Действителен случай. Курс за категория " Е". В коя посока да завъртя волана, за да отиде ремаркета на ляво? На така, на така?! А в караваната немец добре че ми беше сложил проста, ясно разбираема схемичка. На другия ден, учителя ме попита, ама ти как го направи, движението, на задух ход? Не му казах, защото като не го знае, как ли ще го приеме. На изпита не превиши максимално разрешената скорост, даияджията ми писа забележка, че съм карал бързо? Според инструктори, трябвало да имам кусур?
Инструкторите са с двумесечен курс, или полУ Висше, нагли, неграмотни и надменно! Кой ставаше шифьор през соца? Който за нищо не става! Колко, над 90 процента от така наречените "професионални" шофьори са некадърници и неграмотници. Това горе го знаят, но позволяват рестрикции, за да получат взятките! Властта, съберете си парите, от неотчетениъе приходи на инструкторите и взятките на ДАИ! По справедливо ще е, ама целта ви не е справедливост !
Инструкторите трябва 50% поне , да са професионални шофьори, с около 15-20 години стаж зад волана ! Техният опит и знания в никой буквар няма да ги намерите !!! Между огромната армия от професионални шофьори има чудесни хора с дарба да преподават, да обучават! Техният опит е незаменим и изключително нужен на кандитат-шофьорите!!! Знаем от училище- учители много - преподаватели и истински педагози тук-там, На пръсти да ги броиш.........Дипломата не прави учителя-практикант !!!
Инструкторите трябва 50% поне , да са професионални шофьори, с около 15-20 години стаж зад волана ! Техният опит и знания в никой буквар няма да ги намерите !!! Между огромната армия от професионални шофьори има чудесни хора с дарба да преподават, да обучават! Техният опит е незаменим и изключително нужен на кандитат-шофьорите!!! Знаем от училище- учители много - преподаватели и истински педагози тук-там, На пръсти да ги броиш.........Дипломата не прави учителя-практикант !!!
Като един тука де викал че се калпави наште ами бари виж твоите тогава дири другите щото твоите от другите и *** за зеле не става ни мигачи дават ни престроявания сигорно са само на кръжок били *** лаеш лаи
от толкова скубене, затова карат като дригирани. Всичко е за пари. Целта оправдава средствата. А целта са парите, затова шофъорите нямат и ценности на пътя.
всичко е за пари. Използват това, че НИКОЙ на пътя не спазва правила и ето идват булдозерите. За пари.
А теорията се взима лесно. Обаче на практиката реши ли изпитващия да те скъса-нямаш шанс! Ако ще роднина на Шумахер да си, пак ще намери за какво да се заяде за да се явиш втори път. Толкова се радвам, че си взех книжката преди години! Че като чета само какви безумия мъдрят... шумоизолиращи стаи бла бла бла... а не е ли по-важно да увеличат броя на часовете по кормуване? И да върнат полигона, че половината млади шофьори имат проблем и с паркирането и с тръгването на баир.
Че ги мързи да четат никои не им е крив после рева е готов пита се що им е крив инструктора тоя които им е водил теория тои нее а тоя които я е водил в кафето че доста такива има де само имат офиси на хартия и маи по интересно е да клинчат в кафето или до кафето като оня дневален де вися вися го гледам като извънземен та всички го разбраха и си замина ама много работел
ДРЕМЕ МУ НА НЯКОЙ КОЛКО ЗНАЕ КАНДИДАТ ШОФЬОРА!ЦЕЛТА Е РЕКЕТ И ДА СЕ КЪРТЯТ ГОТОВИ ПАРИ ОТ НЕЩАСТНИЦИТЕ!А РАЗНИ КИФЛИ..МУТРИ..ШУРОБАДЖАНАЦИ НА МИЛИЦИОНЕРИТЕ..ИНДИЯНЦИТЕ И ДРУГИ ПОДОБНИ ПАК ЩЕ СИ КУПУВАТ КНИЖКИТЕ НАГОТОВО!
То стана по-лесно да изкараш курса в чужбина, отколкото в България, където курсиста го гледат като патица за скубане и не могат да се разберат кой да скубе повече - инструктора, ДАИ или КАТ.
ПТП:Единият шофьор слиза от колата с бокс, другият с бухалка.Въпрос : Това ПТП с колко пострадали е?
Когато българинат проумее закона за движение по пътищата и някой простички закони на физиката,тогава можеби нашата мила родина ще се промени корено.
Всичко е за пари.Целта им да има повече хора да ходят по 2-3 пъти на изпит!П.С. А кога ще научат полицаите да не вземат подкуп ?!?
Тези без книжка или с фалшива такава ги "галят по главичките" и в същото време всячески се стараят да "одерат" честния човек.Глобите не си събират от мързел и искат да им се носят пари "на крак".
Въпросите били сложни?!? С ден и половина учене изкарах 100% верни отгвори. Виж, ако беше наистина сложно(като тестовете, които съм правил в университета) - с месец сериозно учене се изкарват около 75%. Тоест, един университетски тест(от три такива формиращи част от семестриалната оценка) е около 20х1.25 = 25 пъти по-сложен от теста за шофЕр.Според мен теста е елементарен. Отделно пълен *** може да го премине, стига да има 200-300 лева излишни.
То последните години ни маркировка, ни знаци, ни сфетофари и кръстовища отговарят на пътната обстановка и движение, но КАТ е абдикирал от едно от основните си задължения - предписания към общините за маркировка и знаци
Много интересен казус е ако на нерегулирано кръстовище, тип петолъчката край Сливен,кой е с предимство, ако се засекат едновременно в различни автомобили,без да разберат кой,кой е :- Бойко- Някой от НСО- Йоско, трезвен с 50 - Бат Сали - И доган наближава ниско със совалката от към Омуртаг
Нов изпит: Кандидат-шофьорите ще решават и казус на пътя