14

ДАЛАВЕРА

преди 7 години

Уникална държава и много *** народ, не стига ,че пътуваш за 30-40 лева ами и не доволни сме, как да може да ни слагат в устата ,а ние да си лежим и критикуваме всички,факт - тука останаха най мързеливите и недоволните от всичко

13

Коча Денсмастър

преди 7 години

До КокоТи да не си на служба в Wizzair бре?

12

Камен

преди 7 години

При Lufthansa online check-in-a отваря 24часа преди полета и това е за всички. Така че 4 дни пак е по-добре :). А и наистина не е задължително да се разпечатва бордната карта, може и да се отвори на екрана на телефона през приложението на Ryanair или от pdf.

11

Дедо Шмърк

преди 7 години

До КокоЕ па вие искате хем да сте гъ3ари и да джиткате по чужбината хем да ви е без пари и даже и услугата да ви е супер! Няма такава комбинация . Като искате още ей къде й Луфтхнза - плащаш и се кефиш!

10

Коко

преди 7 години

това е една компания с много лоша услуга. трябва да си мазохист, за да летиш с нея

9

Анонимен

преди 7 години

Не е задължително да се разпечатва бордовата карта. Може и през мобилното приложение да се чекира, като после само се покаже картата или се отвори пдф-а при чекиране от компютър.

8

Дедо Шмърк

преди 7 години

Тази такса и сега си я има ама какво от туй, аз билетите си ги принтирам предния ден преди полета и си ми е free !

7

Анонимен

преди 7 години

Вижда се че, таксата им дори и да сме в месец октомври вече е в сила.

6

Анонимен

преди 7 години

За 20 Нември съм си купил билет да летя с тях. Днес влизам да си направя резервацията. Да ама ми пише че мога да я напрявя срещу 6 евро, ако искам безплатно, след 13-ти ноември да вляза отново.Наистина кофти, е че ако в чужбина няма къде да си разпечатеш бордната карта за обратното пътуване, си принуден да им плащаш измислените такси.

5

ф

преди 7 години

До ДСНа всичкото отгоре имат право до 48 ч. преди полета да го отменят, да му сменят датата/часа без да ти дължат компенсация. Това важи и за редовните авиокомпании. Въобще не ги интересуват твоите капарирани хотелски резервации, отпуски, планове, предварително купени билети за разни събития/музеи. Трябва да се въведат реципрочни условия за всички търговци. Що аз, ако се откажа губя сумата, която съм плати, то и те при едностранна промяна/отказа трябва да платят такава сума на клиента.

4

ДС

преди 7 години

Всичките тия простотии на авиокомпаниите направо дразнят. И какво - сигурност НИКАКВА. Падат като круши. То летищни такси, то не знам си кво. Да каже билета е 100 лева пък какви такси има в него ВСЕ ми е тая.

3

Анонимен

преди 7 години

Следващата стъпка е да пуснат правостояща класа със запазено място!

2

Георги

преди 7 години

Тоалетна бре, какво нецензурно има в думата ке*еф?

1

g

преди 7 години

Наемаш майстор да ти смени плочките в банята и се разбирате, че ще ти струва примерно 2000 лева. Започва той работа, сваля старите плочки и ти казва "дай още 500 лева или си тръгвам и те оставям без баня"Как му се вика на това. Измама.