НЕ искаме смесени училища!НЕ искаме смесени детски градини!Освен болести и зарази това племе няма какво да даде!!
"Каза ни се да й помагаме в ученето. Тя го изтълкува по свой начин - в междучасията просто искаше някой да й даде домашното си, за да го препише."При нас в гимназията нямаше и един човек, който да не прави същото.
"Роми,помаци,турци, македонци нямат право на глас в тази държава. Само работиш, плащаш данъци,които българите ти ги крадат"Kато не ги кефи - ромите в Ромландия, помаците в Помландия, турците в турция, македонците в Македония да си плащат данъците. Тука да разберете, че България е първо за българите, после(ако има останало) е за другите. И това е най-нормалното нещо, което може да бъде!
Ти познаваш проблемите тези по-добре и сигурно имаш свое мнение.Аз мисля, че в основата на интеграцията стоят две неща. Първо, на ромските деца трябва да се внуши, че единственото им спасение е в образованието - да завършат средно,пък ако ще да е само професионален техникум. Второ, да им се втълпи, че бракът под 20 г. ги съсипва и обрича да останат завинаги в тинята, а също и че след като се оженят е най-добре да имат не повече от две деца.Ако възприемат това, ще порасне съвсем друго поколение
в моята паралелка, дойде ромско момиче, с 3 г. по-голямо от нас. Каза ни се да й помагаме в ученето. Тя го изтълкува по свой начин - в междучасията просто искаше някой да й даде домашното си, за да го препише. Не създаваше никакви проблеми, не сме й се подигравали.Когато я вдигаха да я изпитват, понякога изкарваше дори четворки, но в повечето случаи - (2) или (3). Все пак мина в 7-и клас. През април престана да идва на училище. Разбрахме, че е навършила 16 г. и вече не могат да я принудят да учи
"Те /българите/ изостават с учебния материал , защото учителите хвърлят всички усилия към по-тъпите и незаинтересовани от учебния процес!"Имал съм ромка в класа. Учителите не хвърляха никакви усилия, обикновено се държаха така, все едно я няма. Когато се опиташе да каже нещо, и се смеехме, защото родителите и медиите ни бяха научили така. В началото се опитваше, след това я "омъжиха" на 12-13 (нашите и на това се смяха) и тя престана да ходи на училище. Грозно ми е да си спомням.
Не ,че нещо ама нали непрекъснато ни набивате нЕкВи ценности та с оглед тези същите ценности кВо става със свободата на словото или когато нещо не ви харесва нЕма ценности и триете !?!?!?
Хм, как при бай Тошовото време можеше да се инТегрираме ,а сега не може ?Вината не е само от ромите за инетгриране ,а вина имат и тези които интегрират ромското малцинство . Като гледам сега как се учат в училищета и как се държат навън , то българските деца се инетегрираха в ромската -чалго култура ,а някой искат ромските да не са с ромско държание . И ако може да се интегрират и 10 % от едно ромско поколение -то не трябва да се изпуска ..... . Хубавто не става на един път -време трябва .
Това решение е не само неефективно, а е и ВРЕДНО и ПРЕСТЪПНО !Аман от подлизурковци, които се чудят как да се харесат на новите ни "големи братя" и формулират решения, за които от Запад да им кажат "Браво", с надеждата, че може пък да им предложат назначение на 2-3 000 км западно от София.Затова взимат решения в ущърб на нацията.Само едно коняче в паралелка е достатъчно, за да спъва и бави обучението на останалите деца!Ако ромчето иска да учи, то ще направи това и в училището в неговата махала
Смесването им с българчета в училищата е изключително вредно!Те /българите/ изостават с учебния материал , защото учителите хвърлят всички усилия към по-тъпите и незаинтересовани от учебния процес!
Ромул е един от основателите на Рим.Дали пък нашите еджипшяни не са си чисти римляни?Що не поработите по този въпрос?Може ина принципа на лъжата повторена многократно да се възприеме като истина?
няма как да интегрираш хора, които не искат, и 300 млрд. да вложиш - ефект няма да има. Единственото решение е орязване на социални придобивки, тогава ще имат стимул.
Образователната интеграция на малцинствата - неефективна