До До 19 стоЕ ти не си я карал още, много ясно че няма да имаш проблем. Да не забравиш да сложиш зимните гуми :)
До scbgаз съм тя и по жени не си падам, а колата ми е средство, а не украшение, така че 93- та ми върши прекрасна работа
До АнонименАбсолютно така е. Познавам човек, който доскоро караше Хамър (до колкото знам по 100 хиляди струва) с всички екстри, камери за нощно виждане и не знам какво, в същото време няма пари да си плати сметките за ток...
Е, не е така - различните марки и модели са с различно качество, в зависимост от фирмата, която ги произвежда. Не е едно и също Дачия, Сеат или Фолксваген, въпреки че всичките са на VW.
Според мен друго трябва да направи човек. Първо трябва да реши каква кола ще си купува: по-голяма, по-малка, средна, комби, лимузина, хечбек, малък джип, голям джип, дизел или бензин, а сега и други и т.н. После трябва да огледа наличните марки и модели и да се спре на една, два, три, четири или най-много пет коли. После може и да си направи Test Drive, за да се ориентира по-добре и вече да избира. Нивото на оборудване - обикновено 80-90% от нещата не се ползват, така че си набелязваш минимума
Аз направих друго - първо си избрах колата, после отидох при дилъра, за testdrive и да си я купя.
Купувам карам и предпочитам нови коли. Изобщо не гледам нито едно от изброените неща. Качеството на съвременните автомобили е уеднаквено. За еднакви пари получаваш едно и също. Това да ги класираш по националност е няква ретро отживелица. Частите на съвременната кола се правят в няколко държави. Моля тези с националните класации да влязат най-после в 21 век. Въпрос към тях: лек автомобил Волво шведски ли е :))))
Брейййй, че якия съвет: """Когато тествате, изключете радиото и не обсъждайте цената"".И той даже не е в статията.... якоооооо
До инж.Съгласен съм с всичко освен с градаяцията.... Шведско и/или японско и после, може би, немско. :)
*** съвети. Прочетете всичко до което се докопате за избраната марка и гледайте за брой откази, чести дефекти, горивна икономичност, инфо за защита от корозия. Най вече не купувайте фиат, рено, ситроени. Като сте решили да давате пари градацията е следната - немски, шведски, японски коли. За джипове - Тойота, Лендровер.
До първия тарикатКупуваме това, което ни харесва.Ако купим скъпа кола,кято не можем да поддържаме това е защото имаме вкус към хубавото.Нямали сме възможмности.Ами и гроозна, дебела и проста жена няма възможности,но се пробва на млад красив милионер да се натиска нали така?Тя като няма възможности защо се бута напред и злослови срещу конкуренцията от жени.Защото стремежът да се върви нагоре кара човек да е деени да се развива.Защо Цецка Цачева се бута да стане Президент?
обикновено дилърите знаят по-малко от мен, а аз от коли не разбирам... дали ми трябва някой който да ми хвали копчето на радиото?
Тотално съгласен с долния коментар. Редовно виждам "Батки" с 20 годишни бмв-та и тн които едвам вървят с гуми 3та ръка без грайфер. Щото бмв си е бмв. В България автомобил основно се купува за избиване на комплекси. Редовно ме гледат лошо от всякви аудита бмв-та и тн. А да и позата на каране я знаем с една ръка отгоре да се вижда голямото Q&Q или с най-новия телефон за 1600лв (често по-скъп от колата) на изплащане на ухо да се вижда (да не си помисли някой, че е беден....УЖАС
Избирате кола? Ето 10 златни правила