14

Един от Северозапада

преди 7 години

Продължение на 16. Причините за аварията могат да са няколко:1. Некадърен инженер-конструктор, или колектив, които или некадърно са проектирали, или некадърно са копирали съществуваща някъде по света конструкция.2. Некадърни майстори, произвели асансьора, например-по-слаби заварки, а ако е с винтови съединения планката-болтове, гайки или шпилки с нисък клас на якост.3.Вечния стремеж насобствениците на фирми към исономии-влагат се не предвидените високояки стомани, електроди,болтове, а евтини.

13

Един от Северозапада

преди 7 години

Драги колеги по форум! Пак ви връзват с паяжина!!!Всеки машинен инженер знае, че коефициентана сигурност на подемно-транспортната техника, е 4.Може и повече.Тоест, преоразмерен е 4 пъти. Освен това, трябва да има блокиращи устройства, които при скъсване на въже, планка, цилиндър, или каквото и да е устройство, което носи кабината, да заклинят от страни на релсите или профилите.Изчисляват се такива съоръжения за минимум 30 години служба.Ще продължа.

12

Анонимен

преди 7 години

тук искам да попитам колко случая за последните 80-90 г. има с пропаднал асансьор в центъра на София, от старите марка шиндлер, немски, с открити механизми, дето са в металните клетки? ще ви отговоря - няма такъв случай! когато имаше една соц.организация - Асансьоростроене, Гара Искър, всичко се правеше там и нямаше такива случаи. Сега всеки гараж прави асансьори, контрол - нула - затова винаги се катеря пеша нищо че съм на 9 етаж ! тренирайте и вие!

11

Хм

преди 7 години

Японци са казали, не сте дорасли още, за да произвеждате автомобили, Кой както иска да го тълкува

10

Анонимен

преди 7 години

След борбата на ЕК с кривината на краставиците и размера на тоалетните казанчета, ще има ли евро директива за размера и дебелината на тези планки?

9

Анонимен

преди 7 години

Ako е бил редовно претоварван с багажи и мебели ,много е вероятно планката да се скъса в един момент ,а 4 човека по 80 кг. И дете също е много

8

Анонимен

преди 7 години

Носеща планка ми звучи някак си паянтово. Не трябва ли да е носеща метална греда?

7

Берлин

преди 7 години

Всичко българско и родное негодно.

6

ззз

преди 7 години

Трябва да има инреционни спирачки монтирани на самата кабина, които да я блокират към водещите шини, така че никакви "скъсани планки" да не позволяват свободно падане. Но явно някой някъде в АДМИНИСТРАЦИЯТА е разрешил да не се поставят такива, щото това е скъпо и някой си е платил...И сега 'ко праим?Явно във ВСИЧКИ НОВИ асансьори тази допълнителна аварийна система липсва!И ся ша подменяме планките с "по-дебели" и ще се молим да не се качват по-пълнички хора в асансьора!Ха да ни е честито!

5

бла,бла

преди 7 години

Живея срещу този блок, в стар блок и да ви кажа май е по-здрав от този новия, не само от асансьора му. Преди да ги построят двете нови кооперации, там имаше само една гола поляна, с път към северния парк.

4

Анонимен

преди 7 години

Те на тези, върху корумпираните им кратуни, падна козирката на сградата в която дремят. Вие искате нещата които контролират да не падат. Само яко рушвети и който оцелее,оцелее.

3

Чоко

преди 7 години

Лош дизайн на ансансьора. Ха сега да видим дали фирмата производител ще си го признае и дали ще оправи безплатно дефекта във всички произведени от нея ансансьори от този тип.

2

Анонимен

преди 7 години

Специфичният начин на скъсване на носещата планка не е позволил задействането на системата за аварийно спиране. Какво толкова е специфично на скъсването на една паланка

1

Анонимен

преди 7 години

нема и да чуеш..там тикъви не са премиери ...ефтино ефтино ,, също като храната по бг магазините пълна с отрови ..също като наще ''светила доктори''де то е пълна Бъгария