25

туКмакоф

преди 7 години

Много е смислено да работиш за 800 и да пътуваш до работа за 700 ,ама с кола ноф-фнос от турбо-кредит-кар

24

туТмакоф

преди 7 години

От соца за за ***(гиньо) колата е статут ,а не превозно средство.Щом не си с колата,значи немаш пари за газ(бензин) ,което е недопустимо за терикат .....от люлин и толостой......леф

23

Анонимен

преди 7 години

До НавреметоПопитай Софиянски колко получава до ден днешен месечно за подлеза на Ялта от двамата крадливи братоци Илиеви. А всъщност какво се случи с тях по делото "Индиго"?

22

До навремето

преди 7 години

Тунелите за първата линия са копани още през соца.

21

Анонимен

преди 7 години

То след 4 години дали изобщо България ще я има, те ми рекламират колко удобно щяло да бъде. Мен ме интересува в момента как е. Както отбелязаха и другите, накрая може и с още няколко години да изместят срока.

20

Анонимен

преди 7 години

По-бързо ли? Я вижте колко е с метрото от Младост 4 до летището - между 40 и 60 минути, т.е. почти час, а с кола - 10 минути.

19

Анонимен

преди 7 години

По-бързо ли? Я вижте колко е с метрото от Младост 4 до летището - между 40 и 60 минути час, а с кола - 10 минути.

18

Анонимен

преди 7 години

За 1.6 лв + платен паркинг, може да си го наврете ***

17

Хм

преди 7 години

а бе Мафиянски трябва да виси на съседния на боковия стълб..

16

Анонимен

преди 7 години

Когато се строеше Баучър предварителните прогнози бяха че ще стане за 2 години - стана точно за 4.същата работа и с Драган Цанков - за две години бе готов, но го забавиха още две, за открият Интерпред.Бойко нали трябва да се изфука, за да открие 7-8 спирки наведнъж-навмреето софиянски откриваше на 7-8 месеца по една спирка и някак не усещахме ....

15

Анонимен

преди 7 години

има много перспективно решение - премахват целия градски транспорт отгоре, правят всичко асфлат и велоалеи, отдолу метро - пет лъча и проблема се решава.

14

Хм

преди 7 години

сега пък 2020 година щяла да бъде готова цялата линия -започна се от 2018-та, та 2019, сега 2020... Та а да но до 2022 верно да е готова...

13

RS6

преди 7 години

По-бързо а?

12

аз пътувам

преди 7 години

От Баучер до Университета - за 25 минути средно. От тях 6-7 минути губя в подлезите между двете Сердики - сердика I и сердика II - останалото разстояние се взима за около 15 минути, прекачването отнема почти половината време на на пътуването. ако трябва да осе прекача на още едно превозно средство - няма пряка спирка за Орландовци например - ще е кошмар.

11

Навремето

преди 7 години

като строеше Софиянски спирките ставаха за година-две - Обеля, Сливница, констатин Величков....сега същите разстояния стават за 3-4 години какво толкова има. Драган Цанков бе готов 2 години преди да го открият, но Боко искаше да открие и Интерпред. като строиха Баучър - имаше срутвания поне на пет-шест места и то големи, а уж се строи здраво. на времето Софиянски специалон викна японска фирма, която да гарантира че ще издържи на 8 бала земетресение. Сега герб само крадат.

10

Зависи откъде докъде

преди 7 години

ако тръгнеш от центъра по някой от лъчовет наистина не бързо. Обаче ако имаш прекачвания може майката да ти се разгони, защото Метрото не не съобразно с градския транспорт, по някога ти е по-бързо да хванеш трамвай или автобус и да се прекачиш отколокото да ползавш метро и да правиш още две -три прекачвания.

9

ЖИТЕЛСТВО

преди 7 години

Ако ли ще и 6-ти лъч да открият то пак ще си е задръстване отвсекъде. Че то цяла България в София се засели ............... та метрото ще пести 160 000 часа на СТОЛИЧАНИ В ПОВЕЧЕ!

8

Нещо не пасва

преди 7 години

Цитирам:"момента общата дължина на метрото е 40 км""в момента се изгражда и третата линия на метрото. Тя ще бъде с обща дължина 16 км""През 2020 г. трябва да бъде готова цялата трета линия на метрото, с което общата мрежа на метрото в София ще бъде 52 км"40 + 16 = 52км??????Кой измисли това умозаключение?

7

Анонимен

преди 7 години

Метрото разбира се е хубаво нещо, но не е панацея, както ни го представят. Примерно, ако досега с автобус човек е стигал за 40 минути от дома си до местоработата си, много е верочтно с пускането на метрото, да са му необходими примерно 50 минути. Това го пиша по реален случай, но това е лесно обяснимо. Досега градския транспорт му е много близо, а метрото е на 20-25 минути, както от дома му, така и от местоработата, а след пускането на метрото Фандъкова винаги прецаква останалия транспорт.

6

:)

преди 7 години

Ползвам и метро и кола. Равносметката - 45-55 мин с метро,30-40 с кола. Прекосявам цяла София, защото дневно минавам по над 15 км в посока през самия център. Съгласна съм, че София е задръстена, но тук липсата на организация на светлинната уредба дава огромно отражение на трафика, докато пък в метрото е сравнително претъпкано, *** и липсва вентилация. И все пак е по-добрата алтернатива през автобус/трамвай.