Много е смислено да работиш за 800 и да пътуваш до работа за 700 ,ама с кола ноф-фнос от турбо-кредит-кар
От соца за за ***(гиньо) колата е статут ,а не превозно средство.Щом не си с колата,значи немаш пари за газ(бензин) ,което е недопустимо за терикат .....от люлин и толостой......леф
До НавреметоПопитай Софиянски колко получава до ден днешен месечно за подлеза на Ялта от двамата крадливи братоци Илиеви. А всъщност какво се случи с тях по делото "Индиго"?
То след 4 години дали изобщо България ще я има, те ми рекламират колко удобно щяло да бъде. Мен ме интересува в момента как е. Както отбелязаха и другите, накрая може и с още няколко години да изместят срока.
По-бързо ли? Я вижте колко е с метрото от Младост 4 до летището - между 40 и 60 минути, т.е. почти час, а с кола - 10 минути.
По-бързо ли? Я вижте колко е с метрото от Младост 4 до летището - между 40 и 60 минути час, а с кола - 10 минути.
Когато се строеше Баучър предварителните прогнози бяха че ще стане за 2 години - стана точно за 4.същата работа и с Драган Цанков - за две години бе готов, но го забавиха още две, за открият Интерпред.Бойко нали трябва да се изфука, за да открие 7-8 спирки наведнъж-навмреето софиянски откриваше на 7-8 месеца по една спирка и някак не усещахме ....
има много перспективно решение - премахват целия градски транспорт отгоре, правят всичко асфлат и велоалеи, отдолу метро - пет лъча и проблема се решава.
сега пък 2020 година щяла да бъде готова цялата линия -започна се от 2018-та, та 2019, сега 2020... Та а да но до 2022 верно да е готова...
От Баучер до Университета - за 25 минути средно. От тях 6-7 минути губя в подлезите между двете Сердики - сердика I и сердика II - останалото разстояние се взима за около 15 минути, прекачването отнема почти половината време на на пътуването. ако трябва да осе прекача на още едно превозно средство - няма пряка спирка за Орландовци например - ще е кошмар.
като строеше Софиянски спирките ставаха за година-две - Обеля, Сливница, констатин Величков....сега същите разстояния стават за 3-4 години какво толкова има. Драган Цанков бе готов 2 години преди да го открият, но Боко искаше да открие и Интерпред. като строиха Баучър - имаше срутвания поне на пет-шест места и то големи, а уж се строи здраво. на времето Софиянски специалон викна японска фирма, която да гарантира че ще издържи на 8 бала земетресение. Сега герб само крадат.
ако тръгнеш от центъра по някой от лъчовет наистина не бързо. Обаче ако имаш прекачвания може майката да ти се разгони, защото Метрото не не съобразно с градския транспорт, по някога ти е по-бързо да хванеш трамвай или автобус и да се прекачиш отколокото да ползавш метро и да правиш още две -три прекачвания.
Ако ли ще и 6-ти лъч да открият то пак ще си е задръстване отвсекъде. Че то цяла България в София се засели ............... та метрото ще пести 160 000 часа на СТОЛИЧАНИ В ПОВЕЧЕ!
Цитирам:"момента общата дължина на метрото е 40 км""в момента се изгражда и третата линия на метрото. Тя ще бъде с обща дължина 16 км""През 2020 г. трябва да бъде готова цялата трета линия на метрото, с което общата мрежа на метрото в София ще бъде 52 км"40 + 16 = 52км??????Кой измисли това умозаключение?
Метрото разбира се е хубаво нещо, но не е панацея, както ни го представят. Примерно, ако досега с автобус човек е стигал за 40 минути от дома си до местоработата си, много е верочтно с пускането на метрото, да са му необходими примерно 50 минути. Това го пиша по реален случай, но това е лесно обяснимо. Досега градския транспорт му е много близо, а метрото е на 20-25 минути, както от дома му, така и от местоработата, а след пускането на метрото Фандъкова винаги прецаква останалия транспорт.
Ползвам и метро и кола. Равносметката - 45-55 мин с метро,30-40 с кола. Прекосявам цяла София, защото дневно минавам по над 15 км в посока през самия център. Съгласна съм, че София е задръстена, но тук липсата на организация на светлинната уредба дава огромно отражение на трафика, докато пък в метрото е сравнително претъпкано, *** и липсва вентилация. И все пак е по-добрата алтернатива през автобус/трамвай.
В час пик: Метрото по-бързо от колата с 13 км/ч