Купил съм си видеорегистратор.Записах един оли.гофрен който ме изпревари на завой, без видимост, на забранен участък за изпреварване и за малко щеше да предизвика птп.Отидох в полицията и ми казаха, че мога да пусна жалба, но нямам доказателства, защото видеорегистратора ми не бил лицензиран и не може да се ползват записите като доказателство в съда.И онзи щял да каже че не е вярно, и че щял да си намери свидетели, и че аз само ще платя разноски по делото, и да си изгубя месеци време.Те така
Правилата за движение са измислени, за да ни пазят. Остава само да се спазват, а спазването на правила винаги се налага със сила и никога не става доброволно. Не е проблема в шофьорите, а в този, който трябва да им наложи спазването на правилата. За съжаление много хора мислят като теб и затова става все по-лошо.
Точно оня ден бях в дефилето (когато катастрофира камиона с прасетата). Въпреки катастрофата и задръстването поне 30% от насрещните шофьори бяха в моята лента при завой. Всеки си кара по идеалната траектория за колата му и не мисли, че това е един от най-натоварените и опасни пътища в държавата. А е 15мин шофиране мамк а му..Страна на *** И !!!!Вярно е че институциите трябва да са безкомпромисни, но всеки ден съм в трафика и недоумявам какви хора стоят зад воланите!!!Господ да ни пази!!
Нито едно престъпление или нарушение да не остане ненаказано. Това е начина за справяне с престъпността и с нарушителите. В Ню Йорк преди години новоизбрания кмет Майкъл Блумберг го приложи и престъпността намаля рязко. Същото е с нарушенията по пътищата. В България робуваме на измислицата на КАТ, че ако се запишели в закона още по-сурови наказания и глоби, нарушенията щели да намалеят, а това не става вече 26 години. Защо не става е повече от ясно - няма наказание за всяко нарушение.
Ти може да не си съгласен, но никъде по света това, което ти си мислиш, не е станало. Навсякъде по света държавата със сила е наложила спазването на законите. Твоето е утопия, хубаво изглеждаща, но утопия. Има я и в варианти, култура, манталитет и т.н. Доказателството, че е утопия е как едни и същи хора (българи и чужденци) шофират в България и как в държавите, където правилата се спазватДругата утопия освен твоята е, че ако в закона се записват свръхвисоки наказания, нарушенията ще намалеят.
до 5А аз какво съм написал? Че не КАТ ни е виновен , а самите ние. А с последното ти изречение не съм никак съгласен. В главите ни трябва да тече мисълта да не правим нарушения на пътя не защото КАТ може да ни санкционира, а защото даденото нарушение може да доведе до опасно за живота последствие... а у нас , повечето са безсмъртни, джигити, който дори за собствения си живот не дават 5 пари
Две линейки и два пожарникарски автомобила са на местопроизшествието. За тях плаща данъкоплатеца. Освен това е потрошена няколко десетки метра мантинела. Пак данъкоплатеца плаща. За КАТ-аджиите и техните заплати няма да коментирам. Ако шофьорите са оцелели лечението им (няколко месеца) пак ще се плати от общия кюп. Идват разходите по застраховките - на товара, на шофьорите, на автомобилите... И к'во стана са? За кефа на един неандерталец плащаме всички.
Безмислицата за КАТ на всяка крачка, КАТ ли я измисли?В държавите, където правилата се спазват водачите са убедени, че ако нарушат правилата тамошния КАТ неизбежно ще ги санкционира. В България е точно обратното - водачите са убедени, че каквото и нарушение да направят, КАТ няма да ги санкционира. В това е огромната разлика между България и държавите,където правилата се спазват: в убедеността от неизбежността на наказанието. Никъде по света шофьорите не спазват правилата, за да се пазят те сами
Така ще докато вместо КАТ имаме САТ или Статистика на Авто Транспорта. Решението е само едно, да се наслагат масово катаджии по оснвони пътища и да им се позволи да се крият в храстите. Знаци за милиция и радар си има по пътищата, остава само да ги има органите, но трябва да са скрити, защото иначе всички минават покрай тях кротки като агнета, но отминат ли ги стават вълци.
Ако ние сами не се пазим, караме внимателно и следваме правилата , не КАТ ами Господ не може да ни спаси... В държавите, където правилата се спазват, да не би КАТ да е на всяка отбивка, че няма катастрофи???
И както винаги КАТ се появяват след като е станала катастрофата и никакви ги няма преди това, когато катастрофата може да се предотврати. Няма полза от КАТ, а само вреди.
Кола срещу камион: Тежък сблъсък в Кресненското дефиле