15

няма значение

преди 7 години

Загиналото момче беше мой колега-мой приятел ;( ... всички тези коментари са някакви си ваши теории на вероятностите,просто нямат общо с случилото се ... но факт,вече него го няма!! ...И за какво,за една част от секундата .... бързаш за някъде ли?!?! Ти си шофьор,видно и родител .... длъжен си да предпазиш животите на дугите,а не да ги излагаш на риск,та дори и да отнемаш!!!!! Бележиш себе си дори.. цял живот да носиш вината да разбитите съдби на родители и близки и за отнетия живот..

14

Кон

преди 7 години

Какво да коментираме? Валерия не разбира от автомобили, и бърка посоките на човешкото тяло - ляво и дясно. Няма начина колата, намираща се отдясно на лявата лента, след удара да се отклони още надясно, да прескочи мантинелата (коя?) и да остане на пътното платно. Невероятният хаос в мисленето на Валерия е точно отражение на хаоса в главите на много жени шофьорки, при стрес загубват пространствена ориентация.Но за какво им плащате на редакторите??

13

Анонимен

преди 7 години

Истината е проста - по пътищата на България няма контрол и затова всички шофьори (българи и чужденци) шофират както си искат без да се съобразяват с закона. Това е основата на проблема, а в този случай най-вероятно има две нарушения на закона: единият е карал в най-лявата лента без да е налице изпреварване, а другият вероятно е шофирал с превишена скорост, което не може да се докаже. Първият вероятно е шофирал и доста бавно като за магистрала, заради тъмнината, може би с 80-90 км/час.

12

младен

преди 7 години

Вчера се върнах от Черна Гора. С удивление установих че аудитата, БМВ-тата и фолксвагените вървят толкова много само в БГ. На запад, и то все нови модели, хич не въврят, едни бавни такива.....що ли....????

11

Анонимен

преди 7 години

все повече се убеждавам, че на нашенци по магистралите им трябват 2 неща: тол такси и камери през 10 км. винетките да отпаднат, който се ползва от магистрала, плаща, иначе по съседния, по-бавен път. от друга страна, самозабравилите се мутри, които си мислят, че като имат скъпи коли, за тях правилата не важат, постоянно да получават честитки. както е в Европа.

10

Анонимен

преди 7 години

следа като шевролетът е преминал при удара от най-лявата в най-дясната лента и е минал през мантинелата, обръщайки се, смятайте с каква сила са го ударили, т.е. каква скорост е развил фолксвагенът. от една страна вероятно този с шевролета наистина си е помислил, че има време да изпревари, но това му е била последната мисъл в живота. а този с фолксвагена е бил толкова самонадеян, че въобще дори не е разсъждавал - просто всички са били длъжни да му направят път. вероятно спирачният път ще е 2-3 м.

9

Диагностик

преди 7 години

Автомобилът е Фолксваген, диагнозата също.

8

Прост народ

преди 7 години

Българина явно е много ***.Ще минат 6/7 века докато се научи да управлява автомобил.

7

Анонимен

преди 7 години

Ивчо - влез в черната статистика, баце.Отворко смотан. Гледай само да не попаднеш на някой още по-отворен.

6

Шофьор

преди 7 години

До ивчоТова за което говориш всеки път ми прави впечатление в участъка Бургас-Пловдив. Особено пък таксита и като ги настигнеш не помръдват. Но там наистина лявата лента на места е много по-гладка от дясната.

5

Шофьор

преди 7 години

Само дето споменатия участък e на ръба. В посока София точно около споменатата за ориентир улица е знака за начало на магистралата, а в посока Варна там вече е около 80км/ч ограничението. Дълъг прав осветен участък - да се чудиш на простотията. Видимост колкото искаш. Но историята показва че при идеална видимост стават най-големите бели.

4

Хм

преди 7 години

пред Гоуфу никой нема право да върви!!!

3

Анонимен

преди 7 години

до 2:Абе ивчо,кажи по коя наша магистрала има разлика в ограничението на скоростта за лява и дясна лента,и на коя не друса?

2

Анонимен

преди 7 години

като ви слушам размишленията тези под мен скоро май и вие ще влезете в черната статистика

1

д-р Дрегер

преди 7 години

Аз мога да ви кажа причините и обстоятелствата, довели до инцидента, с 99% вероятност:Шевролета се е движил с около 110 и шофьорът е тръгнал да изпреварва нещо бавно, като преди това се е огледал и не е видял нищо да пречи на маневрата. Вагена (вероятно Туарег, съдейки по развитието на ситуацията) се е движил с около 200 и за нула време е скъсил дистанцията от невидим в огледалото до беля. Като е видял че отпред нещо става е било късно да спира. До последно ще се кълне че е бил "засечен".