48

Анонимен

преди 7 години

няма такава държава -купих си пералня викам техник за гаранцията зави маркуча но мивката ,включи в контакта вида ,че светна ,разви го от мивката защото я ползвам това за няма и 5 мин удари печата взе 40 лв чао - чао и отиде при друг будала

47

Инженер

преди 7 години

Това е поредния лобистки текст, който обслужва алчните търговци и сервизи. Масово ти пробутват некачествени и опасни стоки. Вместо законът да те защитава, отварят вратичка, за да си измият лесно ръцете и да избягат от отговорност. Дори и доказано дефектът да е вътре в самия бойлер и да е фабричен, ако не можеш да покажеш протокол с подпис от техника за монтажа (след 5 години), ти казват: не важи гаранцията и това е. Оправя се!

46

Инженер

преди 7 години

Навремето купих бойлер и жената настоя да пратят техник да го монтира. Техникът беше някакъв пияница от блока над магазина, който слезе по джапанки, потник и с ръце в джобовете. Един час го разкарвах по разни железарии да купел това-онова. След това, го закарах с бойлера у нас и се почна: Нямам отверка, имаш ли бормашина, ключ... А, то нямало бойлерно табло, ами ся ко ша праим... Накрая изкара от близкия контакт някакви жици да висят и им сложи едно копче. Мамма мия! Изгоних го и си го монтирах.

45

Легендата

преди 7 години

От опит съм се научил където видя майстор да му чупя ръцете. Няма такива нагли некадърници никъде. Вилата на третия месец почнах в уикендите да и правя ремонти и на втората година буквално сам си я бях построил наново. Излезе ми по-евтино, но вече четири години нищо не съм правел, а се извървяха един куп разбирачи и всички с абсурдни очаквания за заплащане. Да не говорим кой от кой по-голям палачор.

44

аз там

преди 7 години

Явно е разумно да видиш гаранцията като купуваш и да отсвириш производителя, дето скрито ти завишава цената с 90 лева.

43

Анонимен

преди 7 години

Свиквайте капитализма печели и при в*карването и при из*карването.

42

Loopianix

преди 7 години

- или в цената не ти влиза услугата, но потребителят сам е извършил монтажът, а продавачът е предоставил некоректни инструкции и указания. Съответно и цената на стоката е друга защото няма услуга.Т.е законът ти дава право като потребител (на товя отговорност) ... подчертавам потребител, а не квалифициран техник.... да си инсталираш всяка една стока, а продавачът е длъжен да ти предостави коректни и точни инструкции и указания за монтажът и експлоатацията й. Другото е нищожно.

41

Loopianix

преди 7 години

Понеже си направих труда да прочета закона - с няколко думи... изумен съм от некомпетентността на институциите, а и на журналята (които са си едни ветропоказатели, но не и журналисти).Значи в закона има 2 хипотези, при които продавача отговаря за несъответствията:- или продавача ти предлага да ти монтира уреда или оторизирано лице от негово име - когато договора за продажба го предвижда, т.е. включено е в цената;ще продължа с нов пост...

40

Анонимен

преди 7 години

не се чудете, отидете и си купете UPS, да видите че в гаранцията пише че важи, само ако работи на включен UPS :)

39

потребител

преди 7 години

"...имаме право да се възползваме от задължителна 2-годишна гаранция..."Какъв тоз бъг, хем право, хем задължение...

38

Име

преди 7 години

То по тази логика, трябва специалист да ми включва GSM-a когато реша да го включвам в електроразпределителната мрежа?

37

Анонимен

преди 7 години

Ако гаранцията не изисква монтиране от специалист, не виждам как някой от някаква си дирекция ще ти казва, че ще ти отпадне ако не ползваш специалист. В крайна сметка, бойлерите изобщо не са толкова сложни за монтаж - 2 тръби и 1 кабел, някои идват даже и със щепсел. Какво толкова сложно има в това. А това, че са супер некачествени и примерно нашият сме го хванали, че харчи с 1кв отгорен на обявеното не е по вина на ползващите го.Никой не гони компанииите за некачествена или подеждаща информация

36

Анонимен

преди 7 години

Аз да попитам при дву проводна инсталация (добре направена в блок и с добра нула), може ли да направиш три проводна връзка с бойлера и да сложиш дефектно токов прекъсвач извън мокрото помещение, акто след дефектно токови прекъсвач свържеш заемята от трипроводната система с нулата на ел. изстлацията (свупроводната). Такова решение ми се вижда правилно, но незман дали е практика.

35

Анонимен

преди 7 години

Мутренска работа.

34

Анонимен

преди 7 години

Глупости са това. А майстора който пратят, ще е квалифициран и ще си свърши ли работа правилно или през пръсти. Измислили са го това за да има претекст да отказват гаранцията на кофти техника.

33

Анонимен

преди 7 години

Хахаха, Преди два месеца протече бойлера - Аристон, взех отново Аристон, от фирмата която го поръчах и доставиха казали на жена ми, че много сложен за свързване и че ще ни в трудно да го подменим сами. Отварям кашона и какво да видя - захранващият кабел е с ЩЕПСЕЛ! Ужас стария беше без щепсел, много ми беше сложно да срежа кабела и да съединя по точен цвят трите кабела - и за това ще искат да платя на на някой лицензиран!Тук не е, няма и никога няма да бъде Австрия!

32

Анонимен

преди 7 години

А защо големите фирми продаващи електроуреди нямат опция за монтиране??като виках електротехник за фурната си го питах колко щепсели е монтирал за предната година в София за трифазно напрежение (че това име оправданието да ги пращат без).Отговора се сещате колко е...С бойлера същата работа, един ден ти го доставят , после търсиш електротехник, после ако е дефектен почваш да спориш с двете фирми кой е виновен...

31

Чичо

преди 7 години

Аз пък едно време бях на матура по физика. Единственото интересно от тази наука ми беше електричеството. Така го научих, че никога електротехник не е влизал в къщи. Монтирал съм си сам бойлерите, печките и т.н.Не ми трябват елтехници!

30

прецакан от Теси

преди 7 години

И аз се прецаках с бойлер Теси, взех си проточен, оказа се дефектен. После от магазина ми правеха въртели, докато го върна - никога повече тази марка.

29

Анонимен

преди 7 години

Виждал съм извънземни, ама няма.