До Анонимен 13моята е ******. Обикновена, изпарител, бутилка и два клапана. сложих я в БГ. 500 лв. с монтажа. Минал съм 100 000 км........
Платено съобщение. Както казват по радиото и телевизията: в предаването има продуктово позициониране...демек открита реклама. Та и тоя експерт така.
Моята е принс. Излезе ми 4000лв да я сложа. Казват най доброто било. 60000км без проблеми. В българия да я сложа щеше да ми излезе по евтино, но за съжаление нямах тази възможност
До ДСФобос е доста подходящо име за газова уредба. Означава страх. Марка Деймос (ужас) няма ли?
Аз карам с българските фобос. Сам си я сложих 400 лева частите. И ся кво не става така ли ? 70 000 съм изминал. Аман от ЕКСперти. До сега къде бяхте господа ЕКСперти. В какво сте експерти ? Кой дава тази титла ?
При горенето на газта се отделят въглероден двуокис и вода. Само свети нефтохим може да каже какво се отделя при горенето на дизел. При това ако знае от къде е зареждан дизела. Не забравяйте, че всичкото дето излиза от аспуха на бракмата го дишат децата ви. И вие де, ама вие не сте си важни ;))
Вечната борба, вечният въпрос! Кой е по-вреден за един автомобил - газаджията или алармаджията? Между другото в България съм забелязал че е най-разпространен тунинга "Супер Марио" - т.е. режат се едни тръби, други се запушват, избушват и пр. Резултата е пушеща, бръмчаща кола с намален въртящ момент - например: спортен филтър (слага се), катализатор (маха се или го крадат), ЕГР(запушва се) и пр. В този смисъл слагането на газова довежда собственика на дръгела до атомобилен оргазъм - много траби
Най-добре без газови,някакъв малолитражен дизел с по-*** двигател и така.най-безопасен е при катастрофа а и има нужда от малко гориво- 15 литра нафта стигат за 300-400 км.И да стане катастрофа някъде с теч на гориво не е като да возиш газовата бутилка с 40 кила под налягане и отделно още толкова бензин..Дето им трябва една искра за да избухнат в пламъци.
800 лева, *** за колко цилиндъра, колко коня? С OBD или без, бързи дюзи ли? Цената с монтажа ли е?
Моя Опел е с газова Ловато,което струваше 300 лева и вече десета година карам без никакъв проблем,само един ремонт на изпарителя имах за 20 лева.Колата ми гори 5 лева газ на 100 километра. Айде да не ми дават акъл тия
Значи трЕбват едни пари и хоп всичко е качествено само ,че опита е показал ,че не винаги скъпото е качествено хеле пък у нас . Всички знаят за "бутиковите" парцали които можеш да намериш на Илиянци за смешни пари .
Експерти: Газовите уредби под 800 лв. са менте