23

Една майка

преди 7 години

"Преди много време един немец ми беше казал "София е първия град, в който виждам хората да са принудени да слизат под земята, а не колите". Тогава още не бях пътувал в Европа и не го разбрах.Е, сега вече го разбирам - никъде в нормалните страни няма подлези, освен за метрото."Именно, много точно мнение. Но тук в България всичко ни е наопаки, сякаш нарочно го правим, за да сме поне с нещо интересни на този свят. Та да изпъкнем с простотия, като няма с какво друго.

22

Една майка

преди 7 години

"Изумявам се майки с бебета притичват на места (до подлез) с огромно движение. Ако човек не се пази сам никой няма да го пази.."Извинявай, ама ти някога бутал ли си количка в София. Да влезеш в този подлез с количка вътре... Хем това е физически трудно за една жена с малко дете и количка (да, не си мисли, че е лесно да буташ количката нагоре и надолу по рампата), хем вътре самите подлези са толкова криминални, че долу ме е страх много повече, отколко да пресичам натоварено пътно платно.

21

Гецата

преди 7 години

И като цяло булевардите с 2 и повече платна в посока са ужас за пешеходците.Пример Младост. Преди имаше шосе, което се пресичаше супер лесно. Сега там е огромен нов булевард. И ако искаш да пресечеш до отсреща, трябва да вървиш около 200м, после да изчакаш светофар, после да се върнеш 200м. И де факто тези 10м до отсреща всъщност са ти половин км ходене, чакане по светофари и общо 5-6 загубени минути.За да е по-лесно за шофьорите превърнаха София в ад за пешеходеца.

20

Гецата

преди 7 години

Проблемът е недомисленият начин, по който са направени нещата. Не може да караш пешеходецът да върви стотици метри повече, за да направиш удобство на шофьора. Просто е недомислено.

19

Анонимен

преди 7 години

Там така или иначе е планирано да има пешеходна пътека.

18

Анонимен

преди 7 години

Днес сутринта гледам пред мен пресича една дебеланка, носеща голяма торта. Та тогава си помислих: аз на нейно място бих я хвърлила право в кофата, но по темата сега: дали някой би успял да убеди това младо момиче на 20-25 най- много, да мине през подлез без ескалатор, сигурно и с обещания за сочни пържоли няма да стане!

17

Анонимен

преди 7 години

Когато минавам оттам, винаги си пресичам отгоре, като даже съм готов да чакам да преминат колите и така всъщност да изгубя повече време. Що тъй? Ми щото точно на онова място, Фритьоф-а е еднопосочна улица. Колите там идват от Патриарх Евтимий, където има светофар. Тоест колите идват на вълни.Тоест когато им свети червено, улицата е празна и мога да си пресичам без никакъв риск за живота.

16

Би

преди 7 години

Принципно е хубаво да има и двата варианта, все пак пешеходците не сме чак такава напаст, но се съгласявам, че повечето просто ги мързи - млади, здрави хора, без колички и багаж, просто нямат никакво извинение. Такива обикновено чакат градския транспорт за по една спирка и се задъхват по стълбите, когато нямат друга опция.

15

Аз

преди 7 години

До MCMXLVIIIНе става въпрос за мързел. Ако си с количка, а няма кадърно направени релси, за да я свалиш, трябва да мъкнеш на ръце количка + дете. Не всяка майка е роднина на Шварценегер, а кавалерите са изчезнали с динозаврите. Аз съм с болно коляно, за мен подлезите са мъчение, за възрастните хора също.

14

Анонимен

преди 7 години

Винаги съм избирала подлезите, дори да ми отнемат повече от тези "30 секунди" , да, има в окаяно състояние, но има и приятни, с магазини, хубаво осветени и т.н, а най - важното- спестяват ти слънцето / снега / дъжда отгоре. Точно си мислех за онзи мол с метрото, че ако човек живее близо до друга станция може цял ден да се мотае в приятна обстановка без почти да излиза на гадния климат отвън.

13

Анонимен

преди 7 години

Просто ги мързи. Има стълби. Винаги минавам през подлезите даже и да не са много чисти. Като знам какви джигити карат горе.. Изумявам се майки с бебета притичват на места (до подлез) с огромно движение. Ако човек не се пази сам никой няма да го пази..

12

пешеходка

преди 7 години

Защото подлезът е в укаяно състояние и мирише на урина :)

11

Бай Ганьо

преди 7 години

Абе аз май видях някаде подлези из Европата...а верно бе!!!Входовете за метрото.Ама то онези са го учили това нещо наречено "Пътна инфраструктура",а не като тука някой на'ш човек от народа ама не и за народа го слагаме там и готово.Шуробаджанащина.Абе всички са маскари

10

Мишок

преди 7 години

Няма как да се подобри нещо с този манталитет...

9

Анонимен

преди 7 години

Няма да ползвам подлези никога! Нито надлези, нито зебри! Ще преча на наглярите с таратайките и ще им пиля нервите до гроб.

8

Анонимен

преди 7 години

До Аноним 11забравило си да си пиеш хапченцата

7

Анонимен

преди 7 години

Не знам за пешеходците и автомобилите, но трябва се обърне внимание на нас колоездачите! Колелото е между автомобила и пешеходеца, за това ние имаме право да се движим по платното, пешеходната пътека, тротоара, тревата и въобще на всякъде! Никой не ни пази! Предлагам да се въведе закон, с който автомобилите се задължават да вървят с не повече от 30км/ч и винаги да се пропуска колоездач. При инцидент с колело в 95% от инцидентите е виновен автомобила, за това трябва да се изплаща обещетение!

6

Анонимен

преди 7 години

Когато се проектират пътни съоражения трябва да се взема предвид естествения начин на придвижване на хората, а не да им се втълпява такъв. Точно тук това е пропуснато, да не говорим, че обикновена пешеходна пътека изобщо не би се отразила на автомобилния трафик, защото на това място той е минимален. Но от къде толкоз акъл в пътните енженери

5

BURZUM

преди 7 години

А аз не знам какво съм

4

Валентин

преди 7 години

Направете подлези и надлези през които да минават колите и проблемът ще се разреши. Градът трябва да е удобен и сигурен за обикновените хора.