7

Мишок

преди 7 години

Тъжна история-историята на БДЖ.Индия и Пакистан са по добре в това отношение от нас.

6

Цеко

преди 7 години

Унищожаването на БДЖ върви с пълна сила. Гербавите са 10 години на власт и целта им почти е постигната

5

Ганчо

преди 7 години

В скоро време ще говорим за БДЖ в бъдеще време. Да локомотивите са на над 40 години но и новите вече са гробници от това, че не се ремонтират повече от 4-ри години. Но за сметка на това новите превозвачи купуват нови локомотиви, взимат товарите и загубите на БДЖ ще станат толкова големи, че няма нормално правителство което да не ги закрие. И тогава ще се появят RGD, DB, RF, БЖК, ПИМ и други които ще глътнат всичко. И познайте ще има ЖП компания но частна и тя ще гушка субсидия за превози.

4

BG

преди 7 години

Е, ама БДЖ както разбрахме си има футбулен отбор ! Ръководството сега мисли за трансфери, за първенства, какво им пука за някакви си локомотиви :)))))

3

Анонимен

преди 7 години

Само БДЖ и то не цялото остана държавно. А че и умишлено го съсипват няма спор. Целта е матряла да джитка с коли.--------->Разбирай повече продадени нефтопродукти, (повече акциз в джоба на пожарникаря и сие) повече винетки(пак повече акциз), повече данък от автомобили и всичко за крадене повече. А БДЖ и матряла вълци ги яли.

2

Анонимен

преди 7 години

Вече почвам да мисля че са саботажи, честно. Просто не мисля че е само заради технически причини

1

Анонимен

преди 7 години

най модерното БДЖ с влакове на по 200 години.