50

666

преди 7 години

тея са уникално прости.... какво мислите бе, че на хората не им се карат нови коли и затова търкалят някакви 20г дараци.... карат им се, ама с минимална заплата от 450лв няма как да стане....

49

Анонимен

преди 7 години

Ако масово колите бяха нови фирмите нямаше да предлагат сервизна поддръжка.Български път е еквивалента на стрес трасето което колата минава преди да влезе в серийно производство.

48

Анонимен

преди 7 години

Абе, заебете тая работа.Каквато и да е, 19-20 годишна кола, не може да се сравнява с нова.Нито по динамика, нито по екологичност. И не ми сравнявайте различни класове автомобили.Просто, *** *** си мисли, че като набичи една газова уредба на 20 годишно БМВ тройка и го превръща в руски танк.

47

Tanatos

преди 7 години

Моя дарак е 19 годишен с хубав газов инжекцион,като карам зад някое по-ново БМВ,Ауди или Мерцедес дизеларка,неможеш да видиш ден ли е нощ ли е като настъпи по-рязко газта,аз ли да плащам по-висок данък,а?.За какви Евро норми ми говорите като тия нови дараци на по 200 000км отдавна са свършили курса.Влизане в сервиз да ти сменят маслото 800-900лв и въобще не говорим за най-луксозните модели от тези марки.Много неща са сбъркани в БГ и ако ГТП-тата се правеха както трябва друго щеше да е.

46

Tanatos

преди 7 години

Големи умници сте ми някои от коментиращите тук...в 2016 г искате това да имаш кола да е някакъв супер лукс,достъпен само за собствениците на големи фирми примерно.Е това ще стане ако данъка за стари коли стане убийствен.Когато на обикновения българин заплатата му стане като на обикновения германец,холандец или французин е тогава ще се карат масово нови коли.Да ти кажат добър ден в сервиза за каквато и да е нова кола,направо почваш от 300+лв.

45

край

преди 7 години

Да имаш кола в София, Пловдив и Варна и Бургас трябва да стане скъпо. Трябва да се насърчават малките, екологични колички и да е скъпо да имаш Х5. Иска *** да се вози на вехто Кю7 -два тона камион да си вози дирника.

44

Меркел

преди 7 години

Скоро ще има стандартгермански камили и нови бежанциучете арабскии прочетете КоранапоздравиМеркел

43

край

преди 7 години

Данъците трябва да се направят така че за старите, големи и тежки коли да са много високи. За другите просто трябва да са високи. Паркирането в големите градове да е повсеместно платено. Техническите прегледи да са като немските. Колите трябва да намалеят двойно.

42

край

преди 7 години

Всичко е точно 1. панелката, 2. старо БМВ/мерц/ауди 3.рокля от Дубай за 15 хил.4 тел. е айфон. Вече го виждам средния българин/българка.

41

Men

преди 7 години

Докато съществува идиотщината по-стара кола по-нисък данък така ще е. Нека да направят данъка за коли до 3 години супер нисък, над 5 да започне да се покачва, а за тези с над 10 години да скача двойно всяка година + добавка ако не е с евро 6. Ще е от ползва за всички, бракмите по улиците ще намалеят рязко, въздуха ще се подобри.

40

Анонимен

преди 7 години

"бензинови автомобили с газова уредба - 63 617" Това нещо не ми се вижда реално. От 10 човека поне 6-7 са с газово. Май нещо данните на КАТ не са като хората.

39

Анонимен

преди 7 години

По добре стара луксозна кола , отколкото нова еднодневка. Две коли съм взел чисто нови и това ще ви кажа. По - добре стара , но истинска кола , отколкото нова , но пълен *** като размер , двигател , и качество на интериора.

38

Кредисимо

преди 7 години

купувам 1 000 000 бири, после връщам шишетата и си купувам кола ...

37

ПЕНСИОНЕР

преди 7 години

А доходите ни мизерни, мизерни. Та колите да са нови ли ?

36

Анонимен

преди 7 години

До АнонименТеглиш, заем за 10 години!!! И след 10 години, си платил за една чисто нова кола.

35

Анонимен

преди 7 години

Скоро който няма евро 4 .Ще духа супата, така ще стане в цяла европа а и след 2025г спират пройзводството на автомобили с ДВГ.

34

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен"О"правнико айде помисли кой е по,по,най-***

33

Додо

преди 7 години

До Не мога да преценяСеата е по- добре, но след 4-5 години когато поискаш да я смениш ще е на ценовото дъно, а бавареца ще се е обезценил несъществено...

32

Анонимен

преди 7 години

А бре, в България, масово се работи за 1 евро на час, как си купувате коли?

31

Анонимен

преди 7 години

Ето как едни същи статистически данни се интепретират от различните медии в зависимост от желанието как да се облъчва плебса.Заглавие в друга медия:"Ужас! Едва 12,3 % от колите у нас са до 11 години"Естествено че ВЯРНОТО отразяване е в "другата" медия.естествено че е крайно време да се забрани вноса на коли по стари от 5 години а за старите коли (над 10-12 години) данък МПС да стане "убийствен".Ама...........едва ли при тези прости Оправници.