53

dragonfly

преди 4 години

До redimagА ако един милион автомобила - регистрирани в София просто спрат да си плащат данъка, защото не са важни, Фъндъкова ще извади ли от джоба си пари за велоалеи, защото те се явяват безплатни за използващите ги, но струват пари...Или ще се затвори в къщичката , която строи в момента в Драгалевци? Апропо, защо за тази къща никой не говори и не пита ?

52

Градски транспорт!ха

преди 7 години

До ВладоЗа какво ти е градски транспорт, като ти излиза по-скъпо! Да не говорим, че през зимата е студено, през лятото-топло, губи се време за спиране на автобуса на всяка спирка, отделно, че автобусите се движат с 20км/ч. максимум, а ако спазват разписание дори и по-малка от тази скорост, рискуваш да те ограбят, да те напсуват или да напсуваш някого, съответно да се сбиете... предпочитам да карам колело(въпреки, че не карам), вместо да се возя в градски транспорт! И това само за 1.60, безценно

51

redimag

преди 7 години

Живеем от няколко години в ЕС . Тук е ЕС . Правилата ги прилага и предлага ЕС ! Няма вече СИВ отдавна ! Тука пишат глупости на инат и хора които са проспали младоста си . Директивата в ЕС е че градския транспорт , бърза помощ , пожарна , полиция , пешеходци , са най важни!!!Останалите се смятат за последни по отношение на привилегии . Това че имаш лека кола не ти дава нищо друго освен много задължения !

50

аз чета и знам

преди 7 години

Безумието на некадърната "евро.гейска" администрация се предава и на нашата такава. Ето затова британците гласуваха за излизане от ЕС - писнало им е от *** разпоредби не отчитащи реалните нужди на живущите.

49

Реалист

преди 7 години

Не знам как един *** по-долу е измерил тези максимум 10 минути до метрото!!! *** може би е застанал на 10-20 метра от входа на метростанцията и е мерил докато си премести дебелите баджаци. От блока мои в Младост до най-близката станция на метрото е над 20 минути много бързо ходене и 25-30 минути нормално ходене и не е там въпроса. Въпросът е, че който му се налага да се придвижва с кола, го прави и никакви кметски безумия няма да го спрат. Колата е необходимост и с нея се върши работа.

48

Анонимен

преди 7 години

вместо да благодарите на ***,че от неговите разходи покрай каручката ви направиха улици,метро и прочие ви сте седнали да се газирате. че от тези гратисчиите в икарусите освен аромат на пот,чесън и ракия друго не може да получите. има 10ти нови автобуса,тролеи,трамваи и може да отидеш на няколко места с метрото ама това е като да си смените коня, сиреч колата за кокошка сиреч градския транспорт.аз си перкам където мога,ляво,дясно,бус лента все ми е тая и успех на нап със събирането на глобите:)

47

Анонимен

преди 7 години

В Младост има на макс 10 мин. пеша станция на метрото.Ама не - *** трябва да смърди с кокошарника си, щото е баровец.Трябва целия да го затворят!

46

Анонимен

преди 7 години

Тук някакви пак избиват комплекси на тема автомобили. Въпросът е съвсем друг - изключително лошата организация на движението в Младост през последните 25 години. Тази бус лента е един от елементите на тази лоша организация.

45

До 48 Мунчо

преди 7 години

Явно не живееш в Младост, не я познаваш и не разбираш за какво си говорим. Второ, явно си някакъв автомобилофоб в напреднал стадии. Нали знаеш какво трябва да направиш - риторичен въпрос.

44

Владо

преди 7 години

До До 40 Владо Напълно достатъчно е шосето. Аз минавам без проблем. Проблемът ти е, че пътуваш в пикови часове, когато трябва да си в градския. С коли се кара в извънредни ситуации. *** трябва да се научи, че в град се движис с градския, или пеша/колело. Не мое всеки да ти диша смърдоляците и да ти слуша клаксоните.

43

Анонимен

преди 7 години

И за кого са тези бус ленти?В най-натоварената част на булеварда, примерно около спирката 43-ти блок, минават 4 автобуса, които в най-натоваренето време сутрин са на интервал 13-15 минути. 305 - през 15 минути76 - през 14 минути88 - през 13 минути213 - през 15 минутиМинималният интервал, през който се движат е с две минути по-къс, но е малко по-рано, когато движението е по-слабо.Фандъкова осигурява отделна лента за автобуси, които ще минават там през средно през ПЕТ и повече минути!!!!!

42

Мунчо

преди 7 години

До До 40 Владо200-та хилядния квартал има 5 станции на метрото на своя територия, автобуси и тролейбуси. Кога бе, аджеба, мързеливци някой ви излъга, че карането на автомобил е право? Кой и кога ви излъга, че вечно ще ви е позволено да карате и паркирате където искате. Като не ти се виси в задръстване ползвай метрото...

41

Анонимен

преди 7 години

В България на всеки нещо му е не удобно!

40

Анонимен

преди 7 години

Много е вероятно Фандъкова нарочно да запушва 200 хилядния Младост с тази една лента за излизане, за да намали поток коли за единица време от Младост по Цариградското шосе, което вече също изнемогва след промени по него през последните 25 години. Представяте ли си какъв поток от коли ще има от Младост по Цариградското, ако направят движението по бул. Малинов що-годе нормално?

39

Анонимен

преди 7 години

Наистина е безумие!!!

38

Анонимен

преди 7 години

Това, което трябва да има в Младост са три широки булеварди, свързани с детелина с Цариградско шосе. Сега е само Малинов и е престъпление да се оставя само една лента за този огромен поток от коли там.

37

Христо

преди 7 години

Лентата за направо е една, не знам защо казвате, че са две. На първия светофар едната лента е за наляво, другата за направо, а третата - бус лента. *** и Данка Фандъкова, мама й проста ***. Гербаджийски ***

36

До 40 Владо

преди 7 години

Хайде не се прави на умен - явно не си такъв. Изобщо не разбираш за какво става дума в този случай. Близо 200 хиляден квартал на София, го откъсват практически от останалата част на София, защото почти всички минават по този булевард, а общината оставя една лента за влизане и една за излизане. Умен ли си да искаш една лента за 200000 квартал? Има наистина още няколко вход/изхода, но там минават доста малко, може би под 10% от всички излизащи или влизащи в Младост.

35

Анонимен

преди 7 години

Младост стана кошмарен за живеене, точно заради запушването на бул. Малинов след поредица недомислици на кмет и общинари. Явно целта им не е в Младост да се живее нормално, а да се създават проблеми, които кмет и общинари решават, като създават още по-големи проблеми, както е в този случай.

34

Владо

преди 7 години

А някой сети ли се за главната цел на бус-лентите? - Да накарат шофьорите да се качат на градския? От всички коментиращи на никой не му мина през ума. Рационално мислещ човек, чакащ в задръстване и виждащ рейса да профучава покрай него, ще се сети другия път да се качи на рейса. *** си обича бангията, купена с последните пари от нивите на село и да тунингова джанти. Друга мисъл няма.