14

Анонимен

преди 7 години

Писах, че е просто е, ама трябва пипе.Ще се опитам да ти ги обясня по възможно най-простия начин, белким схванеш.Когато няма контрол се правят много повече нарушения на пътя, както е в България. При много нарушения има повече катастрофи и убити, т.е. човек правейки много нарушения, без да иска, става убиец на пътя. Изводът: КАТ създава убийците на пътя, допускайки шофьорите да правят много нарушения.

13

До 13

преди 7 години

Нищо подобно! Безумно е, че дори си го мислиш. Това означава, че ти самия и всички ние сме убийци, просто контрола ни спира?

12

До 11

преди 7 години

Липсата на контрол създава убийците на пътя. Просто е, ама трябва пипе.

11

Анонимен

преди 7 години

Изобщо не е вярно, че извън България, не се нарушават правилата за движение по пътищата. Напротив, нарушават се, много се нарушават при това и също има умрели- само, са по-млако, защото колите са им по-нови

10

до 8

преди 7 години

Т.е. казваш - КАТ са виновни, а убийците на пътя не са, а?

9

Анонимен

преди 7 години

За съжаление и другия шофьор е починал.

8

Blago

преди 7 години

Напълно съм съгласен с 8.В крайна сметка КАТ да се преориентират и да почнат да преподават етика и право, а не да санкционират. Когато един орган си върши работата, закона ще се спазва! Извън балканите, хората са доста по-заможни и карат доста по-мощни коли от нашите, на доста по-хубави пътища от нашите, но никой не си позволява да наруши закона защото ще яде дедовия после. Изберете си една европейска страна и разпуснете тамушният КАТ и ги вижте колко са примерни.

7

До 6 Правила

преди 7 години

Бъркаш и много хора бъркат като теб и затова правилата не се спазват.Как се спазват правилата е отдавна известно по света и не сме ние българите, които са го измислили. По света знаят, че правилата се спазват, когато хората са убедени, че извършат ли нарушение на правилата, НЕИЗБЕЖНО ще бъдат санкционирани. Ключовата дума е неизбежно, а не култура, манталитет, възпитание и други подобни. В България КАТ ви промива мозъците, че всичко било въпрос на култура, възпитание, ... и вие вЕрвате, вЕрвате

6

Правила

преди 7 години

Разберете, хората управляват колите, не някой друг!Докато неразумни същества (не искам да ги наричам хора) управляват автомобили няма да спрат проблемите.Вчера един такъв караше на 3 метра зад мен със скорост 130. И се наложи да спра рязко?За каране се иска АКЪЛ, а повечето зад волана у нас са безмозъчни!

5

Варна

преди 7 години

Управляващите , контрола , трети , пети ,десети .... Всички ся ни виновни на нас българите , но никога ние самите. Къде ни е културата , къде ни е съзнанието, нямаме токава . Това ни е проблема , ако притежавахме тези качества , нито управляващите ни щяха да са такива ,нито контралните органи. За това ,което се случва сме си виновни само НИЕ , никой друг. Когато го проумеем ,тогава нещата МОЖЕ и да се променят.

4

Анонимен

преди 7 години

до 1,А ти още ли вярваш, че изобщо са нужни фарове за твойта таратайка, особено като намериш 20лв да я заредиш с гаЗ и гледаш да я караш само на светло, че да не вземе да ти начислят извънреден ток от ЧЕЗ или ЕВН. Всички производители на автомобили са прости и монтират дневни светлини, които са задължителни поне в Европа, ама ние нали сме независими от законите и те - законите са за да не се спазват... Аман от всеразбитащи и всеможещи. За това сме на този ХАЛ.

3

Анонимен

преди 7 години

Ако пътят там беше с по 2 ленти в посока, щяха да бъдат спасени много животи. Докато управляващите си чоплят носа и заедно с КАТ са странично наблюдаващи статистици - така ще бъде!

2

Анонимен

преди 7 години

Ще се блъскат коли, ще умират хора, докато няма контрол по пътищата.Да има контрол означава, всяко нарушение да се санкционира според закона. Сега "контролът" на КАТ е да санкционира 1 на 100000 нарушения и то обикновено след като е станала катастрофата.

1

Анонимен

преди 7 години

Все още ли вярвате, че 110 вата къси светлини правят автомобила ви ясно различим срещу сутрешното юлско слънце и ви пази от катастрофи. Защото от транспортната все още това твърдят!