Изключителна "умнотия" която можеше да бъде сътворена и приложена само от "логичните" експерти на Столична община. 2 години чакахме откриването на метро спирка "Витоша", след 2 седмици, ще бъде открита, но ние, жителите на Драгалевци, Симеоново, Бистрица и Железница, които ще сме основни ползващи линията сме изолирани с катафалките рейсове да обикаляме цяла София отново за да стигнем у дома. Не му ли дойде на акъла на някой, да го направи от януари до сега да съвпадне с откриването на Метрото?
До alo, няма "булевард" Тодор Каблешков, има УЛИЦА Тодор Каблешков, която в определени свои участъци е с габаритите на булевард. По проект цялата трябва да стане такава, като се започне от уширението й след кръстовището с Борис, после пробиването след Луи Айер в посока Хладилника и продължението по Филип Кутев до Г.М. Димитров. Именно зад мола на Хладилника е изградена част от този бъдещ булевард, от който в посока Околовръстното ще се уширява Черни връх.
До Ужасно еНещо за подлези, светофари и пешеходни пътеки да си чувал? От къде реши, че е разрешено да тичаш отгоре между колите на четири лентов път? Да не си от ония самоубийци, които прескачат мантелите на Цариградско и тичат между колите, щото ги мързи да минат през подлеза?
Софиянци могат да ползват за обходни маршрути съседните две улици "Флора Кънева" и "Емилиян Станев".::)))) кАжи честно !Вие виждали ли сте на Google Street View (от 2015-а е) на какво приличат - там кола с колело не може да се размине.
До АнонименТакава улица няма, има само булевард Тодор Каблешков.Ама и тези, които пишат статиите са пълни ***. Поне да си проверяваха нещата, преди да побликуват. Тези тук са срам за журналистическото съсловие.
Ако в Истанбул строяха като тук метрото още щяха да си без метро. А там се прави и тунел под Босфора, за да минават влакове, метро и автомобили. И не се нагъва асфалта след първото минаване.
Тук от 7 г. човъркат по този булевард в една 3 килимотрова отсечка и все не свършват.Сега ще ви кажа какво се построи за 3 г. в една "изостанала" Турция - два (2) въжени моста, като единият е най-големият в света. Тунел дълъг 8,5 км за автомобили. Скоростна влакова железница (250/350 км/ч). Метрото им след 3 г. в Истанбул ще е второто най-голямо в света. След няколко години летището дето го започнаха ще отвори и ще е най-голямото в света. Всичко става в рамките на няколко години и е качествено.
Тая отсечка в определени нейни части беше затваряна 5 пъти през последните 7 г. И сега това затваряне няма да последно. След няколко години ще започне да се изгражда метрото до Околовръстното, там ще е последната спирка на метрото. Отделно ще има разширяване на целият участък и не се знае дали това разширяване ще стане заедно със строежа на метрото.Не сме нормална държава, защото всички тези ремонти + метрото трябваше да се направят наведнъж. Пари се прахосват, нерви, време, разум, разсъдък...
Бе какъв трафик ще извежда "Черни връх"? По Южната дъга отиваш до Младост и си до там. В петък задръстването започва от Декатлон. Може, ако довършат Южната дъга до Цариградско шосе, иначе ще измъчат хората в кварталите около Семеоновско шосе, което ще поеме целия трафик на Черни връх.
Не ми става ясно как ще стане това "извеждане на трафика", за което пишат в Труд?! Разбира се добре е да се разширяват булевардите, но в последните 25 години почти всяко разширение създаваше повече проблеми, отколкото решаваше.
Абе, ама глупостите не спират!!! Къде е ул. Димитър Манчев, къде е бул. Каблешков...Нерде Ямбол, нерде Стамбул...Мъка, мъка...Поне копирате нещо, проверете дали не сте копирали откровени глупости!
Пешеходците - да, колоездачите - не. По-нагли участници в движението в София от колоездачите няма.
Това къде го видяхте? "Първо се затваря частта на "Черни връх" при бул. "Тодор Каблешков" Мо же ли преди да дращите, първо да поглеждате картата на София?
Хората им правят нов 4 лентов булевард на мястото на селска улица с 2 ленти, а те пак недоволни.Досега половин София беше недоволна от огромните задръствания по бул. Черни връх - всеки ден от Околовръстен път до Хладилника беше километрично задръстване. От днес другата половина софиянци са недоволни, защото имало ремонти, защото всичко се правело за автомобили и т.н.Нация от мрънкачи!
Многолентовите булеварди в града - кошмарът на всеки пешеходец.Не знам защо така се процедира в София. В Западна Европа всячески се опитват да стимилират пешеходците и колоездачите, а в България е точно обратното. Рай за автомобилисти, а пешеходци и колоездачи кучета ги яли.
Затварят "Черни връх" от днес до Коледа