БДЖ са най-големите т... в тая държава - масово влаковете са с нередовно разписание, закъснение по-малко от 1 час, за БДЖ въобще не е закъснение :))) Да не говорим за условията във вагоните и за отношението на персонала към пътниците !!!"Поздравления" БДЖ направи е първата железопътна компания в света във ... фалит !!! Транспорт който в други държави е в пъти по-скъп от автобусния заради условията, точността и бързината, в България е за за най-бедните които нямат друга алтернатива
А за чий има министерство и министър петербурски от долнодъбнишкия клан? Само за цвят ли го държат?
БДЖ не съществува, това предприятие изчезна от отдавна. Сега има един блед миманс, който скоро ще изчезне при наличието на толкова много конкуренти в железопътния бизнес. Пътнически превози - това е химера или пътуване приличащо на търсачи на силни усещания. Локомотив със средна скорост - 50км/час - в дивия запад влаковете са се движили по-бързо. Вагони -изгнили и опасни, в дивия запад вагоните за коне са били по-добри. Какво пътническо движение искате. Но скрап има в изобилие,вагони, локомотиви
Поне за Варна-София да купят 2-3 влака. Проблемите са 2: Много се краде в тази фирма и вече не сме при бай Тошо. И от Европата не дават да се субсидират ЖП-тата , въпреки че са наясно че , няма кой да направи железницата нито печеливша ,нито конкурентно способна.
Миналата година се качих на влак ,за да ида до село и дойде на време и стигна на време - по-късно разбрах че е било голям късмет. И цената ми се стори доста ниска Варна -Горна за 13лв. Винаги е било по-удобно и интересно с влак особено ако сте повече хора
БДЖ е жива заради държавната помощ.Причините са:- нисък жизнен стандарт на населениетоТова е, друго няма.Не може да инвестираш в нови влакове, които струват стотици милиони евро. В нови високоскоростни линии, които струват също крупна сума пари и да возиш за 20-30? разстояние от 500км. Еми... Не става. Като искате лукс се плаща, иначе това е положението - 50км/ч средна скорост.
Стари влакове, по стари линии, пътническо приключение