Значи за нови трамвай пари няма, въпреки цената на билета, а за нови мерцедеси във властта има кинти....... жалко!
Някой от мрънкалниците возил ли се е изобщо в трамваи 20 и 22 ? Имате ли представа, че вътре е *** студ зимата и зверска жега лятото ? Да не говорим, че тракат като пред разпадане, особено като спират и ускоряват ? Предпочитам трамваи втора ръка, макар и на 20 години, сегашните.
Hmmm...na chehite bileta im e skup no mesechnata karta za tramvai avtobus i metro im e ne celi 20 evro 550 ceski kroni aaaa imat transport 24 h tova e nai evtiniq transport v evropa :-)
Да изгодно е. 20 трамвая на цена, на която не може да се купи и 1 нов трамвай. И ще се ползват още поне 20 г. Това не е ли изгодно? Или искаш да се купят 20 нови трамвая, по 3 млн лв-за 60 млн ти ли ще ги дадеш парите?
Въртолетите бяха чисто нови , за 700 млн евро. защо лъжеш, че са втора употреба. Като бяха купени нови въртолети пищяхте-защо се купува ново, като е скъпо. Добре, а сега като се купуват използвани, но много евтини трамваи ревете що не са нови. Няма угодия. Ако е ново-питате-защо е скъпо, а ако е употребяване-защо не е ново.
В Рим и днес има трамваи от 1938г. Трамвай може да се ползва десетилетия. Ако бяха купени нови трамваи по 3 млн лв щяхте да ревете-защо толкова пари. Тези трамваи струват по 38 000 лв, на 20г, и имат потенциал да се ползват минимум още 20г. 20 трамвая за 700 000 лв, като за тези пари не може и 1 нов трамвай да се купи.
Проблемът не е колко е ново или старо едно превозно средство, а как се поддържа. Във Виена например трамваите са много стари, но са отлично поддържани. При нас вижте новите автобуси Man, които наскоро е закупиха - седалките им вече са почернели, никой ли не ги чисти?
Много символично е за ерата на Боко. Той няма пари за български инженери и предприемачи. Иска България да бъде *** транзитно-туристическа дупа на Европа. Господ, кога прибереш тази мафия вън от България!!!
Пет трамвая втора ръка от Прага по линии №20 и 22