11

Помнещ

преди 7 години

Преди около 5 години някой беше светнал разни в общината в София, че като ограничават скоростта под безопасната скорост, катастрофите се увеличават. Тогава от общината заговориха да се увеличи разрешената скорост по още няколко булеварда в София, вкл. и по Ботевградско шосе, но после всичко затихна. Явно мафията има някаква полза да има повече задръствания и катастрофи като тази.

10

Анонимен

преди 7 години

Да, и да допълня за светофарите там. Те са в тази част, която е по-близо да Подуяне, а в частта, която е до Околовръстното, на практика почти няма светофари. Второ, голяма част от сега съществуващите светофари трябва да се премахнат, но това е отделна голяма тема.

9

Факт

преди 7 години

По Ботевградско шосе ВСИЧКИ шофират с поне 20-30 км над разрешената скорост от 50 км/час, която е безумно ниска и води до много проблеми на пътя. По мои наблюдения около 5% от шофьорите шофират с скорост 65-70 км/час, 70% с 70-90 км/час, 15% с 90-110 км/час и 10% с над 110 км/час. Няма шофиращи със скорост по 65 км/час, а разрешената скорост е 50 км/час.

8

Факт

преди 7 години

Ботевградско шосе - две отделни платана за движение във всяка посока с по 4 ленти във всяко платно и ограничение ...50 км/час!!! После защо имало много катастрофи - те затова, заради това ограничение. Навсякъде, където се слагат ограничения, които не отговарят на пътните условия, катастрофите се увеличават, а не намаляват, както КАТ ни промива мозъците.

7

До 6

преди 7 години

Ти случайно да знаеш каква е средната скорост там, въпреки ограничението? И те не са пътници, както ти се привижда. Ако бяха пътници, там вече почти нямаше да минават коли.

6

Анонимен

преди 7 години

Катастрофите е нормално да се увеличават, особено по Ботевградско шосе в София. Няма как да е иначе след като общината по съветите на КАТ слага все по-строги ограничения, които увеличават броя на катастрофите, а не ги намаляват, както изглежда за лаиците в общината и КАТ. Не знам какъв е оптимума за ограничение на скоростта там, за да има най-малко катастрофи, но сегашните 50 км/час са много далеч от него. Вероятно 100 км/час или повече ще са близо да оптимума.

5

Анонимен

преди 7 години

Трябва да се забранят колите в София. Има прекрасен градски транспорт. Някакъв специален режим може да се въведе само за коли със специално предназначение, за инвалиди и за транспорт за зареждане на магазини. Може евентуално да има и таксита. Всички изброени ще бъде лесно да бъдат контролирани - както уменията и отговорността на шофьорите, така и изправността на колите.

4

Разбирачев

преди 7 години

Поредната жертва на безмислените или по-скоро вредните ограничения на скоростта.Да припомня, че на Цариградско шосе ограничението беше 110 км/час, преди разни демократи, бъкел неразбиращи от проблема, да му турнат ограничение от 80 км/час. Ефектът беше ясен предварително - огромни задръствания и повече катастрофи. Подобна е ситуацията и на Ботевградско шосе и не само там.

3

Реалист

преди 7 години

Типичен пример как ограниченията на скоростта под безопасната скорост за пътя, увеличават катастрофите. Това е световно известен факт, само в България се мълчи за това и се слагат все повече ограничения на скоростта под безопасната скорост за пътя и ефекта не може да бъде друг освен увеличаване на катастрофите, както е навсякъде по света. На Ботевградско шосе безопасната скорост е над 100 км/час, а ограничението си е като за населено място - 50 км/час. Резултатът е повече катастрофи.

2

Анонимен

преди 7 години

Нормално е на Ботевградското шосе да има повече катастрофи, тъй като пътните знаци и маркировки не отговарят на пътните условия.

1

Защо

преди 7 години

спестявате,че е било гонка?