4

ВЪЗМУТЕНА

преди 8 години

И защо слабата оценка по математика трябва да е пречка да кандидатстваш за паралелка с интензивно изучаване на чужди езици, например? Децата не могат да бъдат отличници по всичко. Защо вместо държавата да ги стимулира да учат това, което им се отдава, тя ги мачка и ги ограничава да учат само в ОБЩО ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПАРАЛЕЛКИ?Какъв беше смисълът да се създатат толкова профилирани училища, като реално не се дава възможност на децата да кандидатстват в тях?

3

ВЪЗМУТЕНА

преди 8 години

Поредната гавра на държавата с децата! Как е възможно, след като бяха създадени толкова профилирани училища и паралелки - езици, компютри, и т.н. сега с едно условие в наредба да не се дава възможност на децата да кандидатстват в тях!ЗАЩО, ДЕЦАТА НЕ МОГАТ да кандидатстват в профилираните паралелки на ДЪРЖАВНИТЕ И ОБЩИНСКИТЕ училища, които се издържат от нашите данъци, А МОГАТ ДА БЪДАТ ПРИЕТИ ВЪВ ВСЯКО ЕДНО ЧАСТНО УЧИЛИЩЕ? Това не е ли поредния опит да се напълнят частните училища???

2

55

преди 8 години

Какво е това "образование",при което учиш 7 години и не можеш да изкараш една тройка!?Български абсурд!Кога МОН,РИО ,директорите и учителите ще понесат отговорност за това?Безобразие.И какво ще стане от двойкаджиите-гардове на Очите и обирджии на хасковски и други банки!Къде е нашата държава?Къде е моята държава?Всичките тези разбойници до последния се знаят от полицията,но и тя бездейства!Всички ВЪН!Нови учители,нови чиновници,нови полицаи!Всичко това е корумпирано до мозъка на костите си!Кра

1

Анонимен

преди 8 години

?! ако 90% от кандидатите влизат в елитни гимназии, тогава какво му е елитното ... или после има ВИП, ултра ВИП и ЕЛИТ ВИПизобщо тази статистика, дето ни я вадят е заеби20% са двойакджии, 70% са елитни, 10% са некви други ... няма как да има такова разпределение, или сметките са сучпени, или изпита, или училищата, нещо има