6

Анонимен

преди 7 години

Защо на изпит в Медицинска, масово оценките са двойки?Ето там се ходи на подготовка и курсове поне две години по-рано.Тогава идва нов въпрос:Защо дори и с тази подготовка учениците не успяват да се справят, а тя не е само в училище?Връщаме се пак в изходно положение - липса на създадени навици за учене в начален етап, при това не за парциално учене, а за учене с разбиране.Деца на съседи,завършвайки 1-ви клас нямат препоръчителна литература, защото е много сложно да прочетеш приказки например.

5

Анонимен

преди 7 години

Основните проблеми и най-важни са в образованието до 4 клас и в невъзможността да се повтаря там.В крайна сметка тогава се полагат основите за доста от предметите в по-късен етап.Не може във втори клас да не знаеш таблицата за умножение или да не можеш да разкриваш скоби и изведнъж в 7 клас някой да ти е виновен,че не си усвоил елементарни неща.Не е възможно да не можеш да откриеш правописна грешка/възможно е/,защото не се чете литература.Всичко е copy paste от Интернет или написано от родител.

4

Анонимен

преди 7 години

До миже да те лажем: Не го толерират "даскалята" простако а директорите на даскалята! Явно си доста далеч от проблематиката на матурите, на Делигираните бюджети и прочие... нищо не ти е ясно ама плещиш простотии без да ги разбираш! Ако Пръмова искаше да оправи батаците реално, а не наужким първо трябваше да започне чистка сред директорите. Там е заровено кучето...ама имат силно лоби,не може им се опря!Какво крадене пада там, бедна ви е фантазията, феодализъм!!!

3

Анонимен

преди 7 години

I kakvo ot tova pramova kuneva kak e savarschila s prepisvane ja ostavete u4itela na mira i rabotete pove4e vie ot pravitelstvoto vsimate ne daslujeni daplsti schofiori ohrani skspi koli

2

миже да те лажем

преди 7 години

Стига глупости. Търсите си изкупителни жертви. Масово се преписва и даскалята го толерират, тъй като реалната картинка не им отърва. Неизпълнени учебни планове, некоректно оценяване през годините , слабо преподаване. Започнете от там - давайте адекватна обратна връзка и будните деца сами ще намерят пътя към знанието. Много може да се добави, но просто не е градивно да се вадят всички кирливи ризи. Нали искаме тази основополагаща система да оцелее някак? И бездействието не е решение!

1

Анонимен

преди 7 години

"Обвинението е сериозно и няма да толерираме подобни случаи", е заявила министър Кунева."Ще направим изключение и този път няма да толерираме подобни случаи. Важно е да симулираме дейност.