19

Щирлиц

преди 7 години

Евро.ейците да го д.хат.

18

Безхаберен

преди 7 години

Аз пък Карам Mazda MX-5 нямам идея колко ми гори, ама ми е се тая. Бих я карал и на дизел за малко повече torque, ама спортна кола тракаща като трактор не е секси.

17

емос

преди 7 години

137 000 но истински а не милионник дето го е карала бабата на бабата.Убииствено скъпа подръжка 3 комплекта гуми,комплект накладки,4 шарнира,спукан капак на скоростна кутия и 7 комплекта филтри.Около 7000лв разлика от бензина

16

77777

преди 7 години

Странно! По нормите на Евро 6 не е ясно кой двигател е по-мръсния - дизеловия или бензиновия. Според мен бензиновия замърсява повече от дизеловия. Ако тази тенденция продължи, при Евро 7 дизеловия ще замърсява два пъти по-малко от бензиновия.

15

препатил

преди 7 години

Повече в дизелов филм не участвам

14

Мнение

преди 7 години

Има две причини, за да се откажа от дизела:1. Като остарее и отзад мирише на автогара;2. В момента един двигател 2.0-2.5 бензин с газов инжекцион е най-доброто финансово решение.

13

Анонимен

преди 8 години

До АнонименИ ти си чул недочул....явно незнаеш, че отдавна в градския транспорт при дизеловите двигатели има метанова инсталация.Дори в България има такива автобуси от градския транспорт пък да не говориме за останалия Свят.Аман от разбирачи ;)

12

:-D

преди 8 години

Аз пък с моето нефабрично газово изкарах над 150 хил км без да кривя глава. Колата ръждяса, ама то беше от солта и дъжда :-DРазбирачи!

11

Анонимен

преди 8 години

Ако е агу, само фабрично сложена! Иначе поради различните моменти на "предварение" между газ и бензин, максимум до 80-100 хил. изкривява глава. Впрочем всички бакшиши го знаят това.

10

Анонимен

преди 8 години

До АуслендърГръб на дизела, не на магарето.

9

:-D

преди 8 години

В момента бензинът е на сметка. Разликата с дизела е малка, а когато стане голяма, винаги имаш алтернатива с АГУ и пак си на сметка, а освен това си даже още по-еко.Колегата от варна по-долу с дизела:5 на 100 дизел са към 8 лв7 на 100 газ са 4.90 лвне ми пука за броя на пътниците и багажа

8

Анонимен

преди 8 години

Пак нелепо заглавие! Европейците обръщали гръб на дизела.... А това че почти целия търговски наземен трафик е на дизел, каквъв ли гръб означава??? За кораби и част от влаковете не говорим даже. Ама шосейния търговски транспорт, който е и основния консуматор на дизела, с какво би се заменил в близко бъдеще? Някой чул ли е за електрокамион с 20 тона полезен товар? Та айде по-леко с обобщенията. Да, за лекия клас може, но в тежкия няма алтернатива.

7

м дааа

преди 8 години

Като си купих фиат-а ми казаха след 5 хил. км да ида за да я погледнат - смениха маслото и казаха след 30 хил км да ида да го сменят пак. До 100-те хил км освен масло и гуми не съм сменял нищо друго. Спокойно не е с ремък ,а с верига ,та няма нужда да се сменя толкова на често. Та дизела не е чак толкова скъп за поддръжка (за момента) .

6

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 8Карбураторите се два колега и жилото за газта е дебело,здраво и еластично!

5

Анонимен

преди 8 години

Само дизелак! Нафта на аванта или тънкаж има колко щеш! Бензин никой не ще да крадне и да продава!

4

Анонимен

преди 8 години

Най-екологично е с магарцедес - камшично запалване и висящ карбуратор.

3

1111

преди 8 години

Както вървят нещата бъдещите транспортни средства на новите брадати европейци ще са камилите,а на индийците коня и каруцътъ!

2

Анонимен

преди 8 години

Оня ден ходих до Констанца, Румъния 5 на 100 дизел, 5 човека, 26 лева от Варна. Без пари. С пръдня ли да я карам по-евтино?!

1

Паметлив

преди 8 години

Поевтиняха горивата и кой ще се главоболи със скъпите и сложни дизели за нищожна икономия????В малкия клас разликата в разхода е малка,ама в поддръжката-голяма.В горния клас е съвсем друго-дизелите са мощни и горят наполовина,а потребителите си имат пари за поддръжка.Интересно,като се вдигнат цените дали ще се обърне тенденцията?