21

???

преди 7 години

В момента КАТ прилага закона примерно при 1 на всеки 50000 нарушения. Какъв е смисъла в закона да се записват все по-безмислено високи наказания при тази ситуация? То и сегашните наказания са прекомерно високи.

20

Анонимен

преди 7 години

Хора, в момента в БГ ако те хванат в нарушение е по лесно да дадеш 20-50 лв. на място и да си нямаш проблеми. Ако искаш по законовия път да си плащаш глобата, ще ти вземат книжката ще ти дадът един АКТ с който да караш и ще те разкарват 4-5 пъти до КАТ за да ти го презаверяват. Там на гишето една лелка ще те гледа накриво, все едно си най-големия престъпник, докато накрая не ти писне и ги заплашиш със съд. Чак тогава ще се намери постановлението, ще си платиш глобата и ще си получиш книжката.

19

Анонимен

преди 7 години

Проблемът не е в размера на наказанията, а в неприлагането на наказанията записани в закона. Ако ще и смъртна присъда да има записана в закона, пак ще се увеличават нарушенията, както вече го гледаме 26 години. КАТ си иска по-висок размер на наказанията, за да може да ни рекетира повече, депутатите без да мислят /а и не могат/ вкарват предложенията на КАТ в закона и закономерно става по-лошо. Докато КАТ не започне да прилага закона, както се изисква по закон от контролния орган, ще бъде зле!

18

Истината

преди 7 години

В парламента пак не са наясно какво трябва да се промени. Толкова ли не могат да си намерят експерти, които да го посъветват. Ясно е, че в КАТ експерти няма и техните съвети винаги водят до влошаване на нещата. Глобата да се вдигнела от 300 на 5000 лева, тея в ред ли са? Какво от това, че в закона пише 5000 лева, вместо 300 лева, когато закона не се прилага от КАТ. Единствените реални резултати ще са по-голям рекет събиран от КАТ, както и още по-малко работа от страна на КАТ, сякаш може по-малко

17

до 3

преди 7 години

Турция ли имаш предвид

16

До 16 / От 14

преди 7 години

Пак бъркаш. Вземи помисли преди да пишеш. Взех книжка преди около 30 години и не съм спирал да шофирам.Просто не се поддавам на манипулациите на КАТ, както доста други хора. Мога да ти разясня и защо КАТ иска в закона да има все по-високи наказания, но не ми плащат да те обучавам.

15

От 11

преди 7 години

До 14Ясно е че караш без книжка. Да разбирам ли вече те е хванало страх дори от постинг в нета, и за това си готов и скачаш на бой.Споко в България няма да приемат такъв закон. Ще има само едно голямо вайкане защо ДРУГИТЕ карат като селани и тъжни статистики за умпели роднини на пътя по празниците.

14

Анонимен

преди 7 години

КАТ е една паразитна структура, от която почти няма ползи, но вредите са много. Закриването на сегашният КАТ и лустрирането на служителите му, ще има огромен положителен ефект за безопасността на движението в България.

13

До 11

преди 7 години

Не, няма да ги оправи. В дълбока грешка си. Причината е повече от ясна: когато на всеки един наказан има милиони и даже десетки милиони ненаказани за същото и по-тежки нарушения, наказания се чувства несправедливо наказан и мярката няма възпитателен ефект.

12

Истината

преди 7 години

Един умен човек е казал:" Ефективността на наказанието се измерва не със строгостта му, а с неизбежността от прилагането му. "Само дето в КАТ и в парламента умни хора няма и 26 години се правят неуспешни опити с увеличаване на размера на наказанията записани в закона, без тези наказания да се прилагат, да се постигне някакъв ефект. Е, няма да стане, само ще става по-лошо.

11

Обективен

преди 7 години

Хванали 600 за седмица, но не са хванали поне 60000 за същата тази седмица. Та въпросът е: тези 600 за хвалба ли са или за поредния срам за КАТ?

10

Анонимен

преди 7 години

1 Седмица затвор или принудителен обществено полезен труд ще оправи нещата.

9

Анонимен

преди 7 години

Трябва да се олеснят хората, т.е. да не ги разкарват по 10 пъти с постановления до кат, за да им върнат книжките. Отиваш веднъж, плащаш си глобата, вземаш си книжката обратно.

8

Krom

преди 7 години

Ако КАТ си беше свършил работата, то ... 600 х 4 = 2400 като 2400 х 12 = 28 800 *** в затвора. Или поне с конфискувани возила. Ако КАТ си вършеше работата, след година по българските пътища щяха да никнат само цветя и рози. Вместо миризливи, поръчкови акции. Колко от тези 600 уплашихте или накарахте да изкарат свидетелство? Айде намалете малко хвалбите и се хванете да поработите.

7

razgradski pop

преди 7 години

не е важно дали ги лови или не...важно е наказанието...

6

Анонимен

преди 7 години

не разбирам защо не им свалят табелите....толкова е просто....

5

Mrmr

преди 7 години

Да се премахне платеното обучение и да се плаща само за изпита пред КАТ. Така всеки ще има възможност да покаже уменията си да кара и съответно да се включи в движението. Сега не ми е ясно за какво толкова се плащат по 600 лв за курс? То не са сдружения, то не са фирми - пълни глупости - само и само да опразват джоба на българина. Ако живееш на село и нямаш работа как се изкарват тези пари?

4

Нико

преди 7 години

"Ако през 2013 г. тези водачи са над 18 хил., то през следващата година броят им нараства двойно до 25 хил.", т.е.2 x >18.000 = <25.000

3

Статистик

преди 7 години

И никъде не се казва какво става след като ги хванат. Само с хващане не става. Трябва да се знае, че наказанието е неизбежно. А те искат пак по лесния път - с вдигане на глобите. Те и сега не си ги плащат, така, че няма да има абсолютно никаква промяна.

2

Жо

преди 7 години

КАРАНЕТО на МПС без правоспособност е умишлено злодеяние и трябва да се счита за углавно престъпление.