11

Анонимен

преди 7 години

6 зареждащи станции на 2 милионен град ?Една станция може да облужи 12 човека мах.6*12=72или 0.0036 процента от наличието в града на население може да бъде обслужено .Което си е почти равно на нула.

10

Льохман

преди 7 години

До Анонимника 10Не, колата не е руска, г-н Плоскоумен коментар. Корейска бричка от заводите на Шевролет, в които работят южнокорейските "папуаси" на "великата" презокеанска империя.

9

Жоро

преди 7 години

спирайте ги вече тея дизели, стига са тровили центъра....мин. евро 5 двигател бенз или на газ

8

Анонимен

преди 7 години

Вариант са и частни тролеи по линиите на тролейбусите, но ако тока поевтинее.

7

Анонимен

преди 7 години

Бензиновите ще поевтинеят веднага и тогава пак ще е по-евтино на бензин. Бензиновите вече са по-евтини от газовите.

6

Анонимен

преди 7 години

Надали някой от вас щеше да си кара ДВГ-то ако в София имаше само 2-3 бензиностанции нали. За съжаление първо е необходима инфраструктура. Макар, че в случая с електромобилите е достатъчно да имаш и гараж с ток. Това кое, колко струва, колко харчи и каква му е поддръжката, отдавна е обсъдено в детайли по ел.форумите. Така, че не пишете общи приказки, моля!

5

Анонимен

преди 7 години

Кога ще забраните достъпа на автомобили до центъра?! Нараствал им бил броят - чудо голямо, те всичките нарастват! Нищо че вече няма място да пръднеш в тъпия център и всички се провират между колите, като че хората са по-маловажни от скапаните трошляци. Аман от простотии. Рекламирайте ги тея боклучави бракми, яя, давайте още

4

Льохман

преди 7 години

Аз карам кола с размерите на Поло и е 1000 кубика, градско максимално харчи 6,5/100 км. Извън града е 4,5/100 км. С 20 лв. минавам над 150 км. при най-големите задръствания в София. Цената на нова такава е около 4 пъти по- ниска от един ел. автомобил. Та само с разликата от цената и ниския разход ще се возя поне 5 год. по- евтино от електромобила. А данъка за моята кола с катализатор е 10 лв. Хехе 1 месец такса зареждане из София за електромобилите.

3

da da

преди 7 години

пълно е с електромобили, даже има опашки от хора желаещи да си купят веднага чисто нови... Голяма статия.

2

Льохман

преди 7 години

Чудно, чудно, след закупуване разходите били минимални. Един ел. автомобил струва 3-5 пъти повече от бензиновите, а какво правим след 3-тата година, когато батерията се скапе? Та тя е 80% от цената на ел. автомобила, т.е. 2-4 пъти колкото цял бензинов автомобил. И накрая, къде изхвърляме старата батерия? Кой ще ги прибира и няма ли да има някоя екотаксичка за депониране? А колко време е зареждането, че ако сутринта е паднала батерията, а закъснявам за работа?

1

zeus

преди 7 години

И колко са нараснали, със 100 процента, от 2 на 4 ли ;)То хубаво електромобил, ама няма зарядни станции.