22

Анонимен

преди 7 години

А аз виждам,че агонията на американския модел в българската икономика вече я е довел до тотален колапс - икономика вече няма,Територията просъществува засега ,чрез масовото вземане на заеми.Даже и така лелеяните "еврофондове",вече колабират и се пренасочват към така наречените "бежанци" и като данък-рекет на Турция.Това е положението,аборигенчета,ама на овцете нищо не им пука.Засега има малко тревичка.....

21

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен 19Абе много яко това "съветското", бе. 45 години правено "съветско" за вече кажи-речи 30 години, при яка ЗАПАДнала и презОКЕАНСКА дружеска и безкористна помощ не можем да го премахнем. Махнахме само заетостта, сигурността, образоваността, здравеопазването, напоителните системи, евтиния ток, 3-седмичните почивки на море. Заменихме ги с първо място по cмъртност, рак и кардио-болести, бедност, най-скъп ток и парно, бездуховност, грубост, престъпност... Е, все е нещо...

20

Анонимен

преди 7 години

Кво пак ми пискате бе? Америка виновна а кой ги продава децата на комунистите арееее бегай при ким джонг щото само там са по-*** от нас.

19

Продължава

преди 7 години

Агонията в БДЖ продължава докато и него ПРОДАДАТ ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИГЕРБ КРАДЦИ.............................................................

18

fsd

преди 7 години

Колко години трябва да минат, за да се спрат оправданията със социализма? 100? Осъзнавате ли, че вече са почти 30? Като е лош моделът защо не е променен за толкова време? Някаква отговорност да понесе някой? Ние или сме бавноразвиващи се или е по-лесно само с оправданията. Техниката била съветска - кажете благодаря, че работи след толкова години и то с нищожни инвестиции за поддръжка. Трагедия сме!

17

Анонимен

преди 7 години

Прав е автора. Не сте били скоро в администрацията на БДЖ, ама мога спокойно да ви кажа че и кадрите и техниката им са си от едно време. Там позициите се предават наследствено. Работата по проекти с тях е кошмарно чакане с години на тромавата им администрация. Това ако не е съветски модел, не знам кое е. Може би трябва по-често да се редите на опашки за билет, та да видите поне тази страна на простотията им.Та те още пишат на хартия и не могат да освобождават от регистрите си заети места. Смех

16

Анонимен

преди 7 години

Съветски модел? С ума ли сте си? Наместо да оправите нещата, ги забатачвате! И някой ви е виновен! Че ж.п.- превозите са най-евтините след водните! Ама на сегашната олигархия й трябват магистрали! За да крадат от всеки сантметър асфалт, а и други далавери. Това е и грижата за поминъка на едни дами - магистралки, които там са в оскъдно облекло, без бурки!

15

Минко 47г. ерген

преди 7 години

Абе ако в савецката държава крадяха като вас отдавна да са ви разстреляли.

14

Анонимен

преди 7 години

"Докато не се отървем от всичко съветско - така ще бъде!"Гоуем си, батко! Само дето всичко ни е съветско. Панелките ни съвестки. Пътищата ни съветски. Градинките ни съветски, железниците ни съвестки, електростанциите съвестки, водопроводите съвестки, язовирите съвестки...Абе то, единственото което остана май е покъщнината - тя е от Китай и сме я сненили, а колите 2-ра ръка от ЕС. Май трябва да товариш покъщнината в колата и да си ходиш. По-лесно е. Иначе трябва да подменим всичко друго...

13

До анонимен 16

преди 7 години

А тези 5 състава ползващи ЖП линията ни и съораженията как заплащат ползването - с винетка ли или с електронна винетка. За това никъде нищо не пише и не се говори. Само се повтаря, че БДЖ е отделно от НКЖИ и БДЖ е разделено на пътническо и товарно. И друго - кой иска да глътне Товарното БДЖ за без пари така както бе глътнат и БГА Балкан и Параходство БМФ. Аз да ти кажа последните 2 ги глътна един и същ и това се говореше още преди 14 години в Ню Орлиънс на Бърбън Стрийт

12

Анонимен

преди 7 години

ХА-ХА-ХА,НИЕ СЪЩО ПРАВИМ ВАГОНИ ТУК!А ОГРАМОТЕТЕ СЕ!ВСЕ ОЩЕ ПРАВИМ В ЧАСТНИЯ ЗАВОД И ТЕ НЕ СА ЛОШИ!

11

Анонимен

преди 7 години

За некомпетентните които се опитват да се изказват тук ще кажа :БДЖ е едно а НКЖИ е друго! Единия е превозвачмя(такива вече имаме 5)а другото са всички съоръжения сгради и земя(цялата инфраструктура)

10

До един Българин

преди 7 години

Няма нужда да плюем нещо чуждо, тъй като плюем срещу вятъра. Руските железници РЖД са далеч напред пред нас с производство на нови жп състави, вагони, локомотиви и релсови пътища. Дори високоскоростните им Сапсани на Сименс са произведени при тях със закупена технология. У нас съзнателно не се произвеждат локомотиви и вагони както закриха и чехските заводи. Отвори нета и виж руските РЖД

9

нЕМОГА ДА ПОВЯРВАМ

преди 7 години

27 години след СССР пак ли там търсите вината. В България е държавата с най-ниско държавано участие в икономиката ОТ ЦЕЛИЯТ ес и е апотеоз на американският неолиберализм и още се оказва че СССР е виновен.

8

славянин

преди 7 години

И кое му е ''съветското'' на Товарни превози!!!??? Наглият капиталист всичко което му е на загуба го изкарва ''съветско''!

7

BG

преди 7 години

Хайде на бас, че ако приватизират БДЖ, една година по-късно или ще го препродадат за 10 пъти повече пари или ще се окаже перспективна компания с големи печалби. Съсипват го умишлено с цел продажба на безценица - и народът да вярва, че са го "отървали" от загуби.

6

Анонимен

преди 7 години

AMTRAK в САЩ по какъв модел е?

5

Анонимен

преди 7 години

Съветски съюз няма от 24 години, но България продължава да живее в Съветския съюз... хахахах. Нема такъв народ.

4

Наблюдател

преди 7 години

БДЖ - извадка за управлението на държавата! Целия икономически "гении" на управлението се върти около Еврофондовете. С което се и изчерва....То и друго неможе да се очаква от екип шефа на който е чел единствено "Винету"!

3

Анонимен

преди 7 години

Хайде стига бе, 27 години минаха оттогава, да не е някъде другаде причината (например в наложения "съзидателен " американски модел) ?