22

Шаран БГ

преди 8 години

Когато московчани се увлякоха по надписите с латински букви, Борис Николаевич издаде заповед: "Всички надписи на руски! Спомагателните /пояснителни/ надписи на чужд язик, могат да бъдат с букви по размер три пъти по-малки от руските и под тях!" И, моля Ви се , цяла Москва за една нощ осъмна с новите надписи !А на Софийската ЖП гара, в чакалнята, какъвто студ съм брал през зимата на 2009-2010 година, за целия си живот не съм събрал Там отопление няма и не може да има в него хангар !!Противно е !

21

анонимен

преди 8 години

Снимките са под всякаква критика. Поредното доказателство, че в тази държава никой не е учил за това, което работи.А за гарата по-надолу е написано всичко. Само ще добавя, че когато 80-те беше нова - блестеше, подлезът беше хубав, дори имах късмет да гледам как снимаха клип на "Хот Чоклит" на ескалаторите, когато гостуваха в България

20

Поц

преди 8 години

Гарата - призрак.

19

SD

преди 8 години

Защо , не пише на КИРИЛИЦА ?Мухльовци .

18

681

преди 8 години

Старата Централна гара, с градинката пред нея, в която бе колелото на трамваите, съществуваше някъде до към 1973-1974 г. мисля. После бе построена Новата, т.е. сегашната. Това, че са я пребоядисали и окичили с латиница, не я прави по-нова или нова на квадрат, защото някой си е рязал там лентички.

17

КОГА

преди 8 години

От кога са тези снимки ?Не съм ходил там от 1986 година , не виждам разлика , ама никаква .

16

Анонимен

преди 8 години

АМИ ВЯРНО Е РАЗБИРА СЕ. ИНАЧЕ НИЕ ОТКЪДЕ ЩЕ ИМАМЕ ТОЛКОВА ПАРИ. ОНЕЗИ 16 МИЛИАРДА ВЕЧЕ ГИ ОТКРАДНАХА НА ЗЕЛЕНО.

15

Анонимен

преди 8 години

ЕВРОСЪЮЗЪТ Я НАПРАВИ ТАЗИ ГАРА, ЕВРОДЪЮЗЪТ ПОСТРОИ МЕТРОТО И МАГИСТРАЛИТЕ. КОЙТО ДАВА ПАРИТЕ - ТОЙ Е СТРОИТЕЛЯТ. КАКВО ОБЩО ИМА ТУК БОКО? ТОЙ Е САМО ЕДНА ЛЕНТОРЕЗАЧКА.

14

Анонимен

преди 8 години

Колко нови локомотиви и влакове щяха да купят за толкова пари.

13

SA

преди 8 години

Ами на вас селяните столичани каквото и да ви направят го ***!!То не бяха зелени площи,а сега и гарата ви-стойте си там,не ми пречите!!

12

123

преди 8 години

Какви ремонти какви 5 лв?Още със надписа на английски е ясна работата -Sofia Central Station . Не значи абсолютно нищо. 200 метра по надолу пише Sofia Central BUS Station .... логично и правилно е да се сложи Railway station,защото така е безсмислено и не се знае аджеба какъв STATION e.

11

Стилян

преди 8 години

Гавра с архитекта на една сграда е опаковането и в безсмислена черупка, правеща я да изглежда тромаво, грубо и направо недодялано. Да, наистина и за *** за зеле не стават тия негодници, правещи масово напоследък подобни безобразия. В епохата на ГЕРБ сме. Търпете.

10

Анонимен

преди 8 години

тези снимки, професионален фотограф ли ги е правил?!?!?

9

Бойко трети мандат

преди 8 години

Поредния завършен проект с милиони евро пари. Гарантирано от ГЕРБ.

8

Анонимен

преди 8 години

В подлеза е пълно с наркоманизирани ***.

7

Льохман

преди 8 години

Чудно, чудно! Добре е направено, само не разбрах защо Централна гара София е написано и на английски?!?! Нито на Хитроу, нито на Виктория стейшън в Лондон не видях надписи на български! Иначе има пътеводители, информационни табла и т.н. на Руски, Полски, дори Румънски, ала не и на български! Правете си изводи за слагачеството и равноправието в т.нар. ЕС. Все по- трудно става в собствената държава да видиш табели на български, все едно си чужденец в собствената си държава!

6

!

преди 8 години

Подлеза е общински и не влизаше в Европейското финансиране, поне се поинтересувайте преди да пишете глупости!

5

недоумяващ

преди 8 години

Е, какво искате да кажете с тези писания!!? Ами не може всичко наведнъж, аман от такива черногледи хора, а преди да направят ремонта по-добре ли беше? Много сме критици, но ако запитам с какво допринесохте лично, няма да отговорите, но не, дайте да хулим и неодобряваме, защото сме философи!!! АМАН ОТ ТАКИВА ХОРА, ВЕЧНО МРЪНКАЩИ И НЕДОВОЛНИ ОТ НИЩО!!!

4

Анонимен

преди 8 години

И все пак гарата е по-добре от преди.

3

кантонер

преди 8 години

Приватизация на пътнически и товарни превози !!! Държавна трябва да остане само НКЖИ ! Собствениците на влакове да си плащат за да ползват железния път ! Нови тунели позволяващи транспортирането от граница до граница ТИР-ове ! Посегателства над железопътната инфраструктура за се преследват с цялата строгост на закона ! Уволнение на цялото ръководство - каскетаджии и назначаване на мениджъри със съвременни разбирания ! И тогава ще имаме железница за чудо и приказ !