21

Анонимен

преди 8 години

Не знам какво ще правят с гумените разделители, когато там минават джигитите от НСО....Може би те директно ще изблъскват останалите МПС-та в деретата наоколо или нещо друго подобно.

20

Мантинелко

преди 8 години

Най-добре да се поставят ограждения като тези в "Тунела за ускорение на елементарни частици" - гумените ограждения само ще лъжат хората, че ще може да се изпреварва ...

19

@

преди 8 години

светът се напълни с *** и положението вече е безнадеждно, това е изводът. Най-добре в дефилето да не се задминава въобще и да поставят бетонни заграждения поцялата му дължина

18

666

преди 8 години

има ги в източна Полша преди границата с Украйна......на много дълги участъци

17

Малкият

преди 8 години

Кое е по-често срещано: да видиш някъде реклама на нещо си ли, или постоянни беседи и бистрене на това как трябва да се спазва правилника за движение по пътищата в България?На това как е разумно да се движиш, на сухи тренировки за изясняване предварително на каквито и да било евентуални пътни условия, начин на кормуване, да се говори сред всеки гражданин на държавата, и то не с курсове, а с идеята за бъдещето на българина, за запазване, за култура на шофиране, за изграждане на морал у хората!

16

Истината

преди 8 години

Шофьорите не са джигити. Джигитите се създават изкуствено и то от КАТ и разни катободобни. Затова вместо да се мъчим срещу следствието, е по-добре да ликвидираме първопричината за това следствие - бездействащия КАТ. Да се увеличават санкциите срещу "джигитите", както ни втълпява КАТ, е все едно да се борим с вятърни мелници. Навсякъде по света правилата се спазват по начина наложен на хората от държавата. Това важи не само за движението по пътищата, а и за битовата престъпност, корупцията, ...

15

Анонимен

преди 8 години

Привет!! Смятам, че идеята е много добра, аз работя в Белгия в доставките със собствен автомобил сааб 93 210 к.с. аз също съм от шофьорите с "дървени глави" гова не е похвала. Тук слагат такива разделители и на най-тесните пътища и ако трябва да съм честен помагат, защото колкото и да бързаш, като няма как да изпревариш ще си креташ зад тира или бавния шофьор. Наистина е изнервящо, но много пъти това мие спасявало живота.

14

Krom

преди 8 години

Ще свършат разбира се. Само че, не гумени а бетонни прегради. Плюс десетина танка и стотина Терминатора. Аз поне не виждам нищо сложно в регулирането на Правилата с камери, конфискуването на автомобили и вкарването на джигитите в тухларната. Но на Скудоумната ни Държава, всичко и е сложно и трудно. За това в Ирано -Иракската война дадоха по малко жертви отколкото ние на пътя. Но ... на кривата ракета Космоса и пречи. А, и не забравяйте батути по канавките. За тея, дето ще прескочат разделителя.

13

Истината

преди 8 години

Както винаги в такива случаи, основната причина за катастрофите е КАТ или по-точно казано, факта, че КАТ не работи. Тези тирове ще карата ли в колона един зад друг, ако КАТ работеше и ги санкционираше, както закона изисква от КАТ? При това като тръгнеш да изпреварваш на разрешено място някой бавнодвижеш се, той нарочно ускорява, за да не можеш да го надминеш. КАТ и за това нарушение не глобява, както и за всички останали нарушения.

12

Идиотъ

преди 8 години

Какви прегради, какви чудесии. На калпав матриял, нищо не му помага.Пътя си е много хубав, проблема е че шофьорите са с дървени глави, и се мислят за безсмъртни като тръгват да изпреварват на забранено. А тази забрана там си е необходима, защото и пътя не разрешава, ама все ще има дарвиновци които искат да преоткрият физиката.По-добре не пипайте нищо, ами вземете да контролирате за спазване на правилата и взимайте книжки, на джигити и тираджии, ефекта ще е поразителен.

11

Кон

преди 8 години

Хубаво е, Ранковски да направи сметки, колко ще се намалят разходите на държавата. Понеже първоначално се увеличават, да направи сметка кога ще се изкупи увеличението. И, ако не излязат сметките, да връща парите - заедно с другите съучастници в този "проект". Има начини - разпродажба на имущество например.

10

Анонимен

преди 8 години

Тировете нарочно създават условия за птп, яд ги е ,че са на работа,а другите на почивка, Абе хора , Осъзнайте се! Рискувате човешки животи!спрете Смъртоностния номер със скъсяване на дистанцията между три тира при изпреварване на лека кола !

9

Трудовакъ

преди 8 години

Това е пълна глупост. Не разделители, необходимо е довършване на АМ "Струма" в този участък, да се направи един дълъг тунел, който да изправи пътя, вместо досегашните безумни криволичения, които изнервят водачите на МПС. Да видят как са построени швейцарските и норвежките тунели. Като се изправи пътя, ще се увеличи пропускливостта, няма да има умопомрачителни тапи, ще се повиши сигурността и комфорта на пътуващите. От МС казват, че било скъпо, а забравят колко млрд. $ потънаха в Гърция без ефект

8

Гешо

преди 8 години

Бетонните прегради работят по добре. Morgen en donderdag ?

7

Анонимен

преди 8 години

Тоя клесавец от транспортната комисия ли предложи да караме на фарове ден и нощ,или само лобира за нея ? Само заради тази му неефективна глупост, трябва да бъде разкаран от хранилката,а не да ръси тъпотии до безкрай.

6

:(

преди 8 години

На този тесен път , такива разделители са грешно решение.

5

Анонимен

преди 8 години

До АнонименА лошият материал като ти скочи на среща в челен удар колкото и мозък да имаш няма да те спаси..

4

симпатяга

преди 8 години

Почти навсякъде в Европа движението на камиони е забранено през уикенда и почивни дни. В смисъл не такава простотия като в БГ само от 16-20 часа, а от 0-24, целия уикенд. Камионите не спират, за да изчакат забраната, а просто не тръгват, тъй като 2 дни не може да се кара. Съвсем просто.

3

Пена

преди 8 години

Сложете камери, глобявайте за всяко нарушение, включително тировете затова, че се движат плътно един след друг и като видят, че някой ги изпреварва нарочно дават газ и се доближават до предния тир. Вземете няколко книжки без компромиси и движението самО ще се регулира

2

сигурно

преди 8 години

НА ШОФЬОРИТЕ С ГУМЕНИ ГЛАВИ И ЖЕЛЕЗНИ ПРЕГРАДИ НЕ ИМ ПОМАГАТ !!