г-н Лазар Лазаров, като видя фирмите, които изсичат горите и след това с тежкотоварните си камиони разрушават републиканската пътна мрежа да правят нови пътища тогава ще има смисъл от приказки.. Тези камиони се движат при всякакви метереологични условия по малките междуселски пътища от които нищо не остава след един сезон сеч!. Иначе сте добри в ала-баланицата.
Въвеждате толтакси, махате винетките. След това трябва да извивате ръцете на финансовия министър да ви дава акциза (или определената част от него) за ремонт на пътища. Така всеки ще плаща според честотата и дължината на пътуванията си. Но от прости рекетьори как да очакваш мисъл? Все се сещам как изтръскваше *** в "Аризонска мечта", ако се усъмни, че са скрили от заработката...
Абе като лъжети поне го правете като хората! Ей така, за инфо на Лазаров - максималната снойност на дневната винетка е фиксирана за цяла Европа.
Разширяване и създаване на ленти за изпреварване на пътища, които са опасни, и стават редовно птп-а. Ограниченито на скороста на такива пътища не върши работа. Качествен ремонт, а не догодина по същото време пак ще закърпим. Осветлението в тунелите, я го има - две крушки, я го няма. Все едно влизаш в пещера. Само в България може да искаш, но да не даваш нищо.
КРАЙНО ВРЕМЕ Е ГРАБителите ДА НИ СЛОЖАТ И ДАНЪК ВЪЗДУХ!ИНАЧЕ ОКРАДЕНАТА И ФАЛИРАЛА ДЪРЖАВИЧКА НЯМА КАК ДА ИЗДЪРЖА МИЛИОНИТЕ НИЩОПРАВЕЩИ ЧЕШИМЪДУРНИЦИ И ЧЕШИПУТАРНИЦИ!
Нека първо пътищата ни станат като западно европейските, та после да са плаща по логиката на министърката. Уж има магистрали, а са с ограничение на скоростта под тази за магистрала. Качеството на строежа е под всякаква критика. Лек дъждец и е като в потоп. Пропадане и напукване на асфалта, маркировката се отмива от един дъжд. Всяка година снега ни изненадва - подранил или го няма. Не почистване на пътния банкет, орязване на дървета за по-добра видимост.
Навсякъде в България финансовата тежест се поема от най-масовия случай, което обикновено са и най-бедните При МПС-тата от леките коли. При данък общ доход, от най-ниско платените. При такса смет се поема от гражданите за сметка на фирмите и т.н. и т.н. Един ТИР трябва да плаща над 1000 пъти по-високи такси от една лека кола., защото руши над хиляда пъти повече, но това никога няма да стане.
Логиката зад тол таксите: Рушиш ли, ще плащаш