32

Abe davi eba gaza ma

преди 8 години

Anonimen

31

Анонимен

преди 8 години

Ами всеки доказано продавал книжки да го арестуват и да ги затварят за предумишлено убийство доживотно в затвора и проблема ще се реши. Преди това обаче да го оставят да живее 1 седмица в къщата на някой родител, дето детето му е убито от някой с купена книжка. И да не съдят родителя за нанесени щети...

30

Анонимен

преди 8 години

Нищо ново , и нищо нема да стане само работа за журналистите. Сигурно за 25 години демокрация има купени поне 50 000 шофьорски книжки, на ще хванат 50 и ще се отчетат пред народа и всичко пак по старому. Имаш пари жив си, имаш пари караш коли.

29

Анонимен

преди 8 години

... при това с инструктор на обезопасена кола. 16 часа за талантливите, ако не ви се отдава и имате нужда от още каране карайте и си плащайте и питайте инструкторите си. Аз на смотан инструктор не съм попадал. Всички те обесняват и отговарят на въпроси и за устройство на автомобила ако не ти е ясно и ги питаш. Абсурдно е предварително да се набелязват трасетата. Книжката не се дава за определено трасе.

28

Коко

преди 8 години

Стига писахте глупости *** смотани. Това, че ви мързи да изчетете 2 закона и да запомните основните идеи и да ги прилагате на практика не значи, че даито ви е виновно. Имам DE, изпитите съм си ги вземал от първия път или втория ако не съм бил подготвен достатъчно. За тези, които не могат да четат и разчитат на случайността има и 3ти 4ти .... 6ти На тези, които не им достига практиката им се дава възможност да доплатят за допълнителни часове и да тренират тренират .. при това с инструктор.

27

Анонимен

преди 8 години

Не съм виждал български гражданин с тен да кара шоьорски курсове.

26

..

преди 8 години

Примерно какво значи "аз да те науча на основното пък мъжът ти ще те доучва". Ти си плащаш за курс, на който да те научат. Колата не е ракета, трябва да научиш няколко основни неща, останалото става с опит. Но ако на икурса почват от градско, докато караш учиш тероията (?!), часовете са малко и предимно свързани със задачите за деня на инструктура,ми не става така. Трябва преди да почнеш да караш да са те изпитали на теория, след това няколко часа полигон и после градско и извънградско,паркиране

25

me

преди 8 години

Не е вярно, че става въпрос за практическия изпит, става въпрос за теорията. Именно затова въведоха таблети, наблюдавани изолирани стаички без телефони и тн. Но цялата философия на изпита е сбъркана. 1) Книжки трябва да се дават само на завършили официално 10ти клас (а не 8ми), 2) полигона трябва да е задължителен - няма как само с градско да се види доколко владееш колата 3) градският изпит трябва да е планиран така че да се тества материала, особено предимствата 4) самият курс да е по-дълъг

24

Анонимен

преди 8 години

До scНапълно си прав, но все пак трябва да можеш да четеш, да пишеш и да знаеш малко български!

23

77777

преди 8 години

Хубаво де, никой не се е научил да шофира само след преминат шофьорски курс. Купените книжки съвсем слабо се отразяват на безопасността на движението, те са само корупционен проблем, но такива в България под път и над път в последните 26 години. Опасни са само неграмотните с купените книжки, които не знаят изобщо как да шофират и примерно карат каруци по магистралата или се движат в насрещното, без да знаят, че нямат право да са там.

22

Румбо

преди 8 години

Не знам какви са сега цените,ама преди десетина години беше по-евтино да си купиш книжка,отколкото да изкараш курс!И моментът на изнудване си го има,най-малкото при тия които така или иначе се затрудняват.ДАИ-джиите са ясни.Колкото до инструкторите-всякакви ги има.Имам трима съученици инструктори-единия повтаря 5-ти клас,другия едвам премина 7-и(с 3 двойки),а третия става.

21

Анонимен

преди 8 години

Моята книжка е на 10тина години, изкарах си изпита от първия път без никакъв проблем или дофинансиране. Имаше 1 тип въпроси, които ме затрудниха - за смяна на лента при многолентови магистрали със светофар, но или съм ги налучкала, или (което е по-вероятно) съм се справила с всички останали, така че 1та грешка да не се брои. Това си е изпит като всеки друг - учиш, отиваш и го взимаш. Какво значи обезверявали се. Като не им се учи, да не карат.То не може с 8ми клас да можеш да взимаш книжка!

20

Анонимен

преди 8 години

Листовките не са НИКАКЪВ проблем. И 99% от изпитните ситуации са логични. Това че някой го мързи да седне да учи или някой е глупав и не може да си научи не е проблем на изпитващите. Курмуването е по-проблемно, защото там си трябва практика. И нещата са направени много криво. Имаш 40 часа и след това вътрешен изпит. Изпита ти на кормуване е поне две седмици след това. Избора ти е или да си платиш още часове кормуване или да караш нелегално. Или да си забравил всичко на изпита.

19

Анонимен

преди 8 години

КОГАТО 1981 ГОДИНА КАРАХ КУРСА НЯМАШЕ КАК ДА СИ КУПИШ КНИЖКАТА. ТОГАВА СЕ КАРАШЕ ПСИХОТЕКСТ. ИМАШЕ И ПОЛИГОН. КАРАХМЕ ГРАДСКО И ВЪПРЕКИ ЧЕ В ОНЕЗИ ГОДИНИ НЯМАШЕ ГОЛЯМО ДВИЖЕНИ В СОФИЯ СИ БЕШЕ ИСТИНСКО ИЗПИТАНИЕ. КУРСА БЕШЕ 3 МЕСЕЦА. ЦЕНАТА НА КУРСА БЕШЕ 220 ЛВ. КОЕТО ЗА ТОГАВАШНИТЕ ЗАПЛАТИ БЕШЕ МНОГО ВИСОКА ЦЕНА ЗАЩОТО ЗАПЛАТИТЕ БЯХА ДО 250 ЛВ. АКО ТЕ СКЪСАТ НА ТЕОРИЯ СИ ПЛАЩАШ И СЕ ЯВЯВАШ ОТНОВО. СЪЩОТО БЕШЕ И ПРИ ПРАКТИКАТА. ВЪВ ВСЕКИ КУРС ИМАШЕ ВНЕДРЕНИ ДРУГАРИ ОТ ПАРТИЯТА И НЯМАШЕ МЪРДАНЕ!

18

Анонимен

преди 8 години

До scНе се учат листовки. Учи се правилника и се разглеждат казуси. Това е работата на инструктора - да те научи какво да гледаш, къде да го търсиш с поглед и как да реагираш. Зубренето на листовки е същото като купуване на книжка - получаваш документ без нищо да знаеш и си потенциален убиец на пътя.

17

Факт

преди 8 години

Отклоняват ни вниманието от основният проблем - неспазването на правилата за движение и паркиране в България от всички шофьори - български граждани и чужденци, с купени книжки или с нормално взети книжки. Разбира се и аз съм против купуването на книжките, но реално погледаното, дали един шофьор е с купена книжка или не, няма голяма разлика при шофирането в реални условия - едни си могат, други не могат, едни са арогантни, а други не са. Купените книжки са опасни при неграмотните шофьори, но БХК

16

t2

преди 8 години

Е как така си взех изпита с 0 грешки и без да плащам ?!?!Е такова малоумно заглавие и статия не бях виждал.Репортерът, написал това трябва да се срамува цял живот ..... това е пълно безобразие

15

Анонимен

преди 8 години

Всички роми и необразовани ходещи по земята в БГ да бъдат проверени ....Гарантирам минимум 500 000 фалшиви дипломи за основно и последвали фалшиви СУМПС

14

Анонимен

преди 8 години

Гледах еди английски филм, документален- как се провеждат шоф. курсове.Впечатляващо беше, че на изпита нямаше никой друг в колата, освен инструктора и курсанта /в случаят жена/.Няма даяджии, няма милиционери, няма камери, няма наблюдатели от ЕС!!!!!И жената бе безкрайно щастлива, защото чак на 11 път взема книжка!У нас да са и я ПРОДАЛИ още на първият път.

13

Анонимен

преди 8 години

Абе стига с този ДАЙ бе, кой издава книжките, ДАЙ или МВР?Защо никой не смее да спомене главният виновник?Тези огромни пари, които взимат /независимо какви са и от кой/, да не би всичките да остават с даяджиите? Толкова ли ни мислите за наивни?