34

Стоян

преди 8 години

НЕДЕЙТЕ ПОЛЗВА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ ПО ПРИМЕРА НА ЧЕХИТЕ И НА 3-ТИЯ ДЕН СВАЛИХА БИЛЕТИТЕ. ИМА ЛИ ЛОГИКА: ГОРИВАТА РЯЗКО СПАДНАХА А ТЕЗИ ИСКАТ ПОВИШЕНИЕ НА БИЛЕТИТЕ?ч

33

Анонимен

преди 8 години

Фандъкова лъже като самоковска възрастна ромка. новите трамвайни мотриси и автобуси са по европейски проекти и за тях не са давани пари от Общината. Увеличението на цената на билета си е чиста кражба - при тази цена на петрола в момента да повишаваш цената на градския транспорт е пладнешки герберски обир.

32

Анонимен

преди 8 години

пърдъкова

31

Анонимен

преди 8 години

Отстрел на всички управляващи!Най-напред на *** магнолията.После на обслужващата го пъръкова и т.н.

30

Илиев

преди 8 години

И два лева да ги направят, но да се задължат работодателите да осигуряват задължително карти за две линии на служителите си, които ползват транспорта да отиват на работа срещу смешни възнаграждения, докато шефовете живеят в палати, карат лимозини и носвт бижута на стойност колкото апартамент. Вноските, които плащаме за ес и нато също да вариант да отиват за социални нужди. Който тегли заеми да си ги връща. Закон за конфискация на излишъците е нужен, а не високи цени.

29

Анонимен

преди 8 години

Най- големи кражби са в градския транспорт и ние , най- бедните граждани трябва да им ги плащаме! БЕЗОБРАЗИЕ!!!

28

Анонимен

преди 8 години

Другарите червени каскети са най силни на критиките към хората , които мислят и работят за доброто на България . Искаме хубави пътища , градинки , паркове , паркинги , нови автобуси и трамваи , метрополитен , детски градини и т.н. Важното е да не плащаме и да ни е хубаво . Кажете как да стане другари най великите крадци на планетата .

27

гербист-столичан

преди 8 години

Нека да не бъдем против прогреса. За да се развива транспорта в столицата, трябват инвестиции. Затова и трябва да се актуализира цената на билета, не че държавата не дотира постоянно новите строежи на метрото ни например, но трябват повече пари. За добро е да се актуализира цената на билета.

26

Анонимен

преди 8 години

Реалността е, че ако човек има кола, трудно ще се качи на градския транспорт в София. С колата и сега обикновено му е по-евтино, по-бързо и по-удобно. С тези нови цени, човек няма и да помисли да ползва транспорта на ГЕРБ. Тези допълнителни пари за билети, отиват явно в ГЕРБ.

25

Анонимен

преди 8 години

(До)Задръстване на София - явно това е целта на ГЕРБ.

24

@29

преди 8 години

Ти изобщо четеш ли какво съм написала?! Казвам, че в София има хора, за които тези цени са непосилни. И те ЩЕ протестират. И с право. Защото увеличението е неоправдано, заплатите на цели сектори са замразени за обозримото бъдеще и за всички тези хора, увеличението ще бъде удар в бюджета им за месеца. Да не говорим за хората, които ползват някои дни кола, други градски транспорт. Реално ще им стане по-евтино да си ползват колите, което ще дозадръсти София.

23

Анонимен

преди 8 години

1,60 лева билета, но да не чакам метро, автобус, трамвай или тролей повече от 5 минути през деня и повече от 10 минути рано сутрин или късно вечер. Също така последния автобус, трамвай, тролей или метро да е след 00:00 часа, а първият около 04:30. И да не забравя - билета да важи за час и половина, като да могат да го ползвам в различни превозни средства - както е в Европа.

22

До 25

преди 8 години

По-голямата част от държавните служители в София са със заплата по-ниска от средната за България, а може би около 80% от тях са със заплата по-ниска от средната за София.Подаваш се на правилото Разделяй и владей.

21

me

преди 8 години

Още повече, че нямат никакво основание да искат такова увеличение, освен защото могат. Цените на горивата са ниски, няма планиран скок на заплатите или осигуровките, поддръжката им е фиксирана сума, а самата инвестиция дойде от европейски средства. Тогава на какво точно се дължи това увеличение? Като искат да ловят гратисчии, да сложат по един полицай на всеки вход. И никой няма да минава гратис. Защо ние трябва да плащаме, за да се намалявали гратисчиите?

20

Анонимен

преди 8 години

Излиза, че у нас е по-лесно да вдигнеш билетчето с 60% на 800 000 ползващи СГС, отколкото да спреш кранчето на десетина корумпирани общинари. Един вид източването на СГС продължава с пълна сила, дори се поощрява като се наливат още пари. Мой граждански дълг е да се боря срещу това!

19

Анонимен

преди 8 години

...рядко се случваше за два часа и повече. Интервала между автобусите стана 12 минути и повече. После промениха маршрути, което ми увеличи времето с още десетина минути. После пуснаха метрото, което е на 25 минути пеша до най-близката метростанция и горе-долу пак толкова, че и повече с автобус. Казано накратко условията на пътуване се влошиха около десетина пъти, но за сметка на това цената на пътуването се увеличи 10-20 пъти.

18

me

преди 8 години

Ако го прокарат, ще се протестира. В момента хората изчакват, защото се надяват да не мине, но ако успее да мине,според мен половин София ще се изсипе на протест. Заплатите на депутати и общински съветници може и да са високи, и да ползват служебни коли и карти и да не им пука,но в София има един голям процент хора с ниски заплати и без статус на държавни служители, които такова увеличение ще удари директно в джоба им. И тези хора определено ще протестират.

17

Анонимен

преди 8 години

Хора, изкарвайте колите! Докато не направим най-голямото задръстване в света, тая няма да миряса! Който може, пълен бойкот на Адския транспорт!

16

Анонимен

преди 8 години

Грешка е да е 1.60 билета, ще бъде 1.63 и моля носете точно на шофьорите за да става по лесно.

15

Анонимен

преди 8 години

За сегашният надземен градски транспорт в София и 50 ст. за билет е много, а той всяка следващ година става все по-зле. Закриха се линии, интервалите между превозните средства по една линия се увеличиха многократно, промениха се маршрути, което ги направи неудобни за използване и т.н.Примерно, около 1990 година живеех в Младост, стигах до Орлов мост за 20 минути, автобусите в квартала бяха на интервал между 2 или 2,5 минути. След 2000-та година, стигах до Орлов мост за час до час и половина, ря