42

vlady

преди 8 години

Редно е ползващите редовно градски транспорт да имат възможност за предплатена услуга със сериозна отстъпка, а рядко ползващите да плащат значително повече за всяко пътуване. Преди 1989г. нямаше нищо подобно дори редовните потребители бяха ощетени - не е нормално за едно пътуване в месеца или 20 и повече да се плаща еднаква цена на брой.

41

vlady

преди 8 години

До АнонименСега поне има по-нормално съотношение между билет и карта - при билет 6ст и карта 5лв никой няма да си купи карта. Нормално е предплатената услуга да е значително по-изгодна - месечната карта трябва да е около 30 пъти цената на билета.

40

123

преди 8 години

Е нищо де, Марешки като отвори бензиностанции и в София, ще си остане Фандъкова да си се вози самостоятелно в градския транспорт, а хората ще си ползват колите :)

39

123

преди 8 години

До !!!Предвиждам сериозен ръст на гратисчиите и на трафика на личните автомобили

38

Анонимен

преди 8 години

Бойкот на автопусния транспорт в София,насила ни карат да караме колите си.

37

П.Петров

преди 8 години

Понеже, не могат да откраднат пряко пари от еврофинансирането, ще вдигнат билетчето, за да щипнат директно от портмонетата на софиянци. Пак да гласувате за ГЕРБ!

36

Анонимен

преди 8 години

И според тоя е нормално зимата в най-големия студ да чакаш 30-40 мин. и накрая да ти дойде нещо на повече години от теб самия, по-студено от пещера. И заради това "удоволствие" да плащам 1,60?! Като направите автобусите чисти и удобни и да идват по разписание, тогава имайте претенции за цените на билетите.

35

Анонимен

преди 8 години

Цена на абонаментна карта за един месец сега е 60 лева, а преди 1989-та - 5 лева. Поскъпване 12 пъти. За същото време разликата в заплатите е между 2,5 и 3 пъти, т.е. картата е поскъпнала реално около 4-5 пъти. Билетите - почти същото, само дето от 6 ст. на 1,60 е почти 27 пъти увеличение, т.е. реално билета поскъпва около 10 пъти за този период.Какво излиза? Първо трябва заплатите да се вдигнат около 10 пъти, а после може и билета да стане 1,60 лева. Така ще запазим бедното ниво от преди 1989

34

Joko

преди 8 години

До кога провинциални Ц***рвули ще дават акъл за София. ТоА Зафир Зарков от къде се пръкна, май беше в Ловеч !

33

Анонимен

преди 8 години

Цената на билета в София е безумно скъпа за това, което покрива, в сравнение с другите европейски столици. Не се подлъгвайте по цената за пътуване само с едно превозно средство. Обикновено хората пътуват с повече от едно превозно средство и трябва да се сравнява цената за пътуване от една точка на града до друга точка, с N на брой превозни средства.

32

Анонимен

преди 8 години

Със средната заплата преди 1989, след всички задължителни удръжки, на човек му оставаха пари за колкото 3000-4000 билета, което се менеше през годините.Със средната заплата през 2015 година, след удръжките, на човек му остават пари, колкото за 450-500 билета. Със новата цена от 1,60 за билет, през 2016, ще имаме пари за около 380-400 билета.С абонаментните карти е подобно.Напред към светлото капиталистическо бъдеще!Ура-ура-ура!

31

Анонимен

преди 8 години

Браво на Фандъкова - само геноцид за това проЗДо племе, което я избира непрекъснато. До дупка.

30

Анонимен

преди 8 години

От 26 години градският транспорт в София е в една спирала към дъното.Нещата се повтарят, но закономерно следват едно от друго.Примерно:Увеличава се цената за пътуване --> намаляват пътниците --> разреждат транспорта --> ново намаляване на пътниците заради разредения транспорт --> закриване на някои "неефективни" линии --> намаляване на пътниците --> увеличаване на цената за пътуване --> и т.н. в същия кръговрат.

29

!!!

преди 8 години

Предвиждам сериозен ръст на печалбите на търговците на велосипеди

28

Анонимен

преди 8 години

Казано в прав текст им трябват пари за да платят за обществената поръчка за китайски автобуси спечелена от Гриша Ганчев + комисионите

27

Анонимен

преди 8 години

Цената на билета трябва да е 50ст.и да има само качване от предната врата или постоянна контрола а не инцидентна.Така ще има най-голяма събираемост на средства.Знаят го много добре,но не го правят заради шведите които при всички случаи пътуват гратис.

26

Анонимен

преди 8 години

А с колко ще намалее пътникопотока? А какво направи ЦГМ, за да привлече повече клиенти, има ли един проведен разговор с училищата, за да има сутришни автобуси за учениците, а с колко от големите работодатели има проведени разговори за поемане на транспорта на служителите им, а по какъв начин се работи с хотели, хостели, със забележителности и т.н.. Самото увеличение ще доведе до още по-малко пътникопоток, т.е. до нужда от още по-голямо увеличение. И на каква база се смятат разходите на ЦГМ.

25

против мафията

преди 8 години

Софийскит автобусен транспорт се превърна на Топлофикация София т.е на М.А.Ф.И.Я.

24

Шофер

преди 8 години

Не е оправдано, защото взимат от нашите данъци независимо дали използваме или не транспорта!

23

Анонимен

преди 8 години

60 % увеличение е по-висока хиперинфлация и от кризата при Виденов и Виденов веднага компенсираше заплатите и пенсиите, а сега от Борисов никаква компенсация. Щом растат цените, значи и заплати и пенсии трябва да се индексират с 60 или 70 %.