27

Анонимен

преди 8 години

А на село белете няма, хайде по родните места.

26

Анонимен

преди 8 години

Каква да е цената на билета в София, зависи от целта на управляващите, както и от това, за какво се използват приходите от градския транспорт. За съжаление целта на управляващите е да се ликвидира градския транспорт в София без метрото. Това се вижда по промените в маршрутните мрежи, по закриването на линии на градския транспорт, по многократното увеличение на интервала между две превозни средства по една линия, по това увеличение на цената на пътуване, което ще качи по колите много хора и т.н.

25

Анонимен

преди 8 години

Разумната цена за билет в София е 50 ст.

24

От 30

преди 8 години

(продължение) В Париж плащат 0.8 евроцента за километър мрежа на метрото, а в София се плаща над 2.56 евроцента за километър мрежа на метрото. Излиза, че в София е 3.3 пъти по-скъп билета за метрото от този в Париж. Ако се развие още тази тема излиза, че билета в София е примерно 5-6 пъти по-скъп от билета в Париж. Става дума за друг вид по-евтини билети, за това, къде може да се ползва този билет и т.н.

23

Анонимен

преди 8 години

В Европа цената за пътуване е по-ниска. Давам пример с метрото в Париж и метрото в София.Метрото в Париж има 297 метростанции и 211.3 км линии без RER мрежатаМетрото в София има 34 метростанции и 39 км линии.Цената в Париж е 1.70 евро за единичен билет.Цената в София е 1 лев (0.51 евро) за единичен билет.Метрото в Париж е 5.4 пъти по-дълго като линии, има 8.7 пъти повече метростанции, а цената на билета е само 3.3 пъти по-висока от тази в София. В София е по-скъпо за това, което предлага.

22

Анонимен

преди 8 години

2 лв е разумна цена според мен. Почти в цяла Европа цените на билет за градския транспорт са между 1 и 3 евро. Нали все пак сме Европейци и ни управляват Граждани за Европейско развитие на България, които сами си избираме постоянно, при това със смазващо мнозинство.

21

Анонимен

преди 8 години

Обработката на тъпоъгълния материал започна. Я да видим сега кой ще надцака. Естествено, че накрая ще се появи ТОЙ - добрият Бойко Борисов и ще разреши проблема, създаден от него самият.

20

Занзибар

преди 8 години

Гарантирано от ГРОБ - казват, че нещо ще скочи да си *** майката, за да се скандализират хората и да ревнат, е са ви евахме сичките, само за да го намалят наполовина, колкото и са го планували и овцете да се върнат обратно у кошарата. Все пак територията и овцете в нея са свикнали на хомота.

19

Истината

преди 8 години

Всъщност трябва да намалят цената на билета, а не да я увеличават, за да отговаря на условията на градския транспорт в София. Сега за всяко отделно пътуване ползваш нов билет, а не както е в Европа с един билет пътуваш с няколко превозни средства до един час след първото ползване на билета както и километри, които се пътуват, удобство за пътуване в превозното средство, доколко е развита маршрутната мрежа и т.н.

18

Анонимен

преди 8 години

1,20 не е добре, защото цената на електротранпорта субсидира автобусният билет. Вдигнат ли цената е редно да свалят цените за тролеите и трамвайте.

17

Кратун

преди 8 години

Същият номер като с винетките. Изтъркан, но всеки път минава. Обявяваме една висока цена, хората помрънкат, па посвикнат с мисълта, после свалят цената и хората остават едва ли не доволни, че "се е разминало".... Пък цената пак увеличена.... га ше поумнеем бе?

16

Анонимен

преди 8 години

Билетите трябва да са по 60 стотинки, но понеже е неудобно за закупуване да ги направят 50. Всяка друга цена е обир.

15

UoU

преди 8 години

Не е ли ясно, че колкото по-скъп става билетът, толкова повече гратисчии?

14

Анонимен

преди 8 години

Всички искат да карат мерцедес , ама ако може да платят за трабант . Е и аз искам ама не става . Колкото платиш толкова ще получиш . Не е хубаво да нямаш пари , ама в такъв свят живеем в момента .

13

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 20 Да плащаме си винетките искаме хубави пътища , но пътища нъц !Същото ще е и с билетите .

12

Анонимен

преди 8 години

Българите или Андрешковците е по точно никога няма да разберем , че безплатен обяд няма . Искаме нови рейсове , нови трамваи , нови автобуси и то с климатици и удобни седалки . Е с какви пари да стане , и аз искам да не плащам в магазина ама не става . Затова е най добре да върнат старите икаруси и вътре при дъжд да ти тече на главата . Иначе разбирачи много .

11

Анонимен

преди 8 години

Ей като почнат така да ги цепят, или 1 лев или 2 лева какво е това 1.20-1.60. Така ще е в пъти по неудобно.

10

xax

преди 8 години

До до14Колко може да печели от зони и паркинги? Един от новите МАН-ове е половин милион, а един трамвай - няколко. По бегли спомени за една година правят към 8-9 милиона, т.е. два трамвая и то полски, а не чешки примерно. Но съм съгласен за билета за време - 2 лева за 2 часа. 60 или 90 минути не стигнат, защото не знаеш в кое задръстване кокко ще чакаш. Може и на километър да се направи, но ще е далеч по-сложно.

9

Анонимен

преди 8 години

До Един БългаринЗащото *** си знаят "правата" и си ги търсят, знаят че като дойдат избори пак при тях ще идат тези дето сега са наредили да не ги проверяват

8

Анонимен

преди 8 години

До xaxТака беше и с кремиковци га го стрпяха - всичко отиваше там. Така ще стане и с метрото га свършат парите от европа и бдж.