18

Марги

преди 8 години

До АнонименАма ти вярваш ли че няма да дигнат и картите?

17

тигъра

преди 8 години

ДРЪН-ДРЪН.50лв. разделени на 22дена=2.27.При ползването на един транспорт=1.13 в посока.при 2 транспорта=0.56.Значи сега при един транспорт е по скъпо да ходиш на работа с карта отколкото с билетче,затова го увеличават билетчето.Предлагам почивните дни да се возите напред-назад,за да достигнете цената от 50ст. на посока.:)

16

Анонимен

преди 8 години

някуде около 1970-та година ползвах двойно билет4е за 3 стотинки!

15

Марги

преди 8 години

"Билетът от 1,60 ще бъде за тези, които ползват градски транспорт спорадично, за хора, които се качват веднъж в месеца", обясни Любомир Христов."- демек дай тука едни 30 лева, какво ще си играем на дребно, това е логиката на мръсните изнудвачи! Не ги е грижа, че тия които се качват пет пъти месечно, може да нямат пари за по-често пътуване! Дай и това да им отнемем!

14

гого

преди 8 години

До Софианеца бе ***,софия е била 20000 х.души преди да стане столица.кой знае и ти от кое село си.

13

До Харалан

преди 8 години

Нищо не разбрах, ти май искаше да кажеш нещо? Ако това ти е хуморът, нека се почеша под мишниците, за да се разсмея.До 11 чопкаАко не знаеш, да ти кажа -разработиха плановета на метрото, направиха голямата част от проучвателната работа, построиха частта около НДК и тунела от "Юнак". Ако Б.Б. беше направил виадуктите и тунелите на магистралата към Ботевград, щеше да си направи приживе паметник като този на Мамаев курган, ама щеше да има високоговорители, които да повтарят денонощно "АЗ!АЗ!АЗ!"

12

Анонимен

преди 8 години

На въпроса А сега накъде? Ще отговоря като Бойко Борисов: Как накъде напред към светлото бъдеще>

11

Анонимен

преди 8 години

Едно време на Север, в оплюваната от разни *** Русия, когато прокарваха нови линии на метрото, никой не усещаше това. Къртиците си копаеха под дълбоки и широки реки, под исторически сгради, а оградени бяха само местата на новите метростанции. До деня, в който казваха: "Заповядайте!". Затова са ми още по-смешни жалките мекеренца с техните "пияници" и "кочини".

10

Анонимен

преди 8 години

Айде *** мрънкайте , нема оправия

9

иван

преди 8 години

Какво ще направи фандъка че по 30 мин изгорели газове без вентилация ще се усилят белодробните проблеми.Къде е сега Москов да се загрижи за здравето ни и да се вземат мерки на правителствено ниво да се въведе винетка за София или единя ден само четни номера коли другия само нечетни????

8

иван

преди 8 години

Сутринта 30 минути едва минаваше тролея в подлеза на НДК на 2 пъти едва не повърнах от изгорелите газове който дишах.искам да знам понеже съм с карта за месец как ще бъда компенсиран за това че закъснях с 30 мин за работа? Какво ще направят за да не се задушим там?ЗНАЯТ ЛИ ЧЕ ТАКА НИ ПРАВЯТ ЛЕСНА МИШЕНА ЗА ТЕРОРИСТИТЕ 30 МИН 5 ТРОЛЕЯ НАПРАВО ДА БУМНАТ ВЕДНЪЖ ИВСИЧКИ СМЕ МЪРТВИ ПОНЕ 200 ЗАГИНАЛИ. да се въведе винетка за софия или да се движат самочетни и само не четни номера според датите.

7

ШАШАВ

преди 8 години

ПРЕСКЪПИ БИЛЕТИ И НЕВЕРОЯТНО ОБЪРКАН ГР. ТРАНСПОРТ. ИКВО ЩЕ ИСКАТ ОЩЕ?

6

хохо

преди 8 години

като стане 1.60 никога няма да си купя билетче, студент съм и каратта ми е 21,50 на месец !! Но напук няма да си заредя нито картата(която зареждам сега) нито ще си купя билет до като не премахнат всичките потрошляци който се движат по линиите с който пътувам....съжелявам за градска мобилност! Или нека сложат кондуктори на всеки автобус....те си избират

5

Харалан

преди 8 години

Строим спешно Бомбоубежища !!! Руснаците идват след тях и ИДИЛ Вече сме във война, намеси ли се и Северна КОРЕЯ ВСИЧКИ СМЕ погубени - писано е

4

Анонимен

преди 8 години

Провинциалистите и "новите сУфиянци" съвсем я закъсаха.Сега като не познават и знаците ....о-ли-лйййй, въх уби мъ.

3

Анонимен

преди 8 години

Ами дигнете и картите да се стимулира ползването на велосипеди - вашата м****** крадлива гепаджийска!

2

Ехх Любчо

преди 8 години

Кажи как твоите хора сменят светофари без обществена поръчка , скрито под договора за поддръжка

1

Анонимен

преди 8 години

Приходите от билети и карти почти се изравняват с разходите за производството на билети и карти, за апаратите за електронно отчитане, за заплатите и осигуровките на контролите и лелките по будките.