186

Питане

преди 8 години

За клошарите колко ще е билета? А за *** ?

185

Омбудсан

преди 8 години

Дъртофелите да се возят преференциално само извън пиковите часове

184

поредната гавра

преди 8 години

То да си купиш кола и да и плащаш данъците ще излиза по-евтино отколкото да се возиш на градския

183

Вуте

преди 8 години

Фандъкова тръгна по акъла на Лиляна Минетката обяснява като пазарджийка увеличението. В тази държава грижата на управляващите не е да облекчат живота на хората, а как да одерат народа, за повече облаги. Жал за гостите и обслужващия персонал на София. По добре поставете някоя ако ще стара пейка на централната автогара отколкото да отблъсквате гостите на София. Позор. Всичко е за сметка на бедния народ.

182

Ицо

преди 8 години

Гарантирано от ГЕРБ!

181

бг

преди 8 години

ЗАПОЧНА ДА СТАВА МНОГО ИНТЕРЕСНО ОТ ТАЗИ ПУСТА ДЕМОНКРАДАЦИЯ.

180

Анонимен

преди 8 години

Искате нови автобуси и троилеи с удобства,с климатик с приятна обстановка...ами трябва да се плаща ...нормално е. Никой не е задължен да ги ползва. Аз не съм се качвал на автобус от много години. Имам си коли,а има и таксита .

179

vlady

преди 8 години

При социализма таксуването в градския транспорт беше по-сбъркано и от сегашното - билет 6ст и месечна карта 5лв, при това положение почти никой не си купуваше карта и редовно пътуващите плащаха колкото пътуващите веднъж в месеца, което е абсолютно безумие, нямаше нормална предплатена услуга. Сегашното отношение 1:50 е по-приемливо въпреки, че трябва да падне приблизително до 1:30.

178

vlady

преди 8 години

По принцип цена 1.50 или 1.60лв би била приемлива за билет важащ 90 минути с неограничени прекачвания в рамките на срока на валидност. С такъв човек може да се придвижи от единия до другия край на София без някои крайни кватрали. Трябва да има и по-евтини варианти за по-къси пътувания примерно 1.20лв - 60 минути, 90ст - 30 минути, 60ст - 15 минути.

177

Анонимен

преди 8 години

НЕМА ДА РЕВЕТЕ. ЗАЩОТО КОГАТО КАЗВАХ ЧЕ ПО ДОБРО ОТ СОЦИАЛИЗМА НЕ Е ИЗМИСЛЕНО НЯКОИ ГОСПОДА-ТАВАРИШИ СЕ ПРАВЕХА НА ТАРИКАТЧЕТА. ЕТО ВИ КАПИТАЛИЗЪМ ТОГАВА КАТО НЕЩЕТЕ СОЦИАЛИЗЪМ. ПЛАТЕНО УЧИЛИЩЕ ПЛАТЕНО ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ. ОТ 6 СТ. ГРАДСКИЯТ ТРАНСПОРТ СТАНА 1 ЛВ. А СЕГА И 1.60 ЛВ. НЕ ВИ ХАРЕСВАШЕ ХЛЯБА КОЙТО БЕШЕ 1 КГ. И СТРУВАШЕ 32 СТ. НЕ ВИ ХАРЕСВАШЕ ДА ПЛАЩАТЕ ПО 15 ЛВ. ПАРНО НА МЕСЕЦ ПО 1-5 СТ. КВЧ ТОК. ВОДА ГОРЕЩА ПО 5 ЛВ. НА МЕСЕЦ. Е СЕГА ВЕЧЕ ВИ ХАРЕСВА И СЕ КЕФИТЕ МАКСИМАЛНО. ЧЕСТИТО ВИ ЕВАНЕ

176

Анонимен

преди 8 години

Рядко, но ми се налага да се качвам на трамвай 22.Смрадта е неописуема всички шведи за Красна поляна се возят там, естествено, напълно безплатно, дори ми правеха забележки, че като си дупча билета, ги притеснявам.Мотрисите са от преди ВСВ, сигурно са ни дарение от Хитлер.Контрола няма, за 10 години само 2 пъти, като старателно избягваха шведите.Е, как и за чий ще ме мотивират да дупча билет?

175

Анонимен

преди 8 години

РЕВОЛЮЦИЯ В ЦЕНИ- 60%- ЕВОЛЮЦИЯ В ЗАПЛАТИ И ПЕНСИИ- НЕЗАБАВНО 60% РЪСТ НА ДОХОДИ.

174

Анонимен

преди 8 години

Метрото е примерно в Париж покрива огромна площ, в пъти по-голяма от площта, която покрива метрото в София, но пак ни манипулират, че видите ли, пътуването с метро в София било по-евтино. Напротив, по-скъпо е заради много късия маршрут на метрото.

173

Анонимен

преди 8 години

Няма логика билет, който важи само за едно превозно средство, а не е както е в Европа за много превозни средства, но за един час след първото му използване, Фандъкова и шайката й да искат да струва, колкото билета в Европа.

172

Анонимен

преди 8 години

Държавата да си плаща за всички намаления за пътуване, а не най-бедните, които пътуват с градския транспорт да плащат за тях.

171

Иванов

преди 8 години

Няма резон цената на певоз.документи да се вдигат с около 60 %,защото: все още повече от 50 % от превозните средства са много стари и технически опасни,защото не отговарят на съвременните изисквания за сигурност на пътниците; Новодоставенитепр.сред. са доставени по ЕС-програми,които са безвъзмездно финансиране с мин.дофинансиране; предстоят доставките на още нови автоб.Корпоративните цени на горивата са още по-ниски;общината намалява годишната задача за пробега и линиите заради Метрото

170

Анонимен

преди 8 години

26 години стигат!26 години всеки пореден кмет на София се опитва да ликвидира градския транспорт, но засега не успяват напълно. То не бяха маршрутни промени, то не бяха поскъпвания на билета, то не бяха увеличаване на интервала за чакане по спирките, но все още има хора, които ползват градския транспорт. Е, вярно, че има линии, където почти няма други освен пенсионери, ученици и потомци на изгонените от Индия, но и всички линии вървят натам. Сега с това повишаване на цените,още по-малко хора ще

169

Анонимен

преди 8 години

Видях опашка от клошари да си купуват билети, един от тях раздаваше безплатни противогази.

168

Анонимен

преди 8 години

До 195 работникЕ, ама чувечица тръгнал да си напълни вудичка на Княжево, иначе у магазино е 50 стотинки водичката ... И да му отстъпити място еййй

167

до 99 от рускиня

преди 8 години

Идеално, своя простотия си показа или можеш и повече?