Тоз е решил да си осакати колата. Пропан - Бутан, газова и течна фаза, а във втората какви шийтове слагат, направо си е задръстил аортите на ферарито и после зяпа у гаража като детска играчка на шкафа :)
Някак си пропускат да отбележат факта,че пропан-бутана е и високооктанов!А това е добре за тия коли.Всъщност единствения проблем при работа на газ е с клапаните.На доста модели са прекалено олекотени и от там идва белята!За всички други части няма проблем,даже е по-добре.Екологичният ефект-отделно.
До ***, булгаааара ся се замисли защо в щатите няма дизели, има, ама хич не ги харесватдали е щото са опасни двигатели, или интереса им е другадета така и с газта и метана
Аз пък видях МЕРСЕДЕС S класа с товарно ремарке и три /3/ огромни прасета в него !!! Всичко това в пловдивско село...няма да споменавам селото .
В България е въпрос на престиж да се кара огромна кола от сам човек, която да харчи максимално много нискокачествен дизел :)))
Я да оставим дрънканиците, с които разни мърльовци си оправдават мизерията и селяндурщината, взимайки си БМВ, Мерцедеси и пр. гълтачи, кой знае къде изкърпени след катастрофи, пък след това, щото ги е срам че си броят стотинките, мнооого по - добре било на газ, а не че им излиза скъпо. Ако газта беше толкова удачна като автомобилно гориво щеше да има не бензинови мотори, преправени за газ, а изцяло газови двигатели.
До 7А някъде да си чул някоя шкода от старите (например 120, 105..) да и се е възпламенила бутилката? Мисля че е по-голям ковчег от ферарито. И защо тия хора да го правят това от комплекси? Едва ли е някой нашенски изхвъргач, който ще спре с такава кола на бензиностанцията и ще каже на момчето: "Сипи за 10 лева."Както има вегетарианци така има и хора, които карат на газ от екологични съображения, а не за да им е по-евтино. Въпрос на личен избор и убеждения.
До ТодорПо-скоро в природосъобразния живот, което включва електрическите и хибридните коли, но също така и метро и велосипеди за градски условия. Ако не си сменим начина на живот нищо добро не ни чака с постоянни климатични промени и безводие.
До 89794как при удар ще се възпламен бутилката, като и с 300 да се удариш тя е единственото нещо, което ще остане от колата. Престанете с глупостите, бутилките са направени да издържат на удар. Проблемите с газовите и бумтежите са при теч (не от бутилката), висока концентрация и лоша поддръжка. Което точно при ферари кабрио няма как да стане.
Точно това ферари и пари да ми дават, няма да го взема...при най-лекият челен удар, бутилката може да се възпламени, риска е просто огромен с тоя ковчег на колела...Тая кола никога няма да мине тестовете, например, на ADAC.не знам тия дето ги правят тия работи, от комплекси вече дали въобще могат да мислят...
На това му се вика *** работа! На това Ферари да му сложиш газова?!? Най-вероятно собственикът е на амфети.
Суперкола, суперскъпа, че и на газ...