25

Анонимен

преди 8 години

Нека почакаме разшифровката на двата самописеца. Знам със сигурност: 1/диспетчерът е молил пилота на Боинга да се пренасочи към Краснодар, 2/самолетът е направил няколко обиколки на летището - видях схемата на полета, регистрирана от радарите, 3/Боингът се заби под ъгъл прибл. 60 градуса. Изводът ми на неспециалист - имало е някакви проблеми с управлението на машината. Подозирам, че в управлението на хоризонталното оперение.Мир на праха на загиналите хора!

24

Анонимен

преди 8 години

Загинали жени, мъже, деца.... трагедия. Стига сте писали невероятни глупости. Летя от 20 години. Изглежда си като пилотска грешка, но до сега не съм виждал разбил се при кацане самолет на толкова малки парченца! Да, за жалост нискотарифните превозвачи са потенциално опасни.

23

Анонимен

преди 8 години

Вече има и втори запис. Светрлините са от бордовите прожектори. Самолета беше на почти 70 градуса по оста си. Това дет се вижда май му беше корема. Изобщо е нямало как да пропусне удара, ми се струва.

22

4444

преди 8 години

Като бивш парашутист съм изпитвал на гърбът си и "въздушна яма " и "комин ". Така ,че не о изключвам като причина за катастрофата. Нещо повече още във въздуха може да го е усукал и от там да е огненото кълбо .

21

Анонимен

преди 8 години

Wind shear. Самолета преди кацане е с VсривнаX1,32. Т.е. ,ако Vsrivno e 100 възела тр се лети с 132 възела +/- 5 при Wind shear вятара във височина сменя посоката си от насрещен 20 възела става попътен 20. Самолета остава без скорост и почва да пада като камък. Пилотите за да се спасят дават газ, да възстановят скоростта но ако са ниско няма много време. Това са имали в предвид под въздушна яма.

20

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 29 Де се вижда че гори зад дърветата?Падна като тухла и стана на дреб.Трагедия..А ти под мухата търсиш слон!

19

Анонимен

преди 8 години

20 м/с е равно на 72км/ч!Инструкциите за приземяване позволяват кацане при до 120 км/час страничен вятър!!!Смятайте колко са "разумни" инструкциите за безопасно летене.100% е пилотска грешка.Втори заход!!!Малко преди катастрофата руски Ту след неуспешен първи заход е решил да се приземява на ДРУГО ЛЕТИЩЕ вместо да рискува.Просот няма какво да се коментира.Кипърец да ти пилотира самолета та да останеш доволен.......... в гроба.Впрочем бг авиокомпанията не е по-читава от тези.

18

Анонимен

преди 8 години

Отдавна твърдя че нискотарифните авиокомпании са ОПАСНИ за ВАШЕТО ЗДРАВЕ.Тази френетична битка за по-евтини билети ще свърши ЗЛЕ!Аз на такива не се качвам за нищо на света.А добрите дубайски авиопревозвачи вече е мит от както започнаха да слагат за капитани разни амуджи. Дори в Емирейтс където преди беше задължително капитана да е англичанинвече не е так.Очаквайте още много инциденти със самолети.Ниските цени си имат своите недостатъци в авиобизнеса.

17

Анонимен

преди 8 години

Тръгнали да кацат при страничен вятър 20 м/с. Резултатът на снимките!

16

ано

преди 8 години

като гледам тия парчета ми настръхва пинджурата

15

bobo

преди 8 години

Спрете да гледате Дискавъри.....(Или там каквото беше)Има предава за Самолетни катастрофи ..... и 99% пилотите са виновни защото Мъртвият няма как да се защити!

14

Анонимен

преди 8 години

WInd shear се споменава няколко пъти на записа. На Български или Руски срез на Вятъра.

13

еделвайс

преди 8 години

Не съм специалист, но тези дребни парчета ми говорят за чужда намеса. Самолетът е пръснат чрез взрив. От такава височина, под какъвто и ъгъл да каца- не би се радробил така. Целта мо же би е била устройството да се задейства при обратен полет, когато пасажерите евентуално ще са много повече, ще излита от Русия, което значи че тя би носила отговорност за сигурността. Екипажът е държал да кацне именно тук, въпреки всичко, вероятно такива указания е имал от своите. Сметката обаче не излязлаааааа...

12

експерт до 16

преди 8 години

Разбира се, че "въздушна яма" е популярен термин за обяснение на въздушните потоци, с превод - air pocket. Само че ако беше чел повечко по физика щеше да знаеш, че подобни низходящи потоци не се наблюдават близо до земната повърхност, защото атмосферата е много по-плътна от колкото на 10км примерно. "Явлението", което наблюдаваме толкова близо до повърхността се нарича "вятър", и да - опасен е при кацане, само че страничния, какъвто най-вероятно е имало и по време на катастрофата

11

Анонимен

преди 8 години

Във въздуха не може да има никакви ями, копки или други кухини и отвори. Има вертикални въздушни течения.

10

до 15

преди 8 години

Пълни глупости. Ако от РВД заключат, че кацането е прекалено опасно се затваря летището и никой не пита пилота. 3-те самолета преди него не са отказали кацане, а също са пробвали и след неуспешни опити са забегнали.

9

Анонимен

преди 8 години

До експерт"Експерте", да ти имам "експертизата". "Въздушни ями" е термин за читатели, които не могат да правят разлика между самолет и книжно хвърчило! Иначе явлението се нарича "turbulence" и може да се появи навсякъде и по най-различни причини, а не само на голяма височина. Изразява се в появата както на възходящи, така и на низходящи въздушни потоци. Особено опасно е когато се появи в момента на захода за кацане и е низходящ поток. Останалото го оставям на теб като експерт...

8

казак

преди 8 години

много жалко че и *** не беше в този самалйот!

7

Mr.STARBUCKS

преди 8 години

.................въздушна яма?Не се чудете.Тя цялата Русия е една голяма въздушна яма !

6

експерт

преди 8 години

Какви въздушни ями на височина за заход за кацане? Въздухът е достатъчно плътен и няма подобни аномалии. Ямите ги търсете на крайсерска височина, там може да пропадате стотици метри и изживяването определено не е приятно. Тук става въпрос за човешка грешка - от една страна на РВД, че не са затворили летището и от друга на пилотите, които са си надценили възмножностите.