Какъв QNH като им дават като снижават 6000 м. HEIGHT? В относителна височина се снижава по QFE? Има ли колеги да коментират тук или само форумни всичкознаещи професори?
Do 96. V poletno zadanie ukazani zapasni aerodromi.Poleti na GA po zakon vinagi s zapasni aerodromi,na ekipazh sled nespoluchliv opit beshe predlozhen Krasnodar .No e tova dopolnitelni zatrati,gorivo,obespechenie na patnici sredstva za predvizhvane do Postov,eda, zakuski ,a polet ot nizkotarifna kompaniya.Ekipazh vyibral neoptimalen variant,ne smog pricenit vse za i protiv.Za tova reshenie ne tryabva da priema samo keptan.Posledni katostrofi na nizkotarifni imeno za tova.
Parvo na *** ,zaginali nashi sovernici -pravoslavni xora,mrazya psixichiski bolni xora !Vtoro kup gluposti ot eksperti,tova mnenie na ekspert s tapiya.Sryaz na batara osobeno pri nalichie na nizka struya edno ot nai-opasni meteoyavleniya za poletyi.Vinagi byax protiv samo Keptan da vzima reshenie,ot mnogogodishna praktika ima mnogo sluchai ,koga yunachagi podcenyavat, a v poveche sluchai i prenebregvat meteoinformaciya.RP mozhet predlozhit' utivane na zapasen aerodrom,no ne mozhe narezhda.
За да "отиде" на резервно летище самолетът ТРЯБВА да получи разрешение от кулата. Цели 2 часа е "правил кръгчета" - експериментирал е демек!!!!!?????
Накрая да не се окаже, че на самолета е пътувал някой руски големец враг на руското слънце Путин?
интересното е 4е вси4ки Българи разбират от всичко..........самолети , политика , футбол, жени. Нещастници даже тука има и експерти по полетите- хаххахахаха
Нека уточнят дали някоя важна фигура е била на борда на падналият самолет. Като например Полски президент или собственик на Тотал и тогава ще стане ясно дали е грешка на екипажа или не.
До АнонименСкъпи пазачо на паркинг, твърдите, че въведена ръчно, стойността на налягането не се контролира по никакъв друг начин?
ДО РВПо кой закон? Или сега си го измисли този закон. Особено е добре с срез на вятъра и порижи от 12до 19 м/с да правиш автоматично кацане.
По закон трябва да се каца на аутоланд на всяко гражданско летище. Но дори и на аутоленд при скорост на вятъра над 12-13 м в секне мн опасно, особено при страничен вятър. Най- вероятно е ударил крилото в пистата .
Много жалко за хората! Вина има контролната кула, която е разрешила кацането при такива условия. Сигурно са били пияни. С Боинг има повече инциденти ,защото Боинг е най- голямата самолетостроителна компания и нейни самолети се експлоатират най- много, а руските кранти- никъде. Руските *** да замълчат и да не изразяват мнение. Човешка трагедия!
До 60рТвърдите, че кацането на един самолет зависи единствено и само от едно устно указание от РВД? Наясно ли сте какви са възможностите на FMS - системата на Боин 737-800? Колко пъти и как се дублират показанията за височина при кацане?
естествено, че е най-авариращ, след като на ден извършва десетки хиляди полети. друг е въпросът, че няма цивилизована държава, която да разрешава кацания на руските кочини. дори вътрешните полети в рашастан се извършват от боинги :D
естествено, че им е дал указание...те са решили да се самоубиват...за това 2 часа е кръжал над летището.
Ти чете ли че им е дадено указание за друго летище, но екипажът е отказал? Чете ли или така мааш?
хахахахаха краварски боинг вика...сигурно американците са виновни, че пияните алкаши са оставили летището отворено при подобни метерологични условия. нивото на сигурността по летищата в русия е плачевно.
Експерт: Фатална грешка на екипажа е разбила Боинг 737!