20

Анонимен

преди 8 години

Незнам защо някой, бърка това с брауновия газ, това са съмнем различни технологии.Независимо каква е крайната цена на водорода това е най разпространения елемент ,Петрола е строго ограничен ,така че развиването в тази област е задължително.Дали това означава , че ще спестим световния разход на петрол, може само да го намали консумацията с времето има неща където петрола още няма алтернатива.Представете си ресурсите след 100 години а не сега.

19

До Понко

преди 8 години

Ти изобщо вярваш ли си на глупoститe, дето пишеш? Каква 2001 година? Още 1966 година има вградени горивни клетки в коли, и те нямат нищо общо с трите посочени марки. Ходи почети малко, че ставаш за смях!

18

ззз

преди 8 години

СТИГА БЕ!!!Писна ми от псевдо ЕКО реклами!Някой казва ли колко струва литър/килограм водород и как се получава?ЗАБРАВЕТЕ ЕЛЕКТРОЛИЗАТА, за която всеки се сеща.Промишленият водород се получава от ПЕТРОЛ !!!??? и рахода е приблизително 10:1 т.е. 10л. петрол за 1 водород!!!Ха да ни е честита ЕКО колата!Всичко е само реклама!

17

Анонимен

преди 8 години

А Путин днеска утрепа още 20 цивилни в Сирия.

16

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 24Тойота пусна патентите си миналата година.Хонда имат и предишно Кларити от 2008г.Създадено е 2006, но в продажба беше пуснато 2008.Та човека е прав - HONDA!

15

Пинко

преди 8 години

До ПонкоМарката за която говориш нищо не е изобретила.Великите немски инженери от тая марка ползваха водорода да го горят в ДВГ вместо да го ползват в горивна клетка.Гениално а?

14

Анонимен

преди 8 години

Абе боко...нали вчера правиха 5г.от трагедията.....

13

Анонимен

преди 8 години

Ето една от причините Япония да бъде ударена от земетресение,цунами,ядрени реактори....представете си шока сред автомобилните гиганти най вече тези през океана

12

Анонимен

преди 8 години

До АнонименКрузерите къде ги правят?

11

Анонимен

преди 8 години

Да, тойота също но аз карам акорд сглобяван в япония и някакси не ме кефи че ги сглобяват в англия тойотите. Инак на тойота дизела няма грешка.

10

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен"хонда, кой друг".............................................тойота без пари, въпреки че имат петенти, доставят на вс др компания технологииите си вкл и на хонда

9

Анонимен

преди 8 години

Като собственик на Хонда мога да кажа: разбира се че Хонда, кой друг?За коментарите: ей чудя ви се. Умни сте, надъхани и любознателни. Вместо да го впрегнете това за нещо полезно вие се карате кой по знае. Живея в ук и тук 98% са тъпоъгълници дето ще ви гледат все едно им говорите на китайски с тия коментари. Нещата не са толкова непостижими колкото изглеждат.

8

jelev

преди 8 години

До 16: А брауновия газ какво е бе кал|ъф - водород и кислород точно.. големи експерти тука както винаги ..

7

Понко

преди 8 години

До ВурстВземи прочети кой пръв изобрети автомобил с горивна клетка, и кога, преди да се изказваш неподготвен...Жокер: годината е около 2001, а марката - една от трите изброени от теб...

6

БРАВО

преди 8 години

Това е Бъдещето - сипваш 20 литра вода от някоя река в резервоара и си решаваш всичко - път , топло , светло .

5

Вурст

преди 8 години

Oт БМВ, Гоуф и Алуди никакви технологии. Само германско самочувствие постигнато с труда на бай Мехмед - турски емигрант, трето поколение работник в завода на VW.

4

Анонимен

преди 8 години

Добра технология и очаквана , предполагам, че са решили проблема с съхраняване на водорода, защото тази технология , не е нова, но има проблем със съхранението на водорода.Любопитно е, как са решили този проблем.Иначе браво, това е една страхотна технология на бъдещето.В България няма смисъл, от подобна кола, защото няма как да я зареждаш, но това може да се промени.

3

Анонимен

преди 8 години

Чал-мите пи.каят газ от яд, ама никой неим го купува! Петролните държави са приключени , ние сме си най-добре - домати и краставички винаги ше се ядат!

2

един

преди 8 години

Японците да се обърнат и да тичат срещу нас,пак не можем да ги стигнем.

1

...

преди 8 години

като не става за кола ...