Незнам защо някой, бърка това с брауновия газ, това са съмнем различни технологии.Независимо каква е крайната цена на водорода това е най разпространения елемент ,Петрола е строго ограничен ,така че развиването в тази област е задължително.Дали това означава , че ще спестим световния разход на петрол, може само да го намали консумацията с времето има неща където петрола още няма алтернатива.Представете си ресурсите след 100 години а не сега.
Ти изобщо вярваш ли си на глупoститe, дето пишеш? Каква 2001 година? Още 1966 година има вградени горивни клетки в коли, и те нямат нищо общо с трите посочени марки. Ходи почети малко, че ставаш за смях!
СТИГА БЕ!!!Писна ми от псевдо ЕКО реклами!Някой казва ли колко струва литър/килограм водород и как се получава?ЗАБРАВЕТЕ ЕЛЕКТРОЛИЗАТА, за която всеки се сеща.Промишленият водород се получава от ПЕТРОЛ !!!??? и рахода е приблизително 10:1 т.е. 10л. петрол за 1 водород!!!Ха да ни е честита ЕКО колата!Всичко е само реклама!
До Анонимен 24Тойота пусна патентите си миналата година.Хонда имат и предишно Кларити от 2008г.Създадено е 2006, но в продажба беше пуснато 2008.Та човека е прав - HONDA!
До ПонкоМарката за която говориш нищо не е изобретила.Великите немски инженери от тая марка ползваха водорода да го горят в ДВГ вместо да го ползват в горивна клетка.Гениално а?
Ето една от причините Япония да бъде ударена от земетресение,цунами,ядрени реактори....представете си шока сред автомобилните гиганти най вече тези през океана
Да, тойота също но аз карам акорд сглобяван в япония и някакси не ме кефи че ги сглобяват в англия тойотите. Инак на тойота дизела няма грешка.
До Анонимен"хонда, кой друг".............................................тойота без пари, въпреки че имат петенти, доставят на вс др компания технологииите си вкл и на хонда
Като собственик на Хонда мога да кажа: разбира се че Хонда, кой друг?За коментарите: ей чудя ви се. Умни сте, надъхани и любознателни. Вместо да го впрегнете това за нещо полезно вие се карате кой по знае. Живея в ук и тук 98% са тъпоъгълници дето ще ви гледат все едно им говорите на китайски с тия коментари. Нещата не са толкова непостижими колкото изглеждат.
До 16: А брауновия газ какво е бе кал|ъф - водород и кислород точно.. големи експерти тука както винаги ..
До ВурстВземи прочети кой пръв изобрети автомобил с горивна клетка, и кога, преди да се изказваш неподготвен...Жокер: годината е около 2001, а марката - една от трите изброени от теб...
Това е Бъдещето - сипваш 20 литра вода от някоя река в резервоара и си решаваш всичко - път , топло , светло .
Oт БМВ, Гоуф и Алуди никакви технологии. Само германско самочувствие постигнато с труда на бай Мехмед - турски емигрант, трето поколение работник в завода на VW.
Добра технология и очаквана , предполагам, че са решили проблема с съхраняване на водорода, защото тази технология , не е нова, но има проблем със съхранението на водорода.Любопитно е, как са решили този проблем.Иначе браво, това е една страхотна технология на бъдещето.В България няма смисъл, от подобна кола, защото няма как да я зареждаш, но това може да се промени.
Чал-мите пи.каят газ от яд, ама никой неим го купува! Петролните държави са приключени , ние сме си най-добре - домати и краставички винаги ше се ядат!
Водородната Honda става и за мини електроцентрала