25

Гради

преди 8 години

Абе в Столична община кой е от град София!? А самата учителка по руски език и по случайност назначена за кмет на града е много далеч от класата и възпитанието на Борис Джонсън (кмет на Град Лондон). Апропо той не ходи на работа в Брониран Мерцедес. Той е сред хората, а фъдъкова счита избирателите се за ***, рая, касички......ГЕРБ са петата колона на БКП и россия

24

vlady

преди 8 години

Абсолютно неоправдано е да се строи метро към Драгалевци - населението на квартала е твърде малко съответно няма как да бъде дори доближен минималния пътникопоток за метро 20 000 пътници на час в пик. Автобусите 64 и 98 следва да бъдат сгъстени до около 15 минути целодневно и 30 нощем.

23

Българин

преди 8 години

Най-хубавите влакчета са руските и всичко най-хубаво е руското. запада трябва да служи на България и да ни носи пари. Европейските политици са нужни да ни служат. Съдбата на запада е да служи на България.

22

Анонимен

преди 8 години

измамници ,ограбиха държавата

21

Анонимен

преди 8 години

Само дано не вали , и да компрометира рязането на лентата.Че то почти всички станции при дъжд са във вода.

20

ТАКА

преди 8 години

ЗНАЧИ,ЧЕ ЩЕ БЪДЕ ГОТОВО НА 01.01.2016 И ОТ 02.01.2016 ЩЕ ЗАПОЧНЕ РЕМОНТЪТ МУ,Е,ДА ,ЗА СМЕТКА НА ИЗВЪРШИТЕЛЯ,КАКТО ВИНАГИ.

19

Дебел депутат

преди 8 години

Нищо не разбирате бе, цъpвyли скъсани.Тази спирка е за нашата прислуга да идва по-бързо до богаташките южни квартали. Сега редовното оправдание на всички слуги и слугини е, че са станали в пет сутринта и после два часа били пътували с трамвай и автобус.Нищо не правят, а после искат пари, мързеливци.

18

Анонимен

преди 8 години

До koйВероятно логиката е, че сравнително близо е кв. Витоша, освен това метрото стига до една от първите спирки на автобусите за драгалевския лифт и за Алеко...При всички положения е по-добре от натегаческата изгъзица спирка "Европейски съюз"

17

Един Българин

преди 8 години

Метростанция Витоша не бива да бъде последната по линията. Участъкът от тази метростанция до площада на Драгалевци е изключително тесен за автомобили и ще бъде прекрасно ако можем да ходим на планината с метро. Г-жа кметицата да мисли в тази посока.Също така караме и велосипеди. Т.е. добре ще е да се помисли и за транспорт на велосипеди и през деня.п.п. От северна София съм, а не от Драгалевци.

16

Анонимен

преди 8 години

Отново неудачно наименование на метростанция, което само ще обърква хората.

15

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 10Не знам защо изобщо сравняваш Истанбул със София?Все едно да сравниш Мюнхен със Сапарева Баня.Истанбул ако се отдели като отделна държава, ще бъде 15-а икономика в Европа по БВП и 10-та по население. Така че е напълно нормално там да се строи по-бързо и по-качествено.

14

Анонимен

преди 8 години

Какво метро бе в шопландия още карат каруци с една конска сила - и най вече това са служителите на *** Recycling Company.

13

ив

преди 8 години

До Анонимен 8 Направи си справка. По целия свят метрополитените се доизграждат и разширяват без това да прекъсва десетки години. Градовете ,в които са изградени растат постоянно и е логично метрото да достига до новите градски райони.

12

koй

преди 8 години

Как може спирка ВИТОША да е н хладилника....знаете ли колко народ ще се бърка с бул. ВИТОША???????? дори аз, кореняк софиянец, си помислих, че става дума за спирката на аптека по новата линия! *** ОБЩИНАРИ ***

11

Аз

преди 8 години

И излиза в ремонт на 1.Август.

10

Анонимен

преди 8 години

В Истанбул го почнаха и те някъде към 1984, но направиха само няколко отсечки и така до 1996 г. И оттогава като почнаха вече с бързи темпове и до 2019 г. ще са готови над 700 км. и ще е второто по дължина метро в света след Ню Йорк (над 1000 км.).Само за сравнение преди години за 6 месеца в Истанбул строяха 6 спирки. А тук за 5 г. ги строят тези 6 спирки. Т.е. тук се строи 10 пъти по-бавно.

9

Анонимен

преди 8 години

Най-екологични са каруците в центъра на софия. Конете дават естествена тор по асфалта. Тоя дето кара каруцата мирише толкова приятно, че хората му отсъпват да мине по бързо. И външният вид на каруците е много хубав. Те всички са едни боядисани, нови.

8

Анонимен

преди 8 години

Ако всички строяха с нашите комунистичекси темпове никога нямаше да имат метро. Тук се започна от 1984 г., сега сме 2016 г. и още не е завуршено. Някъде към 2049 г. евентуално, може би...Единственат страна в света в която метрото се строи 100 г.

7

Анонимен

преди 8 години

метрото хубаво ама депутатите се срамуват да се возят в него било само за простосмъртни искат с джипове и лимузини да стигат до парламента

6

Джедай Мастър

преди 8 години

До Анонименнай-екологичният "градски" транспорт ;)