Рядко безмислен текст! Никаква информация не съдържа. Какви "търговски" линии?? Сигурно има и други? А частни превозвачи, за сведение, работят от доста години...Ало, редакторите! "Редакциите Й синхронизират нормативната ни уредба..." Чии редакции? На закона ли? Ужас!
Системно се грабеше и рушеше БДЖ-то та да се прокара едно такова решение. Що обаче не се направи така и с общинската Топлофикация на София. Да я вземе някой па да сключи договор с всеки потребител лично. Щото сега като тръгнат тия частни влакове чисти, точни, удобни, евтини и пътищата опустеят от към леки коли ще трябва да ни измислят и някаква такса "дялово транспортно разпределение". Щото екологията ще се подобри по отношение на вредните емисии за всички граждани. Дори и тези дето не ползват.
Частните превозвачи с автобуси вече трескаво купуват двуосни жп талиги и преоборудват автобусите си. Смях. В зората на електрификацията на железниците един другар направил рац. предложение на парните локомотиви в котела да се монтира ел. нагревател и въглищата да отпаднат. Та това да е електрификацията. Това, че германците не бързат с приватизацията на железниците не е случайно. Ама така е и с французите май, пък и много други. Пак нечие лоби победи. Ще имаме влакове с цени като на онези ТЕЦ-ове
До АнонименЧастни автобуси няма там където има БДЖ на всеки 20 минути например Своге или метрото в София, а там където няма жп транспорт, частни автобуси се картелират на високи цени.
Частните автобусите дето се движат по държавните пътища създадоха хиляди линии и работни места без да бъдат субсидирани от държавата. Също ще е частните влакове. Поне няма да са мръсни.
Направете го да се види,че влаковете в цяла България са на загуба а само частните ще са на печалба- интересно защо ли,по силата на какъв издирижиран "пазарен" механизъм???
Е що пък не! Ако е чисто и вагоните са произведени това столетие, аз ще се кача. Важното д да е има услугата. А каква ще е собствеността ми е все тая. Даже съм на загуба, че НДЖ е държавно, и аз им плащам кражбите.
До Сп???нскъде ти е проблема дали някой частник ще се навие да пусне влак,дали ще печели или ще губи ? нали няма да са държавни пари? и защо си цъкаш сам + ??
още утре ще си купя два вагона и един локомотив и отварям един вип-хотел до морето - залагания , жени ,алкол , набързо ще го направим печеливш , тоя вид транспорт
Испания е втората страна в света по км на скоростни влакове и туристи за година , и имат само едно направление, което не е на загуба и в световен мащаб са 4-5 :в Япония (токио-осака) , във Франция и едно в Китай ---- ПРАКТИКАТА е доказала ,че колкото и да са ти модерни и бързи влаковете - ПЪТНИЧЕСКИТЕ винаги са на загуба , и е една ЕВРО-недомислица това с частните влакове и ,че някой ще пусне такива на загуба
До Българин 29а кога се приватизираха магистралите и от кога са тези частни автобуси по тях ? защо трябва да се приватизира жп мрежата за да има частни влакове по нея ? както плащаш винетка да се движиш по дървавните магистрали така и часният влак ще плаща....винетка да се движи по държавната жп мрежа(която трябва да остане държавна защото е част от нац.сигурност)
Сигурно има овце които им вярват на селските тариктчета.То не бяха приватизации то не бяха ликвидационни комисии то не бяха рмд-та то не бяха бонови книжки и накраят се оказа че това всичкото на квадрат е било за едни другари да си напълнат гушките. Лошото е че все още има овци които са с конски капаци и разтворени анални бузки и не им стига квадратният.До такава степен са се разшляпали че и конски да им го бутнат нема да го усетят. Ех племенце умничко докога ще ви мандръсат като гнила джанка?
До Анонимен27е проблема ако се приватизира бдж ? държавата не трябва да се занимава с икономически дейности защото и липсва стимул за добро управление. нормално е когато шефа е министър който се сменя всеки 3-4 години да няма добък контрол.аз помня как беше автобусният транспорт когато беше държавен и твърдя , че сега той предлага много по-добри условия на пътуващите.
БДЖ-то не се ли опитват отдавна бавно и полека да си го приватизират.За това е вечно на "загуба",за това в тази огромна дупка потъват хиляди евро по разни програми за оптимизиране на транспорта .По едно време се говореше,че гарите ще станат частни и ще се заплаща за всяка линия.
Частни влакове ще пътуват до морето