20

Анонимен

преди 8 години

На предния модел интериора е на софийските Vilner.:)

19

Анонимен

преди 8 години

бая по добра от всички щайги на лада

18

Анонимен

преди 8 години

До ЕИМВижда ми се много това за спортен автомобил, малко е нереално.Това е два пъти повече от ТЕСЛА.

17

ЕИМ

преди 8 години

До ЕИМ 600км с едно зареждане. Пълна зарядка 30 мин.

16

ЕИМ

преди 8 години

The batteries are also designed to be economic - one charge can operate the car for around 600 km (320 miles), and needs to recharge for only 30 min (with an 200 kW power supply station).

15

до 14

преди 8 години

"добра инфраструктура за електрически автомобили"Колони за зареждане на автомобили. Както публични, като бензиностанция, така и лични, вкъщи в гаража. Защото в Германия ги има, колеги с ел. смартове си имат адаптер и директно в мрежата вкъщи.

14

Анонимен

преди 8 години

И ускорявам веднъж до 200 и батерията свършва.

13

Анонимен

преди 8 години

Колата ми харесва и като характеристики и като дизайн, нищо че 1088 коня ми идват малко в повече. Но така и не се казва колко е пробегът с едно зареждане, а при електромобилите това е най-важният въпрос.

12

Анонимен

преди 8 години

От 14 до 15 Прав си :) :) :) Май аз не мисля ;) ;) :))))))))))))))))

11

Блокиран в Дневник

преди 8 години

Аз в Германия трудно мога да срещна Ферари, което струва "само" 300к, колко ли такива хърватски коли ще видя за 700к. Наистина ми е трудно да си представя бизнес модел с продажби на такава кола.

10

до 14

преди 8 години

Благодарности за правописа прав си.Ако няма достатъчно бензиностанции по градовете и няма къде да заредиш в колата си безин. Би ли казал , че има инфраструктура за поддръжка на колата си . Е за щастие България има начин да се поддържат автомобилите. Поне наоколо има достатъчни бензиностанции. Но дали така стои въпроса с електромобилите . Да вземем маршрут София - Варна примерно.

9

До номер 11

преди 8 години

Какво означава "добра инфраструктура за електрически автомобили"!?!?!?!?!? :) :) :) :) :) Нищо де, то по правописа ти си личи - България се пише с главна буква, хърватите се пише с малка, преди запетайка не се слага интервал :) :) :) :) И най- важното - преди да се пише/каже нещо, се мисли :) :) :) :)

8

до 12 Язека

преди 8 години

Търсят си осем клиента бъди сигурен че вече са ясни клиентите , не им бели грижа за клиентелата.И да имаш желание да я купиш до тебе няма да стигне, така че не го мисли как да отделиш толкова пари.

7

Язека

преди 8 години

Стига бе...Хубавите хеликоптери са на цени $ 200 000, да не говорим, че читавите са около $120 000, а наше производство 67 000...При тея цени няма кой да даде 700 бона за това нещо.

6

Анонимен

преди 8 години

За българия не става ,тука няма добра инфраструктура за електрически автомобили.Но браво на Хърватите.Инвестиран хората в бъдещето .

5

Пешо

преди 8 години

До Анонимен При тези близо 2 тона....май ще е толкова...е...нека не са три...може още веднъж да може да ускори...но до 80 :) ))))))))))))))

4

Простотия

преди 8 години

Балканска простотия - 700К ойро за електромобил и то от трандиционалистта в автомобилостроенето Хърватска?! За тия пари се взимат точно 4 класни автомобила и се въртят до спукване по шевовете. кеф ти AMG63, X6, Range Rover, Continental, RS или Skyline. Или всичките накуп.

3

ЦК на либерастите

преди 8 години

Кой нормален богаташ ще даде 700 000 евра за това недоразумение при положение ,че света върви към нуждата от снегоболотоходи ???

2

Анонимен

преди 8 години

Хърватите ме кефят ,вече са челен на ЕС,вероятно вече дърпат фондове за електрически коли .

1

Анонимен

преди 8 години

а пробегът е ... ?! три ускорявания до 100км/ч :)това е най-важното за всяка електрическа кола, няма значение колко е мощна и колко вдига