ако човек си остави колата на парко място категория Б извън БАШ центъра на лондон струва ако плащаш на час 225 паунда на месец. Ако си с месечен талон или карта - 100 паунда или около 3-4% от средната раб. заплата, за София ср. раб .заплата е 1000лв тоест паркинг следва по ЕВРОПЕЙСКИ ЦЕНИ ( нали искаме и ние като европа все) да е 30-40лв. Вие искате към 400 лв. Е няма как да стане.
то пък като си плати някой данъка в Софето си мислиш че ще ти направят паркинг ли?тя и синята зона бе за това, за да събират пари да изграждат паркинги.
До FFне всички сме имали късмета да наследим панелка купена на цената на 100 кила банани. Без нотариален акт няма постоянен адрес, без постоянен адрес няма възможност за пререгистрация на автомобила. Да не мислиш, че ми е хубаво за всяко нещо да се разкарвам на мйната си, само защото множество административни услуги се извършват в отделните институции, само по "постоянен адрес". Повярвай излиза ми в пъти по-скъпо отколкото са платя разликата от 50лв в данъка на колата.
До FFТакива сме си, само гледаме да забием нож в гърба на съседа, а като ни ударят нас ни боли... "турбо-.." говори срещу "турбо-.." Аз пък предлагам когато СА и СВ тръгнат за морето да платят пътна такса на всяка община през която минат и тогава предвиждам такъв живот, че...
София се напълни с турбо-***, които довлякоха кокошарници всякакви и задръстиха града. Другари сменяйте табелите и като платите пътната такса тук ще има пари за инвестиция в паркинги.
много си е добре паркинга, ползвал съм го няколко пъти. Истината е че грам няма информация какво и как се плаща. Отивате в първият мол и вижте какво ви пише на билета - подробна информация за колко време е валиден, от кога, къде се плаща и тн.ама общинско, що да е кадърно? :)п.п: а паркинга е голям заради събитията в експо центъра когато се резервира целият, не е да се пълни всеки ден.
Да бе, помни че каквото и да ти говорят винаги става дума за пари! Нали така мадам Фънди! Същата работа беше и със синята и зелената зони, да стана по-ненатоварено движението в центъра, не нали мадам Фънди? Пари, пари и пак пари, добре но къде са те, откраднахте ги нали! Така, че колкото и да се снимате с метли и да се заканвате все таа, нали!
Ами другарю , като ти е заплатата 700 лв. няма да си купуваш кола или ще я използваш само при необходимост . Сутрин всеки сам на кола и велик .
Ако е 1 лев на ден ще са пълни, но лакумията пречи. Кой ще дава по 10 лв. за паркинг за да отиде на работа, а заплатата е 700 лв, та дори и 1200 да е. Когато станем европейци по заплати, тогава вече ще едруго.
Абе хора вие какво искате да се строят паркинги и след това да са безплатни за наше се.ло да се прави на велик с някаква барака . Интересно от къде ще дойдат парите , като всички искат да не плащат данъци , винетки , такси и т.н. Като искаш да ти е евтино няма да си купуваш кола. Сега всеки си накупил по 2-3 кошници и иска паркинг без пари . Айде на село .
Ама много ясно, че щом може да не плащам, защо да плащам?Въобще какво като във Виена или Париж било така- това автоматично значи, че това е най-доброто в света и така трябва да е ли? Плащам си местен данък, от който се поддържат улиците. На улиците, където е позволено паркирането, мога да си спирам, това, че улицата е до паркинга им, от който държат да цоцат- не виждам мен какво ме бърка. Въобще с това прегърнато капиталистическо виждане да се плаща и за въздуха, облъчиха народа
Хубаво е журналистите да си проверяват информацията. Ако ползваш метрото с билетчета, паркинга струва 0.50ст на час. Ако изобщо не ползваш гр.транспорт е по 1лв на час. Безплатно е ползването на паркинга за работното време на метрото, ако си купиш карта за цялата градска мрежа, тоест за 50лв. Хората не го ползват, особено тези от провинцията, защото на практика е платен. Идеята на буферните паркинги по принцип е да са безплатни, ако ползваш гр. транспорт. Но у нас това не е така! Обичайно!
Добави още 1 лев на ден, към твоите сметки - забравил си обедната почивка. 8 часов работен ден означава да си оставиш колата на този паркинг за около 10 часа, а не 9, както си пресмятал. 8 часа работа + половин-един час обедна почивка + половин-един час време за отиване и връщане от работа, ... това прави не по-малко от 9 часа и нещо, т.е. плащаш за 10 часа.
И защо общината е решила, че лев на час е справедлива цена? За работещи - 8 часа (6 лв с двата безплатни) + 1 час пътуване (2 х 30 мин) + 2 билета е 9 лева на ден. На 22 работни дни това са 198 лева на месец. И това за удоволствието да ползваш метрото?Ами няма как градинките да не са пълни или хората да търсят алтернативни места за спиране пред блоковете. Не всеки работи за по 1000 лева дори и в София.
Ей, ненаядоха се тези гербаджии ...За да си оставиш колата там и да отидеш на работа с метрото, ти струва поне 10 лева на ден, т.е. с 200-220 лева всеки месец пълниш джобовете на гербаджийската мафия. Тези паркинги трябва да са безплатни, за да бъдат стимулирани хората да ползват градският транспорт. Иначе ще бъде така - паркиране в зелените площи.
До Анонименвъздухът е мръсен защото колите са по градинките, цветнкожите замитат само, а не се мие !+ това така са правени нещата че на всеки дъжд да се свлича кал по пътя
Левче на час е малко пресилено , особена ако отивам на работа, разбирам да е нещо от рода- месечна карта за метрото и за 10-20лв отгоре да може да паркираш
Паркингът на Експо центъра е супер удобен за хората от провинцията особено ако имаш работа в центъра на София! От магистрала Тракия влизаш в паркинга на Експото, хващаш си метрото, вършиш си работата и после обратно. Не се тормозиш с трафика и с лутане къде да паркираш, а и в центъра е 2лв/час.
Буферните паркинги празни, градинките – пълни