Всички в тая държава са в депресия.Сигурно е от спокойния живот в БГ?Навсякъде тръбят че човекът е в депресия.Та кой не е?А има едни 240 + бивши.Те са тотално деградирали ***:)
До ПенеКАТО СА ЗАПЛАТАДЖИЙ ЗАЩО ГИ ТЪРСИШ КАТО ИМАШ ПРОБЛЕМИ ОПРАВЯЙ СЕ САМ АМА ДАНО НЯКАДЕ СЕ ОБЪРНЕШ ЧЕ ТОГАВА ТЕЗИ ЗАПЛАТАДЖЙИ ДА ТИ ГЛЕДАТ СЕИРА
До До 53Да, но това са идеални условия, вероятно при прав участък без включване. Като прибавим и пътните възли и се получава това, на което сме свидетели ежедневно :)Но от друга страна това си е до известна степен и търсен ефект - основния път да се насити максимално с коли и да се облекчат второстепенните защото ако нямаше никакви задръствания по Цариградско колите щяха да се изсипят на светофарите на Орлов мост или кварталните и времето пак да го пропилеят. За включването - аналогично...
Има нещо вярно, в това, което пишеш, но принципно, ако се сравнява пропускателната способност, за която пишеш, при различна скорост, пропускателната възможност е различна. Примерно при 40 км/час е една, а при 80 км/час е двойно по-голяма. Ограничението от 80 км/час води до по-бързо задръстване, а при задръстването скоростта пада още, пропускателната способност също намалява, още по-голямо задръстване и пак и пак и води до скорост, която може и да е 20-40 км/час даже и по-малко.
До РеалистНа Цариградско шосе и без таван на разрешената скорост да го направят пак няма да се увеличи съществено пропускателната му способност.В час пик средната скорост от детелината при Младост/Дружба до центъра е между 20 и 40 км./ч. Просто колите са в пъти повече от капацитета на пътя. А през останалото време и 80 км. са си достатъчни.
Ти май и първи клас не си завършил дедовото.Ако при 80 км/час за единица време някъде си преминават 8 коли, при 100 км/час, което с 25% по-висока скорост, колко коли ще преминават? Задачка за кой клас е това, или не знаеш, защото не си стигнал до там. И чети как се създава ефекта на снежната топка в случая и как по-ниската скорост води до още по-ниска скорост. Толкова за изтрезняването! Жалко, че хора, които нямат елементарна грамотност определят важни неща в България.
Така се влиза в новините и те дават по телевизията.От едни и същи физиономии по телевизиите вече ни омръзна.Това е пътя за нови лица в предаванията от сутрин до вечер и най вече да ти научат името.......България.демокрация
39 - емблемата не е на Тойота, а на Мазда. Освен това, снимката не е от събитието, а от сайт за споделяне на изображения.Ей, изпращя от простотия този народ. И не ме притеснява един луд по Цариградско, а хилядите безумци зад клавиатурите.
Реалист, ти как си завършил трети клас, бе татьовото? Дори при идеални за целта на допускането ти условия, ако намалиш скоростта от 100 на 80, това са 20%. Но и 25 да бяха, не знам от кой ръкав извади 2-3 пъти намаляване на трафика. Приказни наедро, хвърляне на някакви безумни числа и претенции за анализ на ситуацията. Че и за какпа, се кръстил "Реалист". Поизтрезней малко и хващай лопатата, остави мисленето на други.
В нормалните медии заглавието е такова:"Луд шофьор вилня по Цариградско! Удари поне 10 коли"Но в днес.бг така и не им светка че само ЛУД може да прави такива идиотизми.
До РеалистКато идея е добре , но като реализация е трудно понеже масово хората карат с по-ниска скорост в най-лява лента и пречат на движението.Даже от вчера има пример как жена спряла , за да си помисли в лява лента и предизвика катастрофа. Въпросът не е да се вдигне ограничението на скоростта , а в това хората да карат в най-дясна лента и да се държат адекватно на пътя. Тогава няма да има задръствания. Има стотици примери в който шофьорите от не знание или нарочно правят задръствания.
Този шофьор е влезнал сам в зградата на БНТ ! никой не го е преследвал или задържал . Ако беше решил можеше и при Грозната Бъч или при Роско Момата да отиде и да го забележат в кабинетът му ! За какво плащаме данъчи ,винетки и всякъкви глупави данъци и такси за пътища и сигурност когато болни хора могат да правят такива пакусти ? Пишман минисътрката Бъч и всички отговорни за ситуацията да дават обяснения . ТОВА Е В СЛЕДСТВИЕ НА КОРУПЦИЯТА У НАС НАЛИ КАМЕРИ ИМА
За да се отпуши Цариградско шосе и за да намалеят катастрофите е добре да се вдигне разрешената скорост на поне 100 км/час, а може и на 110 км/час. Може и да има различна максимална скорост за отделните ленти и тогава в най-лявата лента спокойно може да сложат и 120 км/час, за да намалеят катастрофите и да няма задръствания.
Тиквунчо нещо май са го прецакали с експериментални амфетки. Ама да няма да ги пише брак, естествено, че ще ги пусне из страната...
При ограничението от 100 км/час по Цариградското шосе, както беше преди, се получаваше по-малко задръствания и катастрофи, заради по-голямата пропускателна способност при тази скорост. С намаляването на разрешената скорост от 100 на 80 км/час, пропускателната способност на Цариградско шосе спадна с 25%, което доведе до задръствания и ново спадане на скоростта, а оттам и пропускателната способност. С други думи сега там могат да минават около 2-3 пъти по-малко коли в сравнение с преди.
Шофьор вилня по "Цариградско", помля 12 коли, удари патрулка...