...Демек, ако разликата на цената от една истинска луксозна кола и Тесла е около $20к. Тези пари ти стигат за бензин/нафта и ремонти за 10 години. Оня който е купил нова кола няма да кара никоя кола повече от 10 години така или иначе. Така че в момета Тесла-та е просто скъпа играчка. За природозащитниците да кажа само че тока който ще е необходим на всички тези Тесли ще идва на не по-малка цента за природата отколко бензиновите двигатели.
...за 3-4 минути както при нормална кола. Друго което е също много ограничаващо е че не можеш да отидеш някъде в планината на ваканция, на къмпинг или някъде другаде, ти си винаги зависим от чарджъри. Инфраструктурата е слаба и ще вземе много време да се изгради. Най-тревожен е факта че тези батерии след време губят капацитета си. Какво правим тогава инвестираме още $30к в нова? Както аз го смятам, за живота на една кола, ако не плащаш за бензин а искаш ток, ще плащаш големи пеймънти....
Поддръжката не е 0лв. Верно е че няма свещи, няма чек енджин лайт, няма бензини/нафти. Но има други неща, които не ти ги казват като си купуваш колата - имаш голям пеймънт, колата струва $80,000+такса. Рифънда който ти дава Калифорния е $2500. Рифънда който ти дава чичо Сам е $7500 в ТАКС КРЕДИТ, не кеш! Супер неудобно е като минеш тези 220 мили, ти си принуден да спреш за половин час на суперчарджър да заредиш батерията. Заряда не е пълен! А е на около 60%. И не можеш да заредиш резервоар за...
какви тесли бе, да живее ЛАДА ФЕСТА - тва чудо на автомобилостроенето! SUUN!!! а и също и вседехода Скрап /ли беше/!!! Ура, другари!
Това коетто от Тесла направиха досега, можеше да бъде направено от всяка една средно голяма абтомобилна компания, само че никой не искаше да развива тази технология, защото не е толкова печеливша за индустрията (виж коментар 3). Обаче пичовете от Тесла показаха среден пръст на всички и главно на правителството на САЩ и съвсем скоро ще станат номер 1. Само да се направят достатъчно зарядни станции.
Принципно петрол може да се създаде и изкуствено, но синтетичния петрол ще е няколко пъти по-скъп.
Тези коли са нищожна част от пазара в момента и не е това причината за падането на цената на петрола.
Тесла направиха нещо уникално ,но още е ново, но това е бъдещето ,засега наистина няма инфраструктура за това няма и евтини варианти за тези коли също, а и по батериите много неща трябва да се пипнат , но върху това трябва да се работи и наистина има бъдеще върху това ,а на петрола няма алтернатива в много други неща и наистина трябва да се мисли за намаляване разхода на петрола за да не се изчерпват залежите. И
Още не съм чул трактор или комбайн на такава технология , а населението трябва да яде и сега и след 200 години.
Падането на акциите на Тесла само доказва колко фалшив, изкуствен и манипулируем е така наречения свободен пазар. Пълен фалш и лъжи в очите на плебса.
Прав си,че поддръжката на колата не е съвсем 0лв. Сравнявах с обслужване на стандартна кола с ДВГ. Но за 6 месеца откакто я карам не си спомням да съм платил за нещо. Но това е защото колата е в гаранция. Иначе на два пъти отказа да тръгне. Първият път се оказа грешка в задния задвижващ мотор, вторият път проблем в ситемата, който беше отстранен дистанционно.Въпреки това,според мен Тесла показа на света,че електрическите коли имат бъдеще и пожелавам само най-доброто на компанията
Само половината от добивания петрол се преработва в горива, да не говорим че кораб например само с акумулатори трудно ще задвижиш, така че петролните шейхове не ги мисли.
То освен в САЩ, никъде няма добра мрежа в момента. А поддръжката не е 0 лева, но е сравнително по-евтина. Технологията тепърва ще се развива - всичко опира до батериите, до методи за съхранение на ел. енергия и до възможности за бързо и просто зареждане. Нисан-Рено мисля скоро обявиха, че разработили батерии способни да осигурят пробег на електроавтомобил от над 600 км.
заради тези технологии цената на петрола падна и ще се задържи ниска докато не свърши ,за да може да се продаде всичкия,ако не се бяха появили нови технологии щяхме да караме на баснословни цени
Няма как акумулаторите на електромобил да се зареждат бързо - това с днешните технологии е невъзможно и отнема най-малко около половин час! Но Тесла имат друга стратегия - подменят батерията за по-бързо. Тесла тепърва ще създават мрежа, вече имат добре развита в САЩ и разработват такава в Западна Европа.
Коментарът ти важи за България, защото все още няма подходящата инфраструкура. Но коментарът ти е невалиден за развитите страни. Аз карам Tesla Model S не в Бг и мога да ти кажа,че тази кола е невероятна. Поддръжка-0лв. Няма масла,филтри,ремъци,течове,свещи и там подобни ***. С нормално каране имаш 300-400км. С бързо зарядно, за под 20мин. зараждаш колата.Цена на тока: 400км. за 3-4 евро.Безплатни ел. станции в много европейски страни+данъчни отстъпки.Колата е супер за запада.
Колегата ми белгиец има Тесла. Пробегът е 350 км, зарежда много бързо и е безшумна кола с ниски такси. Неудобството е че зареждащите точки в Белгия са недостатъчни.
Tesla обеща – до края на годината с печалба