29

Румбо

преди 8 години

До АнонименЕ,вярно,при преразказите се губят/появяват много неща.Впрочем имаше и такова нещо-умишлено повреждане на кола,за да излезе от списъка.После се продаваха на търг и познай кой го печелеше.Списъците с "правоимащи"-отделно!Имаше и "вторичен" пазар на изхода на Мототехника-купилите нов автомобил веднага получаваха оферта-за ЛАДА-2,5 пъти по-скъпо.

28

Паметлив

преди 8 години

До ШопУАЗ-ът щеше да е страхотен(за парите си) ако се произвеждаше масово с двигателя от ГАЗ-24(а не 21) и хубавите диференциали.В казармата имаше два такива-разликата е огромна-шумът е по-малък от на НИВА,а вървежът-същия.Явно ги е домързяло да го направят и резултатът е налице,по-точно липсата на резултат.

27

Румбо

преди 8 години

До Анонимендо 44 Доста неверни неща си писал....Първо вноската беше само една-1500лв,а при получаването се плащаше останалото.Дефектните коли се даваха на по-следващи в списъка(купували сме такава),а Лада 2105 на 10 години през 1988г няма как да има-производството почва 1980-та.Не че нещо,ама да се пишат свободни съчинения....

26

Анонимен

преди 8 години

аз си купих Субару Форестър 2015, пък нека си има и Лади, между другото тази Лада не е 4x4, интересно защо се казва Cross?

25

СТРАНДЖАТА

преди 8 години

... - и колко *** харчи тая самоходка...

24

хехе

преди 8 години

влезнах да разгледам сайтовете на другите автопроизводители в Русия ...КАМАЗ ..камиониЗИЛ ...бусове камиониВАЗ леки коли ГАЗ джипове УАЗ ...страхотни джипове !е не са толкоз зле руснаците .....

23

Анонимен

преди 8 години

Едно време за да си купи човек черна Волга,трябваше да се вземе разрешително от партийният секретар по местоживеене.

22

ще чакам

преди 8 години

Апа аз ще чакам за новия модел "ЛАДА-***".

21

Мислещ човек

преди 8 години

Стаичката за огняра отстрани ли е или изотзадзе?

20

Неда

преди 8 години

Браво на братушките- независимо от канкции и кризи развиват родното прозводство. А това, че Лада всъщност е преобладаваща собственост на Рено- Нисан още веднъж показва, че Русия не е в изолация, катто много му се иска ня накои.

19

ггггггг

преди 8 години

Ако цената на тази кола наистина е около 15 000лв, ще се продава като топъл хляб. При случай, че най-обикновена 10-годишна бричка на половин милион км ги продават за 6-7000лв.

18

Пънчо

преди 8 години

Кво се пените, тва е просто леко видоизменена Дачия Дъстър. Руския вариант на DSG ще е интересно да се види обаче как са се справили ..

17

Дане

преди 8 години

Количката е супер и в средна комплектация ще се продава в Русия за 7500 евро.

16

Анонимен

преди 8 години

До Анонименпод рейсове предполагам имаш предвид автобусите Чавдар. Спомням си като дете често пътувах с такъв до Плевен. През пролетта и есента задължително си носехме чадъри, в случай че завали. По разни кутии даже трябва да имам и снимка от шофьорското място, седят си хората в автобуса с отворени чадъри и си лафят.Какви рейсове произвежда днес евроатлантическа България? Мерси.

15

Анонимен

преди 8 години

Жена съм и от коли не разбирам.Само мога да кажа, че емайлираните ми тенжерите с надпис СССР от 79 г. са още читави, за разлика от тефлоновите на Тефал, тези с двойно дъно-немсо производство, турската алпака и т.н. Ако е здрава и евтина тази красавица съм за.

14

Анонимен

преди 8 години

обои для рабочего стола автомобили, до кола така и не се стига!

13

Анонимен

преди 8 години

До АнонименСоциалистическа България произвеждаше и изнасяше рейсове, електрокари, машини дори прецизни космически уредъ които още са в космоса и се ползват на орбиталните станции.Какви марки коли произвежда днес евроатлантическа България? Или дори домати не може да произвежда и внася от Турция?

12

Анонимен

преди 8 години

Нека я видим на живо.Може да ни изненада.

11

Анонимен

преди 8 години

Москвичът на дядо ми е още здрав, на много познати "западните " коли се скапаха бързо.За средностатистическия българин е важно колата да е здрава и евтина за поддръжка.Тази на снимката ми допада.

10

Анонимен

преди 8 години

МНОГО Е ХУБАВА КОЛАТА