До АнонименЕ,вярно,при преразказите се губят/появяват много неща.Впрочем имаше и такова нещо-умишлено повреждане на кола,за да излезе от списъка.После се продаваха на търг и познай кой го печелеше.Списъците с "правоимащи"-отделно!Имаше и "вторичен" пазар на изхода на Мототехника-купилите нов автомобил веднага получаваха оферта-за ЛАДА-2,5 пъти по-скъпо.
До ШопУАЗ-ът щеше да е страхотен(за парите си) ако се произвеждаше масово с двигателя от ГАЗ-24(а не 21) и хубавите диференциали.В казармата имаше два такива-разликата е огромна-шумът е по-малък от на НИВА,а вървежът-същия.Явно ги е домързяло да го направят и резултатът е налице,по-точно липсата на резултат.
До Анонимендо 44 Доста неверни неща си писал....Първо вноската беше само една-1500лв,а при получаването се плащаше останалото.Дефектните коли се даваха на по-следващи в списъка(купували сме такава),а Лада 2105 на 10 години през 1988г няма как да има-производството почва 1980-та.Не че нещо,ама да се пишат свободни съчинения....
аз си купих Субару Форестър 2015, пък нека си има и Лади, между другото тази Лада не е 4x4, интересно защо се казва Cross?
влезнах да разгледам сайтовете на другите автопроизводители в Русия ...КАМАЗ ..камиониЗИЛ ...бусове камиониВАЗ леки коли ГАЗ джипове УАЗ ...страхотни джипове !е не са толкоз зле руснаците .....
Едно време за да си купи човек черна Волга,трябваше да се вземе разрешително от партийният секретар по местоживеене.
Браво на братушките- независимо от канкции и кризи развиват родното прозводство. А това, че Лада всъщност е преобладаваща собственост на Рено- Нисан още веднъж показва, че Русия не е в изолация, катто много му се иска ня накои.
Ако цената на тази кола наистина е около 15 000лв, ще се продава като топъл хляб. При случай, че най-обикновена 10-годишна бричка на половин милион км ги продават за 6-7000лв.
Кво се пените, тва е просто леко видоизменена Дачия Дъстър. Руския вариант на DSG ще е интересно да се види обаче как са се справили ..
До Анонименпод рейсове предполагам имаш предвид автобусите Чавдар. Спомням си като дете често пътувах с такъв до Плевен. През пролетта и есента задължително си носехме чадъри, в случай че завали. По разни кутии даже трябва да имам и снимка от шофьорското място, седят си хората в автобуса с отворени чадъри и си лафят.Какви рейсове произвежда днес евроатлантическа България? Мерси.
Жена съм и от коли не разбирам.Само мога да кажа, че емайлираните ми тенжерите с надпис СССР от 79 г. са още читави, за разлика от тефлоновите на Тефал, тези с двойно дъно-немсо производство, турската алпака и т.н. Ако е здрава и евтина тази красавица съм за.
До АнонименСоциалистическа България произвеждаше и изнасяше рейсове, електрокари, машини дори прецизни космически уредъ които още са в космоса и се ползват на орбиталните станции.Какви марки коли произвежда днес евроатлантическа България? Или дори домати не може да произвежда и внася от Турция?
Москвичът на дядо ми е още здрав, на много познати "западните " коли се скапаха бързо.За средностатистическия българин е важно колата да е здрава и евтина за поддръжка.Тази на снимката ми допада.
Това е всъдеходното комби на Lada