77

Анонимен

преди 8 години

Стига с тези пътища бе. Не разбрахте ли, защо е този зор за строеж. Вижда те ли по колко асфалт слагат. Мислите ли, че резача на лентички не знае???? Това са най-лесно откраднатите пари.

76

kire liberalo

преди 8 години

Солени глоби на изпълнителя да налагат..... и освен това да си го ремонтира за своя сметка. Няма какво да си говорим и обясняваме - финансовата санкция си е правилната санкция. И фирмата изпълнител - в черен списък. Мисля, че това е най-некачествено направения булевард. Да не говорим, че затвориха съществуващ подлез пред Полицейската Академия...ей така просто го заровиха с пръст, която постоянно пропада и се появяват ями. Какво им пречеше подлеза, за да го засипват.... и КЪДЕ Е ОБЩИНАТА???

75

Анонимен

преди 8 години

И на Борко му е пропаднало дъното като на дърта кокошка-носачка.

74

silver rider

преди 8 години

Битум в асфалта.....индиански телефони, ужким са смарт

73

silver rider

преди 8 години

До76. - Абсолютно подкрепям. Проблема е в ноу- хау - то и количеството на битка в асфалта. Също така се слагат и усилване съставки от рода на циментира. И всичко това струва скъпо. По- евтино е където се пропуска да се поправи. Чакайте лятото от жегите да видите какви вълни ще има по пътя.....

72

Solar Power

преди 8 години

А сега си представете какви са пътищата в провинцията които дори не виждате по телевизията !!!

71

vlady

преди 8 години

В България няма квалифицирани майстори, които да могат да наредят качествено павета съответно ако не се заменят с асфалт резултатът е калдъръм с никакви преимущества пред неравния асфалт само по-неудобен и опасен. Качественото пренареждане е трудоемко и скъпо също така неудобствата от фугите остават.

70

маг

преди 8 години

След нас и потоп.Това е Герб,ще го разберете,но късно.Тия бандити вече ще са избягали зад граница.Като братя Галеви.

69

Сашо

преди 8 години

всичко се дели с Бойко банкянски. ако не вярвате питайте в Нови искър

68

КАЛОЯН ЦАР

преди 8 години

НЕ СА ВАЖНИ РЕЗУЛТАТИТЕ, ВАЖНОТО Е ДА СЕ РЕЖАТ ЛЕНТИЧКИ И ДА СЕ РАЗПРЕДЕЛЯТ ПАРИТЕ.

67

БГ

преди 8 години

Ти погледни каква основа и какъв тънък слой асфалт има пътя. Как няма да се разруши?! Цялата отсечка по бул. Малинов от бензиностанция Еко до моста ндо Бизнес парка е за ремонт. Навсякъде шахтите са пропаднали, а настилката на вълни. Споменатата във статията отсечка обаче още при откриването си беше в лошо състояние. Кой ряза лентата и се хвалеше с тази отсечка???

66

Павета

преди 8 години

Махането на паветата и асфалтирането на съответния път е поредната малоумщина от която се възползват тези, които изнасят паветата в чужбина. Павето има 6 страни и при правилно редене и пререждане със съответния здрава основа под него на практика е дълготрайно. Цар Борис III се експлоатира десетилетия и ако не са некадърните майстори и глупавите решения за частично асфалтиране, този булевард ще издържи още много. Обаче извадиха и продадоха много павета и развалиха здрави улици ! Срамота !

65

Анонимен

преди 8 години

В Германия искат гаранция че асфалат ще издържи поне пет години. Затова съм противник да махаме паветата. няма лошо ако се строеше по германскки. но като ще се стори по български с асфалт - не.

64

Анонимен

преди 8 години

До МенDa tova za ispaniq e vqrno..bil sam svidetel kak se pravi magistrala...no tuk e Bg.Takava e groznata deistvitelnost.Neznam za kakvo se vzimat milqrdi dalgove uj za infrastruktura kato pati6tata sa po zle ot kogato i da bilo.

63

Самозапален клошар

преди 8 години

Червени каскети, само пътищата на Орешарски, Станишев и Сидеров не се рушат, защото такива просто не съществуват.

62

Наблюдател

преди 8 години

Всичко в България се прави за краденето, % -чето и комисионните. Всички по веригата участват. Без изключения! Включително каквито и да било контролни органи, които срещу % имитират контрол и за това "дупки" колкото щете!

61

Аномимен

преди 8 години

Трябва да се работи по севернокорейски. Там ако си спомняте разстреляха архитекта на новото летище в Пхенян.Та тук- даваш европари. Ако има дефекти - строителя до стената

60

Безобразие

преди 8 години

Всички сме виждали как изглежда истински асфалт навсякъде по света, но не и у нас. И цвят, и дебелина на слоя, и трайност- всичко е различно. Ако не може да се контролират фирмите, да извикаме специалисти отвън - и без това даваме пари, поне да има ефект! Разбират ли нещо от асфалт строителите или са събрани от кол и въже, а шефовете им крадат?

59

Анонимен

преди 8 години

Всичко,което е построено и ремонтирано от правителството на ГЕРБ в лицето на Б.М.Б. и фирмите на котараците и братовчедите му се руши и пропада.Бясното строителство се извършва некачествено и се усвояват огромни средства от еврофондовете.Голяма част от тях потъват в джобовете на братовчедите,друга част влиза в партийната каса за купуване на гласове. И до ден днешен е държавна тайна колко души са имащите право на глас в София т.е.колко са 100%.

58

vlady

преди 8 години

Еврофондовете се усвояват успешно от правилните фирми и хора близки до ГЕРБ. Както казват руснаците "Нет на вас Сталина" и румънците "Къде си Цепеш, господарю?".