28

Край

преди 8 години

законните места за паркиране са повече от колите в София. Местата няма да станат много повече защото няма много общински територии за това. В час пик средна скорост с кола в София - 12-15км в час. Решението е ограничаване на автомобилите. ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ В ЦЯЛА СОФИЯ и затагане на прегледите на коли и повишаване на данъците за коли в града.

27

Дане

преди 8 години

"С мобилните камери се заснемат над 60 неправилно паркирани автомобила на ден", допълни Крушарски.--- ха-ха-ха- Ами аз само докато стигна от вкъщи до автобусната спирка виждам повече неправилно паркирали главно по тротоарите коли.

26

Факт

преди 8 години

Правилата за паркиране в София!!!Ами примерно в Синята и Зелената зона, масово паркират в нарушение на закона - на кръстовища, запушвайки пешеходните пътеки или насред улицата, в забранена близост до пешеходни пътеки или кръстовища, като това последното е в съучастие с мафиотската фирма дето ни обира за синята и зелената зона, които са разчертали места за паркиране в забранена от закона близост до пешеходни пътеки. Така се паркира и в цяла София, но нарочно подчертавам,че и в синята зона е така

25

Анонимен

преди 8 години

Всеки, който налага хайките или акциите, като стил на работа, трябва незабавно да бъде уволнен. Не искам хайки и акции, а искам КАТ да налага спазването на закона, както закона изисква от КАТ. От 26 години не е така и затова има толкова много нарушения, катастрофи, загинали и ранени.

24

Вуте

преди 8 години

"В борбата се включват и мобилните камери" Не е ли по-добре булдозери?

23

Анонимен

преди 8 години

И КАТ като МВР - пунт, пластика и балет.

22

от 19 до 20

преди 8 години

Моя грешка кат са по региони не по квартали.Но същността е същата .Не одобрявам това но това не значи че трябва да се подценява .

21

токо

преди 8 години

България в сравнение с Румъния е безупречна що се отнася до паркирането,елате в Букурещ да видите какво значи наглост-тук ,ако могат и до 8мия етаж ще се качат с колата, това паркиране до светофар е ежедневие и никой не го е еня :)

20

аз

преди 8 години

Искам да паркирам правилно, а не по тротоари и кални градинки, ама като няма обособени места...

19

До 19

преди 8 години

Разбирам накъде биеш, но си мисля, че катаджиите не са по кварталите, а чакат на пусия на някоя така наречена хранилка за глоби, където си изпълняват както личният план, така и плана за глоби на КАТ. Хранилка за глоби - безопасно място за шофиране с висока скорост, примерно с 140 км/час, но там е сложено ограничение от примерно 40 км/час, което НИКОЙ не спазва. Ограничението е сложено по искане на КАТ, но в съучастие с други държани органи. Подобен е случая с "забравеният знак" след ремонт.

18

До истината 10

преди 8 години

Абсолютно си прав.Но да погледнем нещата от друг ъгъл.Катаджия си ,научаваш точно за един месец ,квартала в които си да не паркират неправилно и вече всички се съобразяват с правилника, обаче за теб като КАТ служител доходите ти падат ,твоите доходи не тези на държавата.

17

Факт

преди 8 години

Без закриването на сегашният КАТ, нещата няма да се оправят. Хайки щели да правят!!!Не искам хайки, а искам работещ КАТ, но е повече от ясно, че сегашният КАТ няма да проработи.

16

Gopeto

преди 8 години

Висша математика-по 60 заснети на ден, а 600 наказани за месец :D

15

Анонимен

преди 8 години

Грешен е подхода да има свръхстрого наказание СЛЕД нарушението. Правилният подход е никой шофьор и да не помисля да прави нарушение, защото знае, че ако направи нарушение, неизбежно ще бъде наказан. Само така от сегашните около 200 милиона нарушения извършвани всеки ден в България, може да стигнем до примерно 20 хиляди нарушения всеки ден, т.е. 10 хиляди пъти по-малко нарушения. Увеличаването на размера на наказанията, води само и до увеличаване и на броя на нарушенията. Това всеки го вижда.

14

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен: Ами като е спрял на Коперник излезте 10 човека, забийте му по една крика в капака и да видим какво ще направи.

13

До 11

преди 8 години

26 години КАТ прави точно това, което ти предлагаш и всеки става все по-лошо. По искане на КАТ размерът на глобите и другите санкции записани в закона, непрекъснато се увеличават, но нарушенията вместо да намаляват, се увеличават. Защо е така е повече от ясно - защото колкото и да са огромни глобите, както ти искаш, те няма да имат никакъв ефект, ако не се налагат при всяко нарушение, както е в белите държави. По-доброто решение е глобите да се намалят, но да се налагат винаги,а другото е омраза

12

Анонимен

преди 8 години

Само пари събират и нищо не правят. Сини зони, зелени зони, глоби, паяци, а един паркинг няма.

11

Истината

преди 8 години

Проблемът в случая е КАТ, а не хората, които паркират неправилно. Няма държава по света, където спазването на правилата да е станало доброволно без налагането им със силата на държавата. Само в България КАТ прави такива опити - КАТ си спи и не работи и чака правилата да се спазват. Най-доброто решение в случая е сегашният КАТ да се закрие, а служителите му да нямат право да работят в сферата на безопасността на движението. Само така има шанс нарушенията да намалеят в десетки хиляди пъти.

10

Анонимен

преди 8 години

за автоталибаните само колосални глоби ще оправят нещата за да престанат да спират където им падне САМО за да не си размърдат задниците 50м

9

Истината

преди 8 години

По белият свят не правят хайки от ден до пладне, а работят целегодишно. Всеки нормален човек знае, че ефективността на наказанието не се измерва с големината на наказанието, а с неизбежността на самото наказание. По-просто казано като за катаджии и за хората с промити от КАТ мозъци, ефект ще има само ако КАТ наказва за всяко неправилно паркиране. Числата, които са публикувани в статията са безумно малки. Примерно от 1 милион неправилни паркирания, КАТ санкционира едно паркиране.