14

пешо

преди 8 години

не казвам че няма проблем, особено със селските линии по крайните квартали, но не виждате ли че все пак нещо се прави? един автобус струва милиони, няма как наведнъж да стане. и кога ще сте доволни? преди няколко седмици имаше статия как купуват нови 70 автобуса, там пък ги псувахте че няма нужда от автобуси, само перат пари. коментиращите тук нямат угодия каквото ще да става.

13

До 21

преди 8 години

И не се хваля,прави разлика.Аз НЕсъм англичанин,казвам,че съм българин и не ми пука оттова даже се гордея.За три месеца тук имам договор който хора нямат за години.Опитвам се да им покажа,че българите сме работливи и добри хора.Ти какво правиш за България??????????!!!

12

До 21

преди 8 години

Ти знаеш ли защо съм тук?Знаеш ли ми целите?Познаваш ли ме?Само да ти обясня,че е 21-век и всеки вече е там където иска има нужда и т.н.Давах просто пример,повярвай ми не е лесно да си емигрант.Аз един ден ще се върна и ще се пробвам да променя нещата а ти?????

11

Лозенец

преди 8 години

До ЕЛИМного правилно колежке, НО 80% от рейсовете в София са така. А чавдарите 120 до Левски Г? А 98 и 64, които се разпадат по баирите на Симеоново и Драгалевци? А 83, който не може 20мин. да тръгне от пазара в Младост? А 213, който пука гуми и дълбае асфалта по джанти на Цариградско? Имам и снимки даже. Това са морално остарели машини, навънка вали и вътре вали! Пуснали са по всяка линия 2-3 нови за камуфлаж всичко друго е от абитуриентската на А.Хитлер. Страх ме е да се возя в градския!!!

10

Анонимен

преди 8 години

До ЕмигрантаНе е голямо геройство да си емигрант. Най - малкото е недостойно, така че спри да се хвалиш.

9

Анонимен

преди 8 години

Нищо им няма, само се оплакват!

8

Анонимен

преди 8 години

Elate i vijte v grad Sliven kakvi avtobusi ima takiva v Afganistan nqma da vidite !

7

ЕЛИ

преди 8 години

ЕЛАТЕ И ВИЖТЕ КАК ИЗГЛЕЖДАТ АВТОБУСИ НОМЕР 25,26 И 29,ПЪТУВАЩИ ОТ ИЛИЯНЦИ ДО МИРОВЯНЕ,НОВИ ИСКЪР И БАЛША.ТЕ СА ОТ МИНАЛИЯ ВЕК,НЕОТОПЛЯЕМИ,РАЗДРЪНКАНИ,ПОЧТИ ВСЕКИ ДЕН СА ПОВРЕДЕНИ И Е НЕВЪЗМОЖНО ЧОВЕК ДА ПЪТУВА С ТЯХ.ТЕ СА ОТ СТОЛИЧЕН АВТОТРАНСПОРТ.СРАМОТА!КАК Е ВЪЗМОЖНО В ЕВРОПЕЙСКА СТОЛИЦА ДА СЪЩЕСТВУВАТ АВТОБУСИ ОТ 1961Г.НЕКА ПРЕДСТАВИТЕЛИ ОТ СТОЛИЧЕН АВТОТРАНСПОРТ ДА СЕ ПОВОЗЯТ В АВТОБУСИ 25,26 И 29!

6

Анонимен

преди 8 години

До 12 Ако си шофьор на товарен камион и возиш картофи то в автобусите се возят хора и никой шофьор на автобус и тролей, даже и ватманите не искат да карат превозните средства без спирачки. Не разбирам защо коментираш заплатата дори и 1400 лв. да е, тя е мизерна за тази работа, а ако за теб не е подай си документите и започвай работа в градския.

5

Емигранта

преди 8 години

Преди месец патувах от Казанлък за София,с бус-че.немога да опиша какъв ад беше патуването,шофьора........От 7м съм в Англия и няколко пъти ползвах междуградски рейсове,разликата във всичко като се започне от автобуса мине се през шофьора та чак до билета който ми беше на смс,е от земята дооооооооооооооооооооооооооооооо

4

шофьор

преди 8 години

На тези в градския транспорт като не им харесват автобусите да се махат ние които работим като шофьори на товарни камиони искаме да сме в градския.Вземат добри заплати,безплатен превоз в София служебен до работата,нямат командировки,редовно си вземат заплатите ,нямат грижа за товарене и разтоварване какво искат,един болт не завиват всичко им вършат в гаража айде у лево и да ви няма.

3

Анонимен

преди 8 години

Глупости бунт та те са пияници и пушат и слушат чалгийка и на селските линни взимат по 1400лв тъй, че няма място за негодувание . Ватманите малко се подмладиха там е по-лесно

2

Гацко

преди 8 години

Повече вярвам на шофьорите, отколкото на управата. Логично е.

1

Gost

преди 8 години

Ми елате в малките градове и там е същото кочини целия автобусен транспорт плаче за подмяна коли стари а заплати малки и 100 лева искат за винетка а основни пътища се не асвалтират що е то слизаики по една улица асвалтираха една отсечка а останалото и е централна