95

Анонимен

преди 8 години

До ХетфиелдАбе, да ти кажа, съмнявам се да не са предвидили паркоместа за новите блокчета, защото по закон трябва да ги предвидят. В този смисъл излетите основи нищо не означават. Паркингът също се прави върху основи.

94

Анонимен

преди 8 години

"Преди две години жители на някои квартали сами поискаха зоните за платено паркиране да бъдат разширени."ХАХАХАХАХА :)))) да, да скоро ще четем и: "Преди две години жители на някои квартали сами поискаха да им се вдигнат данъците и таксите, че и винетките" България е единствената страна на света, която може да крета без грам икономика, хранейки се от винетки, данъци и такси! ГЕРБ ги разбират тези неща вервайте им!

93

Хетфиелд

преди 8 години

Проблем на София е само един. Презастрояването и постоянното идване на нови "столичани" в града. До моята кооперация строят два блока под формата Г от затворен тип с градинка вътре между тях. И като се напълнят до край и ето ти едни нови 60-70 нови домакинства. Някои като имат по 2 коли... стават едни 100 нови коли търсещи места за паркиране. А подземен паркинг в тези блокове не се предвижда - вече изляха основите!

92

Анонимен

преди 8 години

До Анонименсамо дето ръбче играехме на бордюрите ;)

91

Анонимен

преди 8 години

Една си гордост имам в тоз живот - аз софиянец съм потомствен! Кола си имам аз дори - да ходя с нея да си пазарувам в Метро! Паркирам я на плочките пред входа, защото ... хехехе, те тези прлочки са мои бе! Я на тех ръбче съм играл кога вие сте ходили прави под масата на село, бе уууу!

90

Анонимен

преди 8 години

И сега има такива паркинги, но не се ползват, защото: 1. така може 2. по-удобно е да си паркираме пред входа 3. не ни е под надзор и ще ни разбият колата

89

Много е просто

преди 8 години

Правят се подземни платени паркинги за Х пари на час в центъра, а надземните места и зони за Х+У пари. Платени зони около районните кметства, общини, пазари и т.н. и солени глоби за паркиране извън обозначените места. Отдаване под наем на паркомясто в подземен паркинг. Какво ще се получи:1. Повишаване на средната скорост на предвижване; 2. Кметствата ще генерират допълнително средства, които могат да използват за озеленяване и подобряване на средата; 3. Няма да има улици и булеварди с паркирани

88

101 калинки

преди 8 години

До До 101Леко да не си докараш инфаркт. Пълен *** само може да мисли така, то тогава нас няма да ни пускат по другите градове.

87

служебен

преди 8 години

До ГражданинЗащото е доста разпространена политика на фирмите да позволяват на служителите си да ползват сужебните автомобили и като лични. Имам доста познати, които по тази линия се отърваха от личните си автомобили. Виж, за камионите, бусовете, баничарките съм абсолютно съгласен.

86

Край

преди 8 години

Народа си сака безплатното. Е у Стрелбище гледам един даже турил една катастрофирала кола на тротоара и турил табелка - продава се на части. Като некой му иска нещо отиват и го свалят. За две-три години ще я продаде целата до тогава - тротоара си е негов.Братя Българи - кола на тротоар в нормална държава няма и не защото в големите градове има за всички БЕЗПЛАТНИ места а защото всички си плащат. Това като се проумее - България ще се оправи.

85

Гражданин

преди 8 години

Някой може ли да ми разясни, защо пред жилищата се паркират не само лични автомобили, а и такива служебни и не само леки и и лекотоворни, та даже и камиони. Преди време съществуваше понятието - местодомуване. Служебните автомобили могат да се паркират на точно определени места - това се определя от ръководствата на съответните фирми. Не може всеки търговски пътник да паркира оръдието на труда си пред в къщи за по-лесно.

84

Край

преди 8 години

Ако се изпълни мечтата на всяко софиянче да има кола. Няма да има нужда никой да има кола. В час пик и сега средната скорост е около 15-18км. в час. Просто седим в лъскавите си танекии и си дишаме дизелаците.Ограничения за собствеността на автомобилите трябва да има - едното е платеното повсеместно паркиране. Другото е затягане на контрола върху прегледите.

83

Край

преди 8 години

В момента общината наказва хората които не паркират колите си по нейните улици а ги държат в гаражите си. собствениците на гаражи - плащат такса смет на гараж. АБСУРД

82

край

преди 8 години

Има ограничен ресурс - законните места за паркиране в цяла София са по-малко от колите.Местата за паркиране не могат да станат много повече защото ще е тъпо паркове и градинки да станат паркинги.ИЗВОД - трябва да намалеят колите и това ще стане като се въведе ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ В ЦЯЛА СОФИЯ. Кола в градинка на тротоар и на детска площадка не трябва да има ако искаме да живеем като цивилизовани хора.Това е във всички големи градове които не са проектирани за много коли.

81

Анонимен

преди 8 години

Може ли и в двора на кооперацията ни да направите зелена зона. Нямаме проблем с паркирането, но много искаме да плащаме. Моля ви!

80

Анонимен

преди 8 години

До Бесен :)Според мен си съсед в зелената зона, където точно заради ниската цена на паркирането сте пренаселени :)

79

Анонимен

преди 8 години

Може ли едно отчетче на Центъра за грдска мобилност, преди това? За да видим целесъобразно ли е уголемяването на зоните, ако няма пиходи насреща, при условие, че само са *** от зоните и д видим къде отиват тези парични потоци, защото като наваля снега мишоците от мобилността се изпокриха!

78

Общинар-бизнесмен

преди 8 години

Значи, да си знаете- паркирането по домашен адрес в "Зелена зона" е 100 лв. годишно за първа кола и 250 лв. за втора.

77

Анонимен

преди 8 години

а целта - да се сложи ред в паркирането...Грешна цел!!!Трябва да се сложи ред в общината!Глупаците, които избират Фандъкова, нека продължават така, докато наслагат зони навсякъде и бембяна зона до Пловдив!*** народ - слаба държава.Но от друга страна, кой гарантира, че Фандъкова наистина е избрана, след толкова изборни фалшификации?Както и да е... честито на избирателите на ГЕРБ.Кой каквото прави, на себе си го прави. Избраха си ги, да са им честити, да си ползват зоните със здраве!

76

Стар кош

преди 8 години

До Анонимен 86Купи ми нов автомобил,не давай безумни предложения.