Интефесно как свърза Шкода Рапид с някакъв Фолксваген, предназначен само и единствено за Индия...
Ти май не си конфигурирал МЕрцедес и всъщност нямаш и представа какви са цените. Ако искаш една нормална Ц класа плащаш 50 евробона! Със същата конфигурация си купуваш Пасат за 35 евробона или една и40 за 32 хиляди
9 годишната Е класа е все още от скапаното поколение Мерцедеси. Към тях се числят моделите от 2003 до 2009, когато все още се използват технологии разработени с Крайслер. Това им е най-боклучавата серия на Мерцедес. Заслужават си Ц класите от 2012 и Е класите от 2010 нататък. Ама са скъпи коли просто. Аз също имах Ц класа от 2007 и страшно пари пръснах и накрая я разкарах.
Истината е, че чехите не измислят нито дизайн, нито технологии. Стратегията се диктува от Волфсбург, Германия! Всичките технологии са на Вагените, за това и Шкодите и Сеатите са толкова евтини! Освен това Рапид е копие на Джета с по-малко екстри. Аз не разбирам, защо хората псуват вагените, а се възхищават на чехите, при положение, че те са едни и същи!
Истината е, че като видяха как вървят продажбите на шкода рапид, прагматичните германца веднага пуснаха копие на модела, брандирано като фолксваген.
Интересно на какъв твой опит се базират тези безумни размисли, които си споделил с всички нас... След като над 50% от автомобилите, които се движат по допотопните ни пътища, са автомобили от ВАГ групата, то тезата ти е меко казано смехотворна...
Колите на ВАГ са с най лошо качедство! Алдито е шкода само че се чупи много повече. Ако ще е ваг най добре шкода. Ще доплатиш до цената на ауди да я оправяш.
Ами като гледам какви проблеми има един приятел с 9 годишна Е класа и колко пари пръска по ремонти, май е по-добре да си карам Пасата, на който поддръжката също не е евтина, но поне не виси в сервиза!
VW представи достъпен седан "Ameo"